1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wetenschap] Tijdreizen mogelijk?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 10 apr 2003.

1. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ervan uit gaat dat de parralle werelden dus zo inelkaar zitten:
    | | | | | en even later
    .| | | | | (die punt moet je weg denken)
    En dat alles is voorbestemd en dus alle parralle werelden hetzelfde evolueren zou het kunnen.
    Er zijn dan nooit twee dezelfden ikken want de ene is altijd iets ouder dan de andere.

2. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    die volg ik niet helemaal.... o_O

3. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Dit klopt sowieso niet wat je hier zegt, maar wat.... ik denk BTW dat je 8 jaar van elkaar verschillen bedoelt i.p.v. 7, maar dan nog klopt er iets niet

Ja dit kan ook niet anders, dat moet ook wel.

Laatst bewerkt: 14 apr 2003
  4. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    dat voorbeeld van die heleboel ikke, lijkt me btw. erg pijnvol, mocht het kloppen, omdat alle "ikken" dan op het zelfde moment op de zelfde plaats uitkomen, en ze dus allemaal in elkaar zitten...8)

5. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    ..

Laatst bewerkt: 17 jul 2012
  6. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Wat opzich ook interessant zou zijn is dat je terug- of vooruit reist in de tijd maar in dezelfde, andere demensie blijft.
    Dus je komt in dezelfde wereld als de andere mensen (bijv. die van 1995) maar je bent in een andere demensie en kan geen invloed uitoefenen op de omgeving; ze zien je ook dus niet.
    Maar dit geval met die verschillende werelden is nog ingewikkelder als het reizen opzich:confused: :cool:

7. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    om nog meer gezeik te voorkomen haal ik dit hier weg

8. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    ..

9. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    uuuhm, dit topic gaat over tijdreizen, parralelle universums horen daar ook bij, maar het is zeker niet alles van tijdreizen, als je alleen wilt praten over parralelle universums maak je daar maar een topic over aan,

[ontopic]
    je mist het punt totaal, die extra persoon was er juist al in 1995, het werd dus niet verstoord, want het is al gebeurd

10. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Sorry The Outblast?? maar waaaaarr heb jij 't overrr?????
    Ik wil alleen een topic over paralelle universa? Agg man, denk na, er is al -tig keer uitgelegd dat tijdreizen gepaard gaat met paralelle universa., Dus gaat het over Tijdreizen, en als je goed leest (als je dat kunt), lees je dat ik al -tig x heb gezegd dat men niet mer moet gaan lullen over "mijn vader vermoorden, en dan niet geboren worden dus het kan niet en shit", dus ervoor zorgen dat er meer gericht ge-antwoord wordt hier.

Ik mis het punt totaal? Natuurlijk wordt het WEL verstoord, je wereld veranderd, je krijgt er (in mijn geval) een 2e Sybren kooistra bij, welliswaar wat ouder, maar alleen de aanwezigheid is al verandering. En jij bedoelt misschien, je zit in een wereld die gewoon 2 Sybren's heeft, standaard, om dat iemand van de tijd terugreist. Maar dat betekent wel dat een Sybren Kooistra dat moet doen, die uit een wereld komt van maar 1 Sybren kooistra, anders kom je niet aan 2 (1+1=2). Dus dat er een origenele wereld is met maar 1 Sybren, dus weer parallele universa, wat jij bij punt 2. eventjes uitgesloten had.

11. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    jij hebt duidelijk niet goed opgelet,

nog even een vraagje...waarom kun je niet meer terug in de tijd reizen, als er 2 van jou op deze wereld rondlopen???
    dus volgens jou kunnen er ook nooit meer dan 2 parralelle universums komen, omdat als je bent teruggereisd, en je ben met ze 2-en, kan die andere niet meer in de tijd reizen ofzo???

bovendien:

ik reageerde op een post die uitging van parralelle universums, zie: in mijn post staat ook

goed lezen voor je blaat

dan nog iets, jij komt wel intelligent praten met parralelle universums, maar heb je ook al een theorie hoe je dan terug in de tijd zou moeten reizen oid

12. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    ..

13. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    hier staat toch echt dat een tweede sybren kooistra alleen kan komen uit een wereld waar maar een(1) sybren kooistra was,

en zullen we dit nu laten rusten en verdergaan over tijdreizen :confused:

14. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Nee, kijk, jij had het over het Lot, en dat het wel kon dat je met 2 (op leeftijd afgeziene) identieke mensen (en heb het niet over klonen) op een wereld kon zijn om dat van te voren vastgesteld is, daar zeg ik alleen op: Dat kan niet!

Want:
    Je begint in een wereld met 1 Sybren

Je eindigt in een wereld met 2 Sybrens

Toch zou in principe hetzelfde lot en lotsverloop moeten gelden in beide werelden, maar het ZIJN andere werelden, want er moet ergens een Sybren komen uit een wereld waar er maar 1 van bestaat. (denk er maarriz overna :), en dit betekent niet dat er geen 3 Sybrens of 4 (of meer) op 1wereld kunnen zijn, maar alleen dat wel een paralle universum MOET zijn, en het LOT hier dan niet meer op de wijze waar jij erover sprak sprake van kan zijn).

maargoedd, Outblast, dit is in principe allemaal gewoon ONtopicchat :D

15. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    maar wat je over het hoofd ziet, is dat als die sybren dus weer angekomen is in het heden, hij terug in de tijd reist, en dat je er dan dus weer 1 hebt.....

16. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Sorry, maar dat is onzin. Stel: Jij gaat een dag terug in de tijd(Spannend :p), dan is de 'jij' die er gister was, nu nog steeds, en die ontmoet jij. 2 jij's, waarvan de 2e MISSCHIEN vandaag nog tijdgaatreizen, want dat staat niet vast, aangezien je aanwezigheid linea direct een aanpassing in de wereld betekent, en dus een ander verloop van de wereld (en dus een parralel universum).
    Ook moet je echt NIET vergeten, dat als je in de tijd (terug) reist, of zelfs een voorwerp in de tijd (terug) laat reizen, dat die wereld waar dat voorwerp nu aankomt, NIET meer de wereld kan worden waar jij nu bent, aangeizen de aanpassing (al is het maar tijdelijk) een ander verloop v/d wereld betekent, per direct, al is het maar een miniscuul verschil die ervoor zorgt dat jij 1sec te laat op school komt, of niet eens, maakt niet uit, verschil = verschil en dus niet de indentieke wereld.

(hè shit, deze posts gelden niet bij je posttoerental, zo kom ik ook nooit op 250 8) )

17. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar in dat geval staat het dus al vast en is de verandering al in deze wereld gebeurt.....maar ik geloof hier eigenlijk ook niet echt in

18. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Jah, het betekent inderdaad dat er geen wereld bestaat waar er bv. vandaag geeeen 2 'jou' zouden bestaan (vanuitgaande van het vorig verhaaltje).

/vanuitgaande dat wij de 1e zullen zijn die de tijdfluctuaties teweegbrengen..

Even niet over nagedacht, maar di werelden zullen er dus wel zijn, door de oneindige variatie in universa. Als bv. Balkenende 80jar teruggaat, en Hitler vermoord, zou jij niet geboren worden omdat jou vader dan niet door samenhoop van omstandigheden jou moeder ontmoet.. Oneindige variatie in werelden..

19. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    als je niet ver genoeg terug gaat, en je komt jezelf niet tegen klopt het nog

20. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    ..

Deel Deze Pagina