1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie is de meest kansloze Nederlander

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JDA, 13 nov 2004.

1. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft dat met het merk Lonsdale te maken? Marokkanen doen het net zo goed... Generaliseer voortaan niet zo a.u.b. en kom met degelijke argumenten. Verder nomineer ik zelf ook de mensen die andere members ook al genoemd hebben. De tokkies, Jensen, Frans Bauer enzovoorts.

2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Omdat (bijna) alle Londdalers erachterstaan, die gasten zijn echt kansloos :)

3. 60 Yen

60 Yen Monetary Disaster

Leuk Bevonden:
    0
    De Tokkies en de Lonsdale jeugd.

Londsdale jongere: ,,Ja, wij müge toch eeuwk lekkah een meining hebbe? Die Türke in iede gevaal wel hür! Echt vette kut zooi jonge!"

Waarop ik graag zou antwoorden: ,,JE MAG GODVERDOMME GEEN MENING HEBBEN, VUIL FACISTISCH TUIG"!

Daarna nog even kort zeggen: "Na na nana naaa, koekje van eigen deeg!"

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Meest kansloos?

De Tokkies. Denken dat ze leuk, grappig en vooral geliefd zijn.
    Met die nieuwe Kerstsingle... Flikker toch op met die mediageile stakkers.

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Nou ja, extremisten zijn over het algemeen 'slecht'. Niet echt verder onderbouwing nodig, lijkt me. Extremisten zijn niet altijd moslims, by the way.

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Er was kans dat de Tokkies bij een collega van me moeder in de buurt zouden komen wonen, die collega flipte :+

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Mijn leraar Nederlands ook :{

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik begrijp helemaal wat hij bedoeld, en ben het ook met hem eens. Jammer dat hij vindt dat iemand anders niet iemand voor "domste nederlander" mag uitmaken zonder onderbouwing, terwijl het het zelf een regel eronder doet. Beetje dubbel.

9. JDA

JDA Guest

Johan Flemmings mag ook wel vergaan op zich

10. Billie Joe

Billie Joe /\/osh

Leuk Bevonden:
    0
    Meest kansloze nederlander?
    Das makkelijk...das zwerver Arie bij mij in de buurt voor de AH, omdat hij is.

11. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe zo kan ik ook nog wat plaatselijke figuren opnoemen. In Breda loopt er altijd een swa rond die iedereen komt ''bonken'' en dan om geld gaat slijmen. Af en toe ontvangt ie dan een kleine financieele bijdrage voor zijn slaapplek. Wil ons laten geloven dat ie geen onderdak heeft. Even later komen we hem in de koffieshop tegen...!

12. 60 Yen

60 Yen Monetary Disaster

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat ding goud gaat, gaat mevrouw Tokkie naakt. Dus boycotten die hap!

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Joh. :cool:

Zie je de Playboy al liggen, met die walrus naakt erin? :eek:

14. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    Wedden dat zoiets ranzigs nog verkoopt ook
    gewoon om je eigen zelfvertrouwen aan zo'n beweegloze potvis nog ff op te krikken

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    En ik maar denken dat ze met Georgina Verbaan hun dieptepunt al hadden behaald :eek:

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Gatverdamme. Wie wil haar nou naakt zien. ik denk zelfs meneer tokkie niet. Misschien alleen die mensen die op zulke zakken blubber geilen.

Enne ik vind ook de tokkies. Zochten naar zelfrespect maar zoeken gewoon de publiciteit met het asociaal zijn als handelsmerk.

Laatst bewerkt: 22 nov 2004
  17. Shin Jay D

Shin Jay D Elite Trader

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ehm, de tokkie's natuurlijk? Domme IQ loze vatsige papzakken. Werkelijk onrealistisch dat hun uberhaubt aandacht kunnen trekken. Die kerstsingle is gruwelijk verschrikkelijk, iemand van 2 zingt met meer gevoel dan die 2 gore vatzakken.

18. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Dingsdag van Vitesse... ik bedoel, ga op boxen ofzo.

19. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    Die single is verschrikkelijk ja.

Ik denk dat iedereen hier vindt dat de Tokkies gewoon aandachthoeren zijn en al die andere dingen die hier zijn gezegd. We zijn het er allemaal over eens. Het is alleen zo frustrerend dat je er niks aan kan doen, want ze worden toch bekend omdat een groot deel van Nederland ze wel tof vinden. Laten we dus gewoon niet nog meer woorden vuil aan de Tokkies maken, het zorgt alleen maar voor nog meer frustratie. Misschien kan je enige troost vinden in het feit dat je het wel met de (meeste) anderen hier eens bent.

20. JDA

JDA Guest

kerstbal

Deel Deze Pagina