1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Werken met games/computers later..

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 23 aug 2003.

1. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk als jij je MBO, HBO of Uni af kan ronden, kun je jezelf later echt wel onderhouden, natuurlijk zijn er bepaalde beroepsrichtingen die misschien wat meer toekomst hebben dan de anderen.

Veel mensen in mijn klas (HES, Accountancy), zijn eraan begonnen omdat ze dachten " Accountants verdienen veeeeel, later lekker rijk zijn, mooie leasebak etc. etc."
    Nou die hebben het geweten, binnen no-time vonden ze het niet leuk meer, of het was te moeilijk (is 't ook, want dat is een van de zwaarste HEAO's) en ze zijn allemaal gestopt. Nu ik naar de 2e ga, is er nog maar 28% over van de mensen!!!

Dus, final thought: Doe wat je leuk vind, en geld komt later wel
    :)

2. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    kijk hier ff en hier hier staat nog wel wat bijzonders over de gameindustrie.

maar ik hoef het niet te doen, er is tegenwoordig toch te weinig business in nederland, ik zou hier misschien een jaar of 10 mee w8en en dan komt het misschien wel omhoog......

3. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Zo kewl die game & animation richting
    Zo K*T dat ie wel in R'dam is & niet in A'dam:mad:

Deel Deze Pagina