1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie denk je dat de vekiezingen in de VS gaat winnen Bush of Kerry?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tha Divinity, 6 mei 2004.

?

Wie denk je dat de verkiezingen in de VS gaat winnen?

  1. George W. Bush

    83 stem(men)
    37,9%
  2. John Kerry

    136 stem(men)
    62,1%
  1. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Die link is geweldig inderdaad. kende 'm nog niet
     
  2. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    vooral de audiofragmentjes zijn hilarsich :p
    Net als het stukje 'sticks and stones' waarin tegenstanders van de site zich laten horen.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2004
  3. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Sorry dat ik het zeg maar ik heb echt een hekel aan Bush. Ik wil hem zo snel mogenlijk weg hebben.
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ben bang dat Bush de verkiezingen gaat winnen omdat de Democraten met Kerry naar MIJN mening niet echt een sterk en persoonlijk kandidaat naar voren hebben geschoven.
    Bush zal zeker door sommige, hopelijk zelfs vele, afgerekend worden op de Iraakse half-2nd vietnamwar, maar door z'n massale investeringen om proberen het vertrouwen van de Amerikaanse consument te winnen en zo de economie op te zwengelen heeft ie in de ogen van vele veel goedgemaakt denk ik. Wat er wel te weinig beseffen is dat hij daar heel wat begrotingsschuld aan overhoudt. De Amerikanen 'can thank their lucky stars (and stripes)' als Bush slecht uit de verkiezingen komt. Krijgt de USA misschien terug een 'vriendelijker wereldgezicht'...
     
  5. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Mag ik (en het Amerikaanse volk ook) dan even horen wat die maatregelen van Bush dan zijn geweest? Bush heeft juist bar weinig in de economie ingegrepen met uitzondering van zijn belastingverlaging voor de rijken (meer dan $200.000 verdienen) Dus hoezo 'massale investeringen'?
    Onder zijn ambtstermijn zijn relatief de meeste werklozen sinds de crisis van de jaren 1930-1940......
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    De nieuwe Republikeinse regering is gaan uitdelen op het moment dat de economie begon te vertragen, waardoor de optimistische prognoses over fantastische financieringsoverschotten naar de achtergrond verdwenen.
     
  7. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Bush maakt veel fouten, verrloor door zijn Irak oorlog en niet erg populaire maatregelen steun. Kortom hij staat er minder sterk voor dan tijdens de vorige verkiezingen.

    Toen stond hij tegenover Al Gore, een kandidaat die weinig mensen aansprak dankzij zijn gebrek aan charisma. Zelfs toen was het 50/50, of misschien zelfs een numerieke meerderheid voor Gore.

    Kerry is een democraat, maar spreekt ook republikeinen ana doordat hij ene veteraan is.

    Ik denk dus dat Bush vaarwel mag zeggen, of we moeten nog ene ramp voor de kiezen krijgen.
     
  8. Tha Divinity

    Tha Divinity Multi-Playa Genius

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    7
    Eigenlijk had bij deze poll nog een 3de optie moeten zitten..............Namlijk: ARNOLD SWARCHENEGGER!!!!!!!!!!! W00000000000000000T :D

    Ik bedoel zeg nou zelf de Terminator als President van Amerika dat is toch helemaal mooi... Arnie lost dat klusje wel ff op in Irak, Iran, Afganistan, Libie, Noord-Korea ahhhhhhhh de hele wereld!!!!!!!!!!!! :+
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2004
  9. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Die droom zou helaas nooit werkelijkheid kunnen worden. Arnie is namelijk in de Oostenrijk geboren en om president van Amerika te worden moet je in Amerika zijn geboren.
    De kans dat Kerry president gaat worden wordt trouwens nu wel met de dag groter. De kwestie Irak en dan met name de martelingen/mishandelingen zorgen ook bij de Amerikanen voor veel afschuw en nu ook nog blijkt dat het al langer bekend was zou Mr Rumsfeld(groot voorstander van de oorlog) wel eens op moeten stappen. Het blijkt ook dat de VS zelf aan de vernedering heeft bijgedragen. Tot voor kort moesten alle niet Iraakse gevangenen een band omdragen met daarop de tekst: Terrorist. Ook in de gevangenissen in Afghanistan en op Guantanamo Bay worden de gevangenen zeer slecht behandeld. Voor terroristen(moslim strijders) tellen volgens Amerika de rechten van de mens niet.
     
