1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie denk je dat de vekiezingen in de VS gaat winnen Bush of Kerry?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tha Divinity, 6 mei 2004.

?

Wie denk je dat de verkiezingen in de VS gaat winnen?

1. George W. Bush

83 stem(men)
    37,9%
  2. John Kerry

136 stem(men)
    62,1%
  1. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    8 jaar, anders was Clinton nog eens herkozen.

2. Weet je het zeker?
    Ik dacht dat hij zich niet meer verkiesbaar stelde omdat hij vond dat zijn imago teveel geschaadt was door die lewinsky chick.

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Nee, 8 jaar, that's it

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Jammer, heel erg jammer.
    Kerry is dan wel zo sportief om een nederlaag te erkennen in belang van het land. Klasse hoor!
    Nouja, over 4 nooit meer George Bush.

5. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    het is afgelopen spijtig genoeg.Dit zal een ramp worden vrees ik.Want meneers pact tegen het terorisme is nog lang niet klaar.En nederland zal met balkende aan het roer blij het schoothondje zijn samen met engeland.Het spijtig dat die arrogante amerikanen niet door hebben wat voor invloed dit heeft uiteindelijk op de wereld

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    wacht maar tot zijn dochters oud genoeg zijn....:'-(

7. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Exact, twee ambtstermijnen en daarna is het zowiezo foetsjie. Ik heb op zich vrij veel medelijden met John Kerry. Hij heeft zich echt goed uitgesloofd in zijn campagnes en hij had het volgens mij echt goed voor met het Amerikaanse volk. Hij had het volgens mij 100 keer beter kunnen doen dan Bush, die de komende vier jaar weer voor zijn rekening gaat nemen.

Ik ben tegen de oorlog in Irak, dus op die manier ook tegen Bush. Het enige goede aan die oorlog is het einde van Saddam geweest, maar dat is dan ook het enige. Kerry zei: "I would have tightened the noose on Saddam, making him no longer a danger". Dat zou veel beter geweest zijn dan een overigens ongenuanceerde oorlog. Er zijn nog steeds géén weapons of mass destruction aangetroffen in Irak. Ik ben benieuwd welke taferelen Bush de komende vier jaar gaat uithalen... als hij de wereld nog maar heel houd... een lichtpuntje is dat hij na vier jaar wel zeker weg is!

8. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ach het volk krijgt een leider die ze verdienen....

9. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Mee eens. Een gemiste kans voor Amerika om het zichzelf beter te maken (heeft Bush ooit gehoord van de 'economy'?) en om de banden tussen de VS en Europa te verbeteren.

10. 60 Yen

60 Yen Monetary Disaster

Leuk Bevonden:
    0
    Europa! Ha. Die vervelende Schröder en die criminele Chiraq? Laat me niet lachen. Die hebben ook heus niet het beste voor met de wereld schat. Kerry is gewoon naïef aan het denken, alsof Duitsland en Frankrijk wel opeens zijn vriendjes willen worden als hij naar hun pijpen danst. Kerry is ook veel te links voor Amerika.

Laatst bewerkt: 3 nov 2004
  11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    maar kerry is nog steeds behoorlijk rechts vergeleken met de nederlandse maatstaven.
    wat meot je nou met zo'n land...opsplitsen?

12. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Nee dan is het de beurt aan jeb bush , broertje van de huidige zakkenwasser
    euh president van amerika bedoel ik. ;)

13. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Hebben ze geprobeerd, is niet gelukt.

14. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Deels mee eens. Ik ben niet dol op Chiraq en Schröder, maar Kerry was in Europa ongetwijfeld beter bevallen (check de polls maar). Bovendien is Europa meer dan Frankrijk en Duitsland, al lijkt het soms niet zo. Bush is sowieso slecht voor 'ons'.

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Bush is slecht voor de hele wereld politiek. Die man is geen wereldburger; maar een Texaan. Snap ook niet dat hij wéér die macht in handen krijgt voor 4 jaar. :{

16. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Idd, die lul van een Bush heeft al een keer indirect gedreigd met acties als we die krijgsgevangenen niet aan hun uitleverden. Nu wil die mongool oa. Cuba 'bevrijden' (terwijl dat land qua sociaal stelsel een voorbeeld is voor Amerika), en Noord-korea krijgt ook nog gedonder. Nee, dit wordt helemaal niks, zowel voor het Amerikaanse volk (nog minder sociale zorg en onderwijs! Tanks zijn veel toffer!) als voor de rest van de wereld. :mad:

17. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    wat je zegt nosh het is spijtig dat bush zon oorlogszuchtig mannetje is.Verder als ie noordkorea binnen gaat vallen zijn de rapen helemaal gaar natuurlijk aangezien daar dus wel "weapons of massdestruction" aanwezig zijn en hoe.

18. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het hele politieke systeem in de VS is zowiezo kut met een grote K. Die "the winner takes it all"-structuur klopt van geen kanten. Je zult nu nog weinig horen van Kerry verwacht ik. Hij heeft gewoon totaal niks te zeggen de komende tijd.

Ik vind dat systeem echt achterhaald voor zo'n krachtig land (dat overigens op faillisement afstreeft...)

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    en dat dat dan niet binnekomt bij die amerikanen dat snap ik gewoo niet

20. hiny

hiny Master of Battle

Leuk Bevonden:
    0
    het ergste is nog wel dat dankzij dat idiote systeem bush 4 jaar geleden al won. (ik bedoel, voorkomen is beter dan genezen.)

Deel Deze Pagina