1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie denk je dat de vekiezingen in de VS gaat winnen Bush of Kerry?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tha Divinity, 6 mei 2004.

?

Wie denk je dat de verkiezingen in de VS gaat winnen?

1. George W. Bush

83 stem(men)
    37,9%
  2. John Kerry

136 stem(men)
    62,1%
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    The elections zijn is volle gang. :) Naja, ook al sta ik niet geheel achter Kerry hopen dat hij het toch maar wint. Zag gister nog een leuk stukje van een reportage op het nieuws. Paar mensen ondervraagd in Boston die in mijn ogen toch een paar rake klappen gaven aan de aanhangers van Bush.

2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik hoop echt van harte dat Kerry wint. Bush is imo een slechte president. Naast al fouten die hij gemaakt heeft, is hij ook een president voor iets minder dan 50% van de amerikaanse bevolking. Met andere woorden: hij is zeker geen president voor het gehele amerikaanse volk. Het amerikaanse volk was enorm eensgezind na de aanslagen, Bush heeft er echter alles aan gedaan om het amerikaanse volk tot op het bot te verdelen. Ik heb medelijden met de komende president, hij zal het in geen enkele aspect goed kunnen doen in de ogen van de ene helft van de amerikaanse bevolking.

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Daar heb je ook gelijk in vrees. Bush heeft de buitenlandse politiek verziekt; en in eigen land heeft hij het niet veel beter gedaan. Als Kerry wint zal hij enorm veel kritiek krijgen lijkt me. Zodat over 4 jaar er weer zo'n radicale rakker als Bush wordt gekozen..

4. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    heb niks gevolgd, maar denk en hoop bush

5. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop Kerry, maar ik denk helaas Bush

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bush staat er op het moment erg goed voor:

bush: 51%
    Kerry: 48%

7. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    07:13:
    De overwinning van Bush is nu bijna zeker. Met nog zo'n tien procent van de stemmen te gaan in Ohio lijkt het bijna onmogelijk dat Kerry hem nog zal inhalen.

.. zitten we nog 4 jaar aan hem vast.. whooptiedoo :{

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Damn man, heb vanacht gekeken, echt spannend gewoon!
    Bush staat nu op 254 en Kerry op 252!!!!
    Echt super spannend!! Ik hoop dat Kerry het haalt.

9. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Ander leuk feit; Republikeinen 55 zetels in het Senaat
    Democraten 45 zetels in het Senaat
    (althans is een prognose)

Men heeft 60 zetels nodig voor meerderheidsstem dus straks Republikeinse President met Republikeinse meerderheid in het Senaat.

10. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou er niet op rekenen. Bush gaat hoogstwaarschijnlijk winnen in Ohio, waarmee hij over de 270 kiesmannen komt en dus weer 4 jaar president is.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben bang dat Bush idd gaat winnen, maar alles kan nog gebeuren. Kerry heeft al een behoorlijke achterstand weggewerkt, dus wie weet.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is 53 zetels voor de Republikeinen en 44 zetels voor de Democraten.

Sorry voor de dubbelpost.

13. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    het blijkt dan maar weer is dat de amerikanen er weinig tot niets van hebben begrepen....

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd, een beetje vaag vind ik het wel. Onwijs veel Amerikanen hebben grote kritiek op het Irak beleid van Bush, en er is ook kritiek op het binnenlandse beleid, en toch word ie waarschijnlijk herkozen.

15. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    jah idd>En het is geloof ik ook niet echt binnen gekomen bij hun dat ie de eerste keer met wat toch wel verkiezingsfroude is te noemen president is geworden.Het zal denk ik ook wel niet veel beter gaan met de werled economie.DE prijzen van olie zullen blijven stijgen etc etc.En in irak zal het ok wel niet veel beter gaan.Het is spijtig en niet aleen voor amerika.........

16. Thriceaddict

Thriceaddict Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die fraude is bullshit, want dat is bij elke verkiezing. Omdat die verkiezingen zo slecht geregeld zijn.

17. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    gast hij is tot winaar ut geroepen door zijn neef die een hoge functie heeft bij fox.Verder is later nog gebleken dat er in calafonia shard gesjoemeld is met de stemmen.

18. Thriceaddict

Thriceaddict Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik bedoel te zeggen dat er van beide kanten bij elke presidentsverkiezing gefraudeerd wordt.

19. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    kdenk helaas dat bush gaat winnen, hoop kerry...
    ff kijke wat de stand is :9

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    254 voor Bush en 252 voor Kerry.
    Kerry is iets ingelopen in New Mexico en Iowa.
    In Ohio is nog niks veranderd, maar dat komt door de circa 250.000 provisional ballots die nog geteld moeten worden.

Deel Deze Pagina