1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke sporten heersen onder gamers?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Alpha Gsus, 13 nov 2009.

1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch dat heel stoer in een strak pakje in elkaars ballen knijpen? :+

2. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Voetbal!!

3. ExQuiZ

ExQuiZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    speel dit jaar intercollegiate waterpolo + swimteam voor Sierra College in California.

elke dag 2x 2.5 uur trainen....damn

4. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.152
    van mijn 8e tot 18e gevoetbald. Daarnaast begonnen met hardlopen en loop nu marathons en ultramarathons. Op mijn 18e liep ik mijn eerste marathon en 6 maanden later mijn eerste ultra. Ben na een jaar alleen op de racefiets te hebben gezeten weer begonnen met lopen omdat ik in maart weer 70 km wil lopen in Limburg. Eindelijk weer mooie trainingen van +2 uur :) Teller staat momenteel op 25 marathons of grotere afstand.

5. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    nee ik vindt het gewoon een mooie sport omdat je dit goed moet kunnen, en dus niet zomaar met allerlei bij elkaar geraapte mensen op een veldje kunt gaan doen. En honkbal is nog vrij populair in nederland, we staan 6e van de wereld en nummer 1 van europa :)

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Gymnastiek/turnen: Dit was waarschijnlijk de eerste sport en vereniging waar ik actief mee bezig was, de jeugdjaren...
    Judo: Tot de gele band gekomen en afgehaakt
    Voetbal: 1 keer kampioen geworden en afgehaakt
    Badminton: Een jaar op gezeten maar te weinig leeftijdsgenoten om het interessant te houden.
    Tafeltennis: Dit heeft me door de eerste 2 jaar van mijn middelbare school bezig gehouden in de pauzes en de vele vakanties(rond de tafel!!)
    Skateboarden: Dit is toch echt de enige sport waar ik nu nog tijd voor probeer te maken, en ik moet zeggen dat het zelfs een soort van levensstijl werd op een bepaald moment(nu niet meer:emo:) *cough*

Ik ben er ook achter gekomen dat team sporten niet mijn ding zijn, teveel afhankelijk van je medespelers...

7. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Hockey, speel ik nu zo'n 7 jaar.
    Zwemmen, doe ik nu zo'n 7 jaar.
    En voetbal vind ik leuk om te kijken etc. :b:

8. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Bodybuilding, Muay thai, MMA.
    Maar moet zeggen dat ik niet meer heel veel game, amper tijd voor met me studie econometrie + sporten.

Deel Deze Pagina