1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie denk je dat de vekiezingen in de VS gaat winnen Bush of Kerry?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tha Divinity, 6 mei 2004.

?

Wie denk je dat de verkiezingen in de VS gaat winnen?

1. George W. Bush

83 stem(men)
    37,9%
  2. John Kerry

136 stem(men)
    62,1%
  1. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop Kerry, maar verwacht dat vlak voor de verkiezingen osama opeens gevangen wordt genomen, waardoor Bush zijn spreekwoordelijke "Kip met de gouden eieren" binnenhaalt.

2. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Zou me niks verbazen als die klojo Osama al heeft en dat ie het vlak voor de verkiezingen bekendmaakt. Dan herkiezen veel mensen hem, dom als die Yanks zijn. Zitten we nog 4 jaar langer aan deze randdebiel vast.

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik zit me toch af te vragen wie of welke organisatie de nieuwe film van Michael Moore [fahrenheit 911] heeft kunnen 'blocken' in de VS...

4. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Euhm, de republikeinse partij gewoon. Topmensen van Disney zijn vast aanhangers daarvan. Plus, Disney wil geen politieke voorkeur geven volgens mij.

5. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Denk ook dat het voor Disney te link is om zo'n kritisch programma uit te brengen. Krijgen ze straks de hele republikeinse partij op hen dak. 8)

6. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De broer van George Bush, Jeb Bush, is gouveneur van de staat Florida.
    Het schijnt dat disney bang is zijn belastingvoordeel kwijt te raken.

7. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2

daar heb je wel gelijk in, maar Kerry lijkt mij toch minder een machtsbeluste maniak die alleen maar in de presidentszetel zit door zn vele connecties :mad:

8. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9

Hmm... Aart, John Kerry is absoluut geen Jood hoor:

John Kerry was born on December 11, 1943 at Fitzsimons Military Hospital in Denver, Colorado, where his father, Richard, who had volunteered to fly DC-3's in the Army Air Corps in World War II, was recovering from a bout with tuberculosis. Not long after Sen. Kerry's birth, his family returned home to Massachusetts. John Kerry was raised in the Catholic faith and continues to be an active member of the Catholic church.

Bron

Goede site trouwens, van Kerry _O_

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Je bedoelt de tax-cut van Bush zeker ;)

10. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    hmm, klopt. Zijn grootouders zijn wel Joods, maar zijn overgestapt naar de Katholieke kerk.

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik hoop Bush, het laatste wat we nodig hebben is een pussy aan de macht in de V.S. Dan gebeurd er meteen niks meer in de strijd tegen terrorisme en zijn we afhankelijk van de inzet van de VN, en tegen de tijd dat die klaarzijn met vergadering over dit punt is het 2060.

Bush doet tenminsten wat, hij onderneemt actie tegen dit soort shit en laat zijn land niet bukken voor terreur zoals Nederland, Italië, Spanje, Frankrijk, Europa etc

12. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    En wanneer ga jij het VS-leger in om zo onze wereld te bevrijden van terroristen?

13. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Lekker onderbouwt :{. Bush had niks gedaan als die vliegtuigen niet in het WTC waren gevlogen. Honderden doden, groot gelijk dat hij dan achter de daders aangaat, je laat je land een beetje terroriseren door die mongolen zeker?

Beter dan Nederland waar we alles over ons kant laten gaan.

14. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Niet, daarom ben ik zeer blij dat Amerika de verantwoordelijkheid op zich nam. Als we moesten wachten tot de VN iets tegen Irak ging doen :{

15. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    jammer alleen dat het Bush al bekend was dat de vliegtuigen het WTC zouden invliegen...
    tja, goede president.....

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    wat moesten we dan in Irak? Ze hadden niks met terrorisme van doen :{

17. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Lekker woorden verdraaien, helaas gaan alle oppositie gasten zo te werk, triest.

18. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Wat moesten we in Irak? Misschien die maniak gemist die daar aan de macht was?

19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    En dit is ook weer van maatje 'rechts brallen'

maar als jij presidenten steunt die niet hun werk doen zoals ze zouden moeten doen, dan word ik nu toch écht een beetje bang van je

20. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    die door de VS aan de macht was geholpen???
    Lekker dan, iemand afzetten die je zelf hebt geinstalleerd, gesponsord hebt in massamoorden en nu hem ineens de grote boeman noemen...

Echt, je argumenten hebben geen nivo Hordo

Deel Deze Pagina