1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie is de Mol '10

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 20 dec 2009.

?

Wie is de mol?

  1. Arjen

    9,4%
  2. Barbara

    3,5%
  3. Erik

    8,2%
  4. Frits

    18,8%
  5. Hind

    7,1%
  6. Kim

    24,7%
  7. Loretta

    1,2%
  8. Manuel

    9,4%
  9. Sanne

    12,9%
  10. Tim

    4,7%
  1. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Spanning ten top :D
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wow, geen één hint was nieuw, allemaal stonden ze in de thread van Kim op het WIDM forum. Vooral die van K.I.M. was best duidelijk.

    Jammer dat de hints niet erg origineel waren, maar ze waren uiteindelijk wel goed genoeg verborgen waardoor er maar weinig waren die het écht door hadden.
     
  3. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    De laatste aflevering wist ik het pas.
    Echt knap van Frits, dat hij vanaf de 1e afl al wist dat Kim het was en tegelijkertijd zelf zo de verdenking op zich wist te vestigen. Echt een terechte winnaar.
    Kim deed veel hetzelfde als andere mollen en werd zoals altijd heel erg geholpen door andere kandidaten.
    Wat ik me nog afvroeg: Heeft Kim zich ooit wel eens uitgelaten over wie ze verdacht of over hoe de opdracht was gegaan? Want dat lijkt me moeilijk als mol. Soms moet je uitspraken doen over wat je verdacht vind en wie je misschien verdenkt.
     
  4. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus toch! ik had vorige week nog op sanne gestemd :9 alhoewel, in de loop van deze week was ik steeds meer op Kim gaan zitten na wat dingen te onderzoeken op t forum etc.

    Tot volgend jaar!
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wij (en vooral ik) verdachten Frits, maar de kandidaten deden dat zeker niet. Dan is het je toch net niet gelukt.

    Ik vraag me af waar Kim was op sommige momenten. Waarom was ze bijvoorbeeld geen goalkeeper bij de kano's? Daar had ze alleenrecht.

    Verder vind ik de hints karig. Zo veel ophef over "Niets is wat het lijkt", maar waarin kwam dit nou naar voren?

    Desalniettemin, zoals altijd een leuk seizoen en ik heb me weer goed laten foppen. Toch kan niets tippen aan de subtiliteit van Dennis Weering in seizoen 8 en de plottwist en locatiescouting van seizoen 9.
    Volgend jaar weer! :cool:
     
  6. Remco

    Remco Guest

    Wel mooi dat die gast in DWDD die hint van dat plusje doorhad!
     
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik vond Inge Ipenburg anders ook wel erg goed ;)
    Nog nooit is er zo weinig in de pot gekomen en nooit kwam het (voor mij dan) zo onverwacht.
     
  8. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Leuke serie, slechte mol. Ze deed echt bijna niks zelf (ze zei ook telkens: Hind deed dit en dat, waardoor de opdracht mislukte. Arjen deed zus en zo, waardoor er geen geld in de pot kwam. Je moet zelf ook wat doen!) en als de laatste drie kandidaten (Erik, Sanne en Frits) allemaal op jou zaten, heb je toch iets verkeerd gedaan.
     
  9. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Vanaf aflevering 1 op Sanne gezetten <o> Maargoed, het was dus kim. Volgend jaar beter :)
     
  10. timmit

    timmit Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond niet alle deelnemers dit jaar even sterk,maar dat is omdat ik een aantal ook helemaal niet kende.

    Het jaar waar Dennis Weening de mol was zat ik veel meer in de serie,
    Echt tot de laatste aflevering had ik dennis niet als verdachte gehad, Edo of Regina was de mol want dennis kon het niet zijn die deed zo goed zijn best.

    Dat had ik bij deze serie niet ik zat al vrij snel op sanne of kim en frits en erik vond ik gewoon cool in de serie.


    Die opdracht met die ninja's vond ik wel erg vet,alleen die mutsen die gaan gillen als er iemand aan komt en dan voor niet gaan schieten aaaaah echt te irritant gewoon.
     
  11. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Ow, maar dat is een speciaal wapen. Echt keihard gillen totdat de frequentie zo toeneemt dat je een hoge toon krijgt waardoor de ninja zijn handen over zijn oren moet doen waardoor je hem keihard neer kunt schieten.
     
  12. timmit

    timmit Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht al dat ik iets gemist had, ga dat met paintballen vanavond ook eens proberen....
     

Deel Deze Pagina