1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie is de Mol '10

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 20 dec 2009.

?

Wie is de mol?

1. Arjen

9,4%
  2. Barbara

3,5%
  3. Erik

8,2%
  4. Frits

18,8%
  5. Hind

7,1%
  6. Kim

24,7%
  7. Loretta

1,2%
  8. Manuel

9,4%
  9. Sanne

12,9%
  10. Tim

4,7%
  1. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Frits had een betrayal8)

Ik zeg vanaf het begin dat het Sanne is, maar ik be een beetje de klus kwijt na die aflevering van De wereld draait door vandaag... Zou wel typisch zijn voor Wie is de mol om de hint te verstoppen in iets lulligs zoals een ketting. as toen bij Dennis ook zo, weet niet meer welk seizoen maar gok 8, toen stond de hint op ze pet....

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik word gek! De laatste Tweet van de Mol:

Gefeliciteerd!, ...

Waarom drie puntjes? Hoort daar een naam te staan (Kim) of is het weer die zogenaamde 3?

Edit:
    Dit vond ik nog wel een leuke op het WIDM forum. Over waarom Frits het spel gewonnen zou hebben als mol:
    "Ja, degene die de meeste vragen goed heeft, maar gezien het feit dat Sanne alles op Kim heeft gezet en Kim alles op Sanne hebben ze dus beide geen enkele vraag goed. Jeej:D!"
    Haha, ik vraag me het idd altijd af hoe het zou gaan als beide finalisten fout zitten. Al lijkt me dit van niet, het zou wel geniaal zijn.

3. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Helemaal geen teamkill, frits schoot op ze. Maar felicitaties naar Frits, wat een held:thumbs:
    Het was echt een mooie aflevering, die ninja opdracht was echt tof man dat lijkt me best leuk om zelf ook te doen:9 Sanne reageerde echt vaag op de vragen van frits btw, ik vind dr echt irritant.

Nu nog de vraag: Sanne of Kim?

Laatst bewerkt: 18 mrt 2010
  4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Nouja, Frits schoot dan op haar, maar het blijft een teamkill :9

5. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Zei ik dus al na de eerste aflevering ik kan nu best gelijk krijgen! \o/
    maar waar sloeg die 'de mol word bekend gemaakt in aflevering 3' op?

6. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Kim, ik heb namelijk zo'n idee dat er wel geld onder die lampion lag, terwijl ze zei van niet. :+

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dat krijgen we ongetwijfeld nog wel te horen ;)

8. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Dat vroeg ik me dus ook af. Frits heeft gesplitst met de test terwijl Kim en Sanne vol op elkaar zitten. Ik had dus ook al zoiets van, Frits kan alleen de mol zijn of de verliezer, en toen won hij opeens. Ik vraag me echt af wat Sanne en Kim dan met de test deden, en of Frits wel echt zo heel erg op twee personen zat, of dat dat alleen maar gezegd werd.

9. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Het kan nu toch niet meer anders dan dat Kim de mol is? Frits ging volgens mij op Kim zitten en hij won. Kim heeft in de hele serie nauwelijks ook maar iets gedaan om de pot te vullen (itt tot Sanne die bijvoorbeeld bij de bergbeklimopdracht een heel eind terug liep om vervolgens een correctie toe te passen waardoor de opdracht lukte). In de laatste opdracht gaat ze wel erg makkelijk af, om vervolgens constant te roepen dat Frits haar moest helpen (wat erg dom zou zijn geweest, want ze hadden nauwelijks meer tijd, dus die extra mankracht had niks uitgemaakt ; en dan had Frits geen extra geld meer kunnen pakken + de ninja's hadden een goede kans gehad om het geld te stelen.) En dan heb je nog het gedoe met de tien (zie de aflevering van DWDD van gisteren voor de uitleg). Ook in deze WIDM-aflevering kwam die tien weer naar voren (het antwoord van die opdracht was toch: De mol tien?)

Het kan niet anders of Kim is de mol :p

Die Frits was trouwens wel een held tijdens de ninja-opdracht. Sanne afschieten (zodat hij haar geen kans meer gaf om de mol te bestuderen), veel geld pakken, veel ninja's neerschieten (eentje op zo'n halve meter afstand) en gelukkig niet naar Kim luisteren:D

Edit: Het was trouwens ook een erg leuke opdracht, lijkt mij ook erg stoer om te doen:D

Laatst bewerkt: 19 mrt 2010
  10. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe altijd gedacht dat fritsie de mol was maar winnaar is ook goed. erg goed gespeeld ouwe!
    maar heb nu nog geen idee wel van de 2 vrouwtjes de mol is.

11. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Interessante verdenking van Kim:

Tijdens het ninjaspel duwde Kim als eerste geld in de pot en vervolgens ging de groep naar de volgende lampion. In hun afwezigheid was het geld uit de pot gestolen. Echter, toen Frits later alleen op en neer ging rennen en de pot achterliet, werd er niets gestolen. :confused: Heeft Kim het geld überhaupt niet in de pot gedaan en onder het mom van "pot bewaken" de groep versplinterd? Ik zou het bijzonder slim van haar vinden.

12. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol nu je het zegt zet het mij aan denken maar ja das punt van de hele serie.
    je hersenen op overload en dan snap je het toch al niet meer:lol:

13. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat is zeker geloofwaardig.

Door die laatste aflevering ben ik in ene helemaal om, Kim is mijn verdachte.
    Is het ze toch weer gelukt :mad:

14. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben niet zo´n fanatieke volger, maar ik bekijk net die twitter en er staat een tweet "widmindwdd". Waarbij ik dan denk aan "wie is de middelste in de wereld draait door" daar zat Kim gisteren in het midden tussen Eric en Sanne.

15. oeloeimanu

Leuk Bevonden:
    2
    Met deze hint erbij kan het gewoon niet meer anders: Kim is de mol!:)

16. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    En widm kan niet gewoon voor 'wie is de mol' staan? Alhoewel ik nu ook op Kim zit.

17. oeloeimanu

Leuk Bevonden:
    2
    En het vraagteken dan? De grap is denk ik juist dat je widm al snel vertaalt als 'wie is de mol', terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn. Niets is wat het lijkt;)

18. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Kan idd ook, maar dat zou ik flauw vindenO-)

19. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klaar voor de ontknoping straks, mensen ;)?

20. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tv staat klaar op NL1HD :) ben echt benieuwd naar alle mollenacties.
    was zo overtuigd dat frits mijn molleke was maar winnaar is ook goed!

go frits

Deel Deze Pagina