1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke studie doe je?? (of heb je afgerond)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door L.A., 28 jul 2003.

1. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    2e jaars Accountancy aan de HES Amsterdam.
    Valt me echt op dat er veel mensen geinteresseerd zijn in ICT en Economie :)

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ha.. nog effe doorbijten8)
    Ik zit nu in het laatste jaar van MTS Bouwkunde.

3. JaN Nl

JaN Nl Just another guy

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm, ik ga denk ik zometeen voor MER (HBO) of Bedrijfseconomie....

4. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    MER is een leuke opleiding, vrij breed, je kan alle kanten op, juridisch, makelaar enz. Bedrijfseconomie is ook wel geinig, maar ik hoor van mensen op de HES waar ik zit, dat 't wel vrij saai is:confused:

Ga maar Accountancy doen:9 best pittig maar wel leuk.

5. Tezzla

Tezzla Blok 4 President :')

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dan ook nog maar ff..

ik heb net (voor de vakantie) Havo gehaald en op dit moment studeer ik Life Scienses en Chemistry op HBO Utrecht (school heet ILC) Dit half jaar nog moet ik kiezen tussen de opleiding Life Scienses of Chemistry en aan het eind van het jaar moet ik een keuze maken tussen de deelopleidingen:

- Labmanagement
    - Chemical Engineering
    - Chemical Research & Developement
    - Microbiology
    - Molecular Biology
    - Zoology

Zoology word het iig niet maar voor de rest heb ik nog geen idee welke subrichting het gaat worden :{

Iemand toevallig hier die deze opleiding ook doet?

Laatst bewerkt: 11 sep 2003
  6. el powkoz

el powkoz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit in het laatste jaar technisch tekenen in het technishc instituut vito te hoogstrate. hopelijk het laatste jaar want heb al 1 jaar gedubbeld duzz

7. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is mijn eerste jaar Informatiekunde aan Universiteit Utrecht. Tot nu toe bevalt het goed, ook zijn er altijd opdrachten die zuigen.
    Wel is het vaak irritant dat informatiekunde vaak met Informatica over 1 kam geschoren wordt terwijl er toch een groot verschil in zit. Informatiekunde houdt zich veel meer bezig met de relatie tussen gebruiker en apparaat/machine/software. Erg leuk!

Laatst bewerkt: 6 okt 2003
  8. Tazs

Tazs Small but Dangerous

Leuk Bevonden:
    0
    Ik studeer voor Groepsleider in het magazijn. En daarna commerciele medewerker binnendienst.

9. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik studeer ook MER, richting vastgoed. Is idd vrij breed, en je kan veel kanten uit. Ik weet zowieso nog niet helemaal precies wat ik nu precies wil gaan doen. Ach ja, tot die tijd makelaartje spelen... :)

Deel Deze Pagina