1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie is de Mol '09

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 jan 2009.

?

Wie is de mol?

  1. Anniek

    13,1%
  2. Dennis

    17,9%
  3. Froukje

    2,4%
  4. Hans

    0 stem(men)
    0,0%
  5. Jon

    21,4%
  6. Paula

    6,0%
  7. Rick

    11,9%
  8. Sebastiaan

    6,0%
  9. Vera

    1,2%
  10. Viviënne

    20,2%
  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Mooi dat dit weer begint. Heb het vorig jaar voor het eerst gezien en vond het erg leuk om naar te kijken! Dus dit jaar ga ik het zeker weer goed volgen. Ik wacht nog ff met de poll in te vullen tot na de 1e aflevering:)
     
  2. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Top dat het weer begint inderdaad! Hopelijk wordt het weer net zo leuk als altijd. Er zitten ook wel weer wat verrassende kandidaten bij. Ik wacht nog even met stemmen totdat ik de eerste aflvering heb gezien, anders is het helemaal zo'n blinde gok :)
     
  3. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    interressante kandidaten, ik denk dat ik deze keer alles ga volgen. Donderdagavond komt me goed uit
     
  4. Remco

    Remco Guest

    Ik kijk de afleveringen hier op xbw wel, op donderdagavond ben ik nooit thuis.. Maar ik heb er wel weer zin in:)
     
  5. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor nu al stemmen voor de jomanda's onder ons
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.028
    Ga het zeker ook kijken! Alleen ga ik nu nog niet stemmen, 90% zeker dat ik het fout heb :+
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nog een half uurtje (even een reminder). Ben benieuwd :)
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ook. Ik vond de vorige echt leuk.
     
  9. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Het begint net! Ik ben erg benieuwd hoe het dit keer gaat. Vond het vorige keer echt briljant gespeeld!
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het fragment van Viviënne uit de begin tune is nu al geweest, hoop niet dat ze al snel afvalt :eek:
     
  11. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow vet vaag dit allemaal :9
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Geloven jullie dit? Denken jullie echt dat de mol nog niet bekend was? Ik weet het niet... WIDM is wel een programma dat echt strak aan een draaiboek en scripts vast hangt en dit is wel erg spontaan. :eek:
     
  13. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk wel dat ze er al een hadden. Het zag er wel heel echt uit, soort van sollicitatie, maar denk dat de mol van te voren wel ingelicht is. Ik heb echt nog GEEN idee wie het kan zijn... Ik ken ook weinig mensen in deze serie...
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben ik met je eens Matrix de Mol was allang bekend dit is gewoon om een beetje verwarring te zaaien. Maar het was een super actie wat Dennis deed echt super.
    En gelukkig een saai iemand eruit. Kan zelf ook nog niemand kiezen dat is nog te vroeg.
     
  15. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg jongens ik zag om 20:15 al dat Vera de eerste aflevering zou afvallen.
    Heb daarom ook even een mailtje gestuurd.

    Dan even over de aflevering. Wat is het toch een heerlijk programma zeg!
    Geweldige manier van aanpak deze keer op het begin met de kandidaten, en eigenlijk merkwaardig dat ze zo'n stunt pas na like 5 seizoenen uitvoeren. Ik vind Sebas eigenlijk de perfecte mol om eerlijk te zijn. Maar hij is gewoon te perfect. Dus hij zal het niet zijn.

    Het eerste spel was ook erg origineel en ik kan niet wachten op de volgende aflevering!

    edit:

    Oh ja, Dennis, wat een mannetje! Heldt!
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Om 20.15 was elk plaatje uit mijn startpost verdwenen (kon niet geladen worden) behalve die van Vera :x

    @Timmeh, hoe zag jij het dan?
     
  17. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk was de mol al bekend, dus wist deze ook al dat hij/zij dit zou meemaken en heeft de persoon in kwestie dus gewoon ja gezegd. Nu moet je dus echter wel de conclusie trekken dat Dennis niet de mol is, zo is het immers gezegd, als dit nu allemaal gebruikt wordt om je op het verkeerde been te zetten vind ik het maar een zwakke oneerlijke actie tegenover de kijker..
     
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag het op de site van wieisdemol. Heb uiteraard ook een mailtje verstuurd. Met daarin complimenten voor het programma en nog meer complimenteus gelul. Maar dus met de verdere informatie dat ik het niet netjes vond dat ze om like 20:15 op de wieisdemol site in de banner het plaatje van Vera al zwart hadden gekleurd. Ik wist dus toen ik de eerste aflevering bekeek al dat Vera eruit zou gaan vliegen.
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dit is Wie is de Mol, als er één ding is wat je NIET moet doen is het te snel conclusies trekken. Dennis kan nog steeds heel goed de mol zijn.
     
  20. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt maar dat zeg ik dus, vind het een beetje zwak dat ze de kijker met iets officieels op het verkeerde been brengen.
     

Deel Deze Pagina