1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie heb jij ontmoet?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door flexegozertim, 8 mei 2003.

  1. IK NL

    IK NL Guest

    je kan net zo goed vragen kom je uit waalwijk
     
  2. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    ik durf te wedden dat jij niet ontmoet bedoelt, maar dat je er gewoon bij bent geweest en niet eens binnen een straal van 5 meter bij die personen bent geweest.
     
  3. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    ja dat snapte ik ook wel ;).. en ik kan niet xboxen :eek:
    En liever 2 benen kwijt :confused: zal wel een geintje zijn :{ liever geen xbox dan 2 benen kwijt maja als je egt xbox verslaafd bent kun je wel eens zo'n uitspraken doen :eek:
     
  4. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    beverwaard
     
  5. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    woops :eek:

    ik bedoelde de thread-starter... sorry!
     
  6. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    -Alle selecties van Fortuna Sittard.. dus ook Ruud Hesp, Van Bommel, Hofland enz..
    -Andre Rieu zoals ik eerder al zei (werk bij hem)
    -Shaggy bij een concert op St. Maarten (Ned.Ant.)
     
  7. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben dik verslaafd aan xboxen, dus ja, ik doe rare uitspraken *)
    Maarehhh aan de andere kant, 2 benen kwijt voor de rest van je leven is ook niet alles:confused:
    Dus conclusie: Beter 6 weken niet Xboxen, dan 2 benen kwijt zijn voor de rest van je leven :p

    I have respect for you, because you have to look at your xbox for 6 weeks, and can't play any game _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
     
  8. IK NL

    IK NL Guest

    laten we even duidelijk maken wat jullie als ontmoeten zien, kijk ik vind ontmoeten dat je je aan elkaar voorsteld en dat je even een praatje maakt maar volgens mij zien jullie ontmoeten als de ander in het echt zien.
     
  9. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb als klein manneke nog op het podium gestaan met Bassie en Adriaan, Ome Willem en Bart de Graaf, tijdens van die tourshows. Het is helaas nooit meer goed gekomen na die jeugdtrauma´s. :'-(
     
  10. IK NL

    IK NL Guest

    nee idd, bart de graaf is dood, bassie en adriaan zijn lomp geworden en hielden de belasting voor de gek en ome willem moest noodgedwongen knoop in je zakdoek gaan doen, ga jij nog eens langs.
     
  11. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Die mongool :9 van Knoop in je zakdoek is niet Ome Willem (Edwin Rutten) maar Marnix Kappers. Ze lijken wel op elkaar maar wat jij zegt klopt in ieder geval niet.
     
  12. IK NL

    IK NL Guest

    ik bedoelde als kandidaat in knoop in je zakdoek O-)
     
  13. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    LOL, daar kan ik niet tegenop_O_
     
  14. IK NL

    IK NL Guest

  15. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    die ene Ryamond van Ryamond is laat ofzo?
    en natuurlijk
    De enige echte Mirik Smit, Mike Punte, Wouter Flemming, An Nguyen, gerben van Veldhuizen etc etc etc :+
     
  16. IK NL

    IK NL Guest

    etc= Moi _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
     
  17. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    De man van de neppe Xbazar deals idd. Ik zal je nog ff van de lijst halen.
     
  18. IK NL

    IK NL Guest

    ik sta er nog geen eens op :)

    iig dat had zijn redenen maar ja ik heb geen zin om daar nu nog op terug te gaan komen, bovendien wil ik hier wel even melden dat je niets kwijt bent geraakt ofzo.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mei 2003
  19. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    hmmm..ik heb kinderboekenweek 1996 geopend in de Vreeburg (Utrecht) en toen stond ik met hanz kazan daar in een volle zaal...(Kwam ook op bijna al het 6 uur nieuws....:D) En ik heb Bart van Big Brother ontmoet bij de TT heb een handtekening van hem op het kaartje..:)
     
  20. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Handtekeningen roelen *)
    Voor dat ik met Hans Teeuwen een pislje gepakt had kreeg ik een biervieltje met uitnodiging voor de show "Met een Breierdeck" + de groeten van Kiekerjan

    * Ownage *
     

Deel Deze Pagina