1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie denk je dat de vekiezingen in de VS gaat winnen Bush of Kerry?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tha Divinity, 6 mei 2004.

?

Wie denk je dat de verkiezingen in de VS gaat winnen?

  1. George W. Bush

    83 stem(men)
    37,9%
  2. John Kerry

    136 stem(men)
    62,1%
  1. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    zie sig O-) :+
     
  2. Ice-D

    Ice-D Beautifull Struggle

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm wat dachten jullie van het milieu? BUsh besteed daar ook geen ene reet aan..

    Het amerikaanse volk is egocentrisch, simpel, nationalistisch en te religieus.. Zolang hun het goed hebben mag Bush aanblijven, het maakt ze geen zak uit dat arm steeds armer word, rijker steeds rijkers, dat europa steeds grotere kijk op Amerika krijgt, dat het milieu steeds slechter word, dat ze chauvinistisch als de neten zijn, dat hele rechtsysteem 1 corrupte bende is, dat je geen centraal gegevens systeem heb, dat abortus niet mag maar wel mensen te dood veroordelen, dat Bush het grootste gevaar voor wereldvrede is etc etc etc Ik weet zeker dat jullie dit allemaal maar weten maar het ziet er naar uit dat het Amerikaanse dit niet weet of niet WIL weten... Maar ze hebben geen idee wat ze (misschien) wel niet gaan aanrichten in de Toekomst door Bush opnieuw te kiezen....
     
  3. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    55,949,407 amerikanen hebben op Kerry gestemd dus om nou meteen te zeggen dat het hele amerikaanse volk egocentrisch etc. is lijkt me een beetje onredelijk. Op CNN was bijvoorbeeld te zien hoe mensen in New York zich oprecht afvroegen in wat voor land ze leven dat Bush herkozen kon worden en wie in hemelsnaam die mensen zijn die voor Bush hebben gestemd. Je kan bijna zeggen dat er 2 Amerika's zijn; De gelovige binnenlanden en de wereldlijke East en West coast.

    Was zelfs iemand die zei dat hij blij was dat er vliegtuigen van de East coast naar de West Coast gaan zodat hij niet door het binnenland van Amerika hoeft te rijden.
     
  4. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Kerry gaat winnen :+ 8)
     
  5. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Is goed wedden voor € 1000,- :+ ik zeg Bush
     

Deel Deze Pagina