1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie heb jij ontmoet?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door flexegozertim, 8 mei 2003.

  1. Volgens mij bedoel jij 'Rockbitch':9
     
  2. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    w000t!! ik was de belangrijkste vergeten...

    Was (ook) bij de TT in Assen , ik had kaartjes voor dat middenterein en toen mochten we ff dat EHBO gebouw in...en toen moest jarno janssen (250CC) net een doping test doen..dus die stond daar in zijn boxershort...en toen vroeg zo'n verpleegster of ik geen handtekening wilde, en toen pakte ze een pet van BCS (steel & pipes, your partner in steel, daar liep al die crew daar mee) en toen zette Jarno daar een handtekening op..!!!

    Als ik een scanner heb dan scan ik hem wel..!!
     
  3. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb net met Bart Van Den Eede (spits van NAC) staan praten, toen we allebei een film gingen huren bij de filmclub.
     
  4. Puntopower

    Puntopower Scheurneus

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Tatjana...op Speed & design vorig jaar. Moet wel zeggen dat ze op een meter afstand lang niet zo lekker is als op papier :)
     
  5. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm... John Jones een keer in A'dam toen ik aan het werken was. Angelina Jolie bij prmiere Tomb Raider. Zoon tennisser, kwweet alleen de naam zo gauw niet, Sita en de halve crew van GTST. Toen kwamen al die gasten hun kinderen bij het speelplein neerdumpen om zelf te gaan feeste.
     
  6. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    w000t ik was zondag in de efteling en k heb ZIEK veel bn'ers gezien, kweetniet wat er allemaal aan de hand was, maar et was in ieder geval wel supervet.

    degenen die ik gezien heb:


    Paul Roosemuller
    Ron Boshart
    Hind (idols)
    Marieke (idols)
    Bas (idols)
    die meid die Nina speelt in samsam
    Marco Borsato
    Pierre van Hooijdonk

    en nog een paar
     
  7. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    De meeste NAC Breda spelers van het seizoen 2002/2003 op een vrijdag training in oktober 2002
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    De droom van een echte (NAC) supporter..._O_
     
  9. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet echt ontmoet, maar wel een keer zitten flirten met de zangeres van Krezip, het was op mundial en ze keek wel ERG veel terug :) dat was natuurlijk wel grappig :)
     
  10. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    w000000t, nog meer NAC supporters op het forum _O_ _O_.

    Ik ben net bij Bart vd Eede op visite geweest (hij woont ook in Oosterhout :)), samen met een maat van mij, omdat we nog een NAC muts bij hem moesten gaan halen, die hij donderdags tijdens het “UEFA” feest had geleend. Maar omdat familie van zijn vriendin net zwanger was, moest hij daar vanavond nog ff naar, dus ben ik niet zo heel lang geweest (2 uurtjes ofzo). Maar dat vond hij best lullig, dus gaan we aanstaande vrijdag stappen (waarschijnlijk Den Bosch) en Bart is de Bob :D. Hij is overigens een super aardige kerel, doet nog steeds heel gewoon, niets dan lof over “onze” Bart_O_ . Nu moest hij alleen nog ff gaan scoren :eek:.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2003
  11. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Peter van Vossen, en het halve oranje voetbalteam van 2 jaar geleden.(of was dat nau vorig jaar :eek: ) Die laatste waren in Barcelona, stapte uit de lift en bwam stonden opeens broertjes de Boer, Davids enzovoorts.
     

Deel Deze Pagina