Dan verander je dus gewoon 't verleden waar jij dus zelf in leefde. Dus als jij je pa een knietje geeft uit dat zaadcelletje, waar jij uit moest komen en je gaat weer terug naar het heden. Dan staat iedereen je aan te gapen wat jij in vredesnaam daar komt zoeken iig je pa dan...... terwijl jij denkt "Ah nu weer lekker thuis" Dus voordat je weg gaat leg alles vast van de professoren/ouders die je meehielpen om terug in de tijd te gaan, en je neemt alles mee terug en weer mee naar het heden. Maar mocht je de vaders van de professoren een knietje geven of Hitler vermoorden, dan zullen de gevolgen misschien rampzalig wezen voor jou of de mensheid. Begrijp me goed dat ik het niet goed praat van Hitler maar wie weet wat er dan gebeurt was......
Eigenlijk kan ik er alleen dit van maken, mocht er iemand in de tijd terug gaan. Dat ze dan niks maar ook echt helemaal niks mogen veranderen/aankomen...
Maar dan zit ik weer met het volgende punt....De gene die terug gaat in de tijd, die verandert er iets en die gaat weer terug naar het heden. Maar wij zijn dan niet verandert, wij leven zoals wij nu leven. Alleen die gene komt terug in het heden wat hij in het verleden verandert heeft, dus wij zullen die tijdreiziger nooit weer zien want wij leven nu met een verleden zoals wij die nu kennen.....Damn ik kom hier niet meer uit .:{
Laatst bewerkt: 14 apr 2003