1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Werken in de gamesindustrie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Exige, 2 sep 2004.

  1. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het best een interessant verhaal hoor.. ik heb hem helemaal kunnen lezen via mijn mail.. :)

    ik denk dat er best wel mogelijkheden zijn voor iemand als jou, de game-industrie is enorm aan het groeien hier in NL. Wie niet waagt wie niet win! Ik zou gewoon een hoop gamebedrijven, sites, magazines etc etc aanschrijven met je wensen, en de vraag of je misschien een soort van stage mag lopen.. (niet betaald of zeer weinig betaald) als je dan kan zorgen dat ze tevreden over je zijn kan je er misschien een contract uitslepen!

    Ik heb toevallig net voor mijn afstuderen een scriptie over de trends in de game-industrie geschreven en ook over de mogelijkheden in deze branche. Omdat er nu al veel nieuwe gamebedrijven onstaan en al zijn en de game-opleidingen eigelijk nog maar net gestart zijn is de kans op een baan in deze branche op dit moment groter dan over 2 a 3 jaar.. ik zou dus proberen om nu je kans te grijpen.. Succes!
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF ? 8) Ik haal een bericht weg, en jij kan het gewoon alsnog lezen via je mail ? :+ Damn....blijkt wel weer hoe slecht ik op de hoogte ben van hoe alles werkt hier ;)

    Nee maar dank je wel, ik ga het ook echtwel proberen....hopen dat het wat wordt :)
     
  3. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil het ook gaan proberen maar er zit niks bij mij hier in de buurt... west-brabant..
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer anders ook iets op te starten via een website ofzo, of meerdere websites ? Niet dat ik hiernaar "gesolliciteerd" heb ofzo, ik werd toevallig gevraagd....das ook meer geluk dan wijsheid geweest overigens :+
     

Deel Deze Pagina