  10. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Nah dat zou pas een president zijn. Iemand die eigenhandig alle bad guys doorzeefd. :D

    Eerlijk gezegd kan ik ze daar geen ongelijk in geven. Ze slaan wel erg ver door denk ik door zowat elke moslim zo te behandelen in die gevangenissen, maar voor echte bewezen daders van terroristische aanslagen tellen wat mij betreft de rechten van de mens niet en die mogen ze 24/7 vernederen totdat ze sterven (en dat zo lang mogelijk proberen uit te stellen)
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2004
  11. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    denk kerry .. maar weet eigenlijk niet of ik dat nou beter vind ... bush is beetje dom dat is duidelijk maar die kerry is weer zo'n slappe lul.. of je daar wat mee opschiet die oorog in Irak vind ik ook niet zo verkeerd wel heel naar dat het zo uit de hand loopt met de vele slachtoffers :'-( maar toch het was een broeiwerk van haat..
     
  12. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    De tijd zal het leren... Wel jammer dat het winnen van zo'n verkiezing vaak gaat om hoe veel geld je in je campagne wil/kan pompen.

    Sorry voor deze schijnbaar nutteloze post maar wil graag met jullie delen dat sommige personen de 'reputation' button goed gebruiken...

    Haha wat zielig zeg ik lees net een reactie (je kan niet zien van wie je ze krijgt) en die gast vind mij blijkbaar niet zo aardig. :) Nou ja na een beetje nadenken en voorgaande antwoorden op mijn posts gelezen te hebben is er wel een gegadigde...

    Ach ja, zo toon je weer hoe onvolwassen je kan zijn. Niet iedereen is 'fantastisch!!' :p (Grapjuh!)
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  13. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Hoe lees je die shit dan?
     
  14. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon even je posts afgaan en op weegschaaltje klikken. Dan kan je als iemand reactie of punten heeft toegewezen zien wat hij erbij gezet heeft.

    Is wel grappige toevoeging aan dit forum, en je haalt de kinderachtige typetjes die de functie op zo'n lucratieve manier gebruiken er meteen uit zo... :)

    Wel irri dat je bij al je posts afzonderlijk dit allemaal moet nakijken, was handiger als je hier totaalschermpje voor had ofzo. Maar ja dit geklaag hoort in een ander forumgedeelte... :)

    EDIT: Dit is wazig, ik zie nu dat ik op mijn vorige post een reactie heb gekregen door middel van dit systeem, een positieve vote wel te verstaan. Maar het leuke is dat hij in tekstje zegt: 'ik mag BFFlacon niet!'. Ik denk dat er op verkeerde weegschaaltje is geklikt :D

    Back on-topic btw
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2004
  15. Tha Divinity

    Tha Divinity Multi-Playa Genius

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je vind dat ik een goede topic gestart heb geef me dan wat extra Rep O-)

    Heb namelijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeelveeeeeeeeeeeel rep verloren met mijn oorlog is goed voor de ontwikkeling thread |:-

    Edit: Pos reactie gekregen op oorlog thread. Maar ik weet niet van wie, kan ik heb bedanken en reactie geven op zijn argumenten :D
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2004
    2 mensen vinden dit leuk.
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    [off topic] Maak je niet zo druk om die rep points en doe gewoon lekker waar je zin in hebt. [/off topic]

    Ik denk dat Kerry gaat winnen, vooral na die laatste schandalen zal Bush het moeilijk krijgen. ... echt populair was hij toch al niet.
     
  17. Karelax

    Karelax Guest

    Mooie stille hint.. :)
     
  18. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    whahahahahaha ik lach me dood hiero
     
  19. Ik vind het niet eerlijk. Bush neemt onpopulaire maatregelen (die best goed zijn op langere termijn) en wordt daar op afgerekend! Hij is president in een moeilijke tijd (denk aan: De aanslag op het WTC, de economische achteruitgang en het terrorisme).

    Op een paar punten begrijp ik Bush niet. Bijvoorbeeld een verbod op het homohuwelijk. Niet dat ik ermee zit ;) maar wat is hier mis mee?

    Van mij mag Bush nog een keer 4 jaar blijven om het resultaat te bekijken van al zijn beslissingen en ingrepen zoals in Irak.

    Helaas zal John Kerry waarschijnlijk met het succes er van door gaan. Je kunt het vergelijken met Ajax. Co Adriaanse heeft (toen Ajax zo slecht speelde) het hele elftal gewijzigt en heel veel onervaren spelertjes gekocht. Dat elftal speelde slecht, dat is altijd na grote veranderingen. Adriaanse is ontslagen en Koeman is gekomen. Nu ruim twee jaar later gaat Koeman met het succes er van door dat eigenl;ijk komt door inspanningen van Adriaanse.
     
  20. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Kerry gaat winnen... daar heb ik een six-pack als weddenschap op staan. Toevallig of niet.. oorlog speelt nu een grote rol bij de uitkomst. Kerry met z'n Vietnam verleden. De "veteranen" werden niet echt enthousiast ontvangen... destijds. Maar nu komt deze generatie van "blowers" aan de macht. Het was geen frisse oorlog, maar de muziek van die tijd was wel "errug...!!!!" good.
     

Deel Deze Pagina