1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie denk je dat de vekiezingen in de VS gaat winnen Bush of Kerry?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tha Divinity, 6 mei 2004.

?

Wie denk je dat de verkiezingen in de VS gaat winnen?

1. George W. Bush

83 stem(men)
    37,9%
  2. John Kerry

136 stem(men)
    62,1%
  1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

opgegeten door de alligators of wat :cool:
    Of gaat bushke zijn trukske van voor 4 jaar nog eens herhalen? :+

2. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
  4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik WIL eigenlijk dat John Kerry wint want ik ben iemand die van verniewing houdt:p. George heeft het lang genoeg gedaan in mijn ogen, is oorlogen begonnen en dan kan Kerry die afmaken of beëindigen, denk ik zo.(heeft heus nog wel meer gedaan maar je merkt dat dat een van de hoofdpunten zijn van de campagnes)

5. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Heeft er iemand gisteravond de documentaire gezien over de evangelische kant van doubleyah? Echt ziek, er stond daar een vooraanstaande evangelist keihard te beweren dat homo's, lesbiennes en joden de hoofdschuldige waren van 11 september...

[​IMG]Wat een held! :D

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ook uit die documentaire, die positief was over Bush bleek duidelijk dat het idee dat religie veel invloed heeft op een groot deel van de Amerikanen gene flauwekul of een cliché is. Zoals in het bovengenoemd artikel staat, de dichtbevolkte steden/staten zijn geseculariseerd, maar een groot deel van Amerika is dat dus niet.

Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2004
  7. Ice-D

Ice-D Beautifull Struggle

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik noem het gebruik van God niet meer symboliek als je mening over abortus, homos, stamcelonderzoek en meer zaken op god afstemt....

8. nietvorspiet

nietvorspiet Fuck Armageddon

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat Kerry wint want ik ben die shapenkop van Bush wel een beetje zat ! 8)

9. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
  10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bush, in mijn ogen een goede president die goede dingen heeft gedaan*
    Binnnenlands misschien iets minder maar geef hem maar 4 jaar en kijk wat er dan gebeurt.

Dude, Osama Bin laden is nu aan het ondooien. ze hebben hem sinds kort uit de vrieskist gehaald. en idd, voordat de verkiezingen beginnen (maybe morgen) showen ze hem:

''Lady's and Gentlemen: We'v got him _O_''

* ik ga niet in discussie als je begint te zeiken over die ''illigale''(vind ik overgens niet.) iraq oorlog, daar heb ik al genoeg over gezegt en ik was het met die oorlog eens punt

Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  11. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Zou een beetje dom zijn, omdat de mensen namelijk al weken van te voren kunnen stemmen....

12. Thriceaddict

Thriceaddict Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen zijn er nog maar weinig stemmen uitgebracht, dus heeft het wel degelijk zin.

13. Ice-D

Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet, want elke stem telt; dat weten we nou wel...

14. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Wat zijn die goede dingen dan waar jij et over hebt? Ben ik wel benieuwd naar. Je moet natuurlijk niet beginnen met de invasies van Irak en Afghanistan. Dat snap je wel. Is een eindeloze discussie, zoals je zelf zegt.

15. Thriceaddict

Thriceaddict Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar als ze bin Laden hebben, wordt er echt wel massaal op Bush gestemd.

16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Maar ze hebben bin laden niet ,dus veronderstel dat bush nu eens wint dan zou het best kunnen dat op de dag dat bush zijn toespraak houdt van zijn herverkiezing tot president van amerika , bin laden een kwalijke verrassing in de vorm van nieuwe terreuraanslagen in amerika voor hem in petto heeft.
    Daarop alleen hoop ik al dat kerry het van bush wint. O-)

edit: de video van bin laden van enkele dagen geleden bewijst het beste dat hij nog op vrije voeten is, omdat hij daarin over recente gebeurtenissen sprak. :cool:

Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  17. TheWalrus

TheWalrus Guest

Bush is wel blij met het opduiken van die Bin Laden band. Zien mensen nog eventjes dat er dreiging is en dus beholefte aan veiligheid, hetgeen hij als zijn sterkste punt naar voren wil schuiven.....

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ondertussen gaat de oorlog in Irak verder terwijl iedereen weet dat Bin Laden daar niet zit...

19. Ice-D

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat weten we al veel langer en we weten ook dat de oorlog in irak niet om Bin Laden draait..

20. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Bush is niet blij met het opduiken van die Bin Laden band. Zien mensen nog eventjes dat hij hem nog steeds niet te pakken heeft.

....voor beide reacties valt wat te zeggen.

Deel Deze Pagina