Even voor de duidelijkheid, ik heb niet in Utrecht gestudeerd ben alleen naar de open dag geweest . Daar werd me snel duidelijk dat het in utrecht een half tamme boel is qua economie. En wat betreft die combinaties: Dit houdt in dat je een klein apsect van je minor leert, maar dat is toch van dat oppervlakkige gelul waar je niks aan hebt. Ik denk dat hiermee juist niet beter de theorie op de praktijk aansluit. Die elsevier test zegt niks hoor. Tilburg komt al jaren als beste eruit, maar Tilburg? Daar wil je toch niet studeren! Als je trouwens in het bedrijfsleven terecht wilt komen, zou ik zeker in Rotterdam gaan studeren, want die staat als beste bekend in het bedrijfsleven. Maar ook op macro-niveau verricht de EUR goede zaken. Als je iets op tv ziet over het consumentenvertrouwen, de rente etc. dan hebben ze vaak een professer van de EUR of van de UVA. Qua studie vind ik Rotterdam echt veel beter dan Utrecht. Qua studentenstad is Utrecht natuurlijk beter, maar Rotterdam is ook heel leuk. Lastige afwegingen om te maken, maar voor mij was het snel duidelijk.
Owja en die bereikbaarheid? Je gaat toch op kamers!
Laatst bewerkt: 20 jun 2004