1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie is de Mol '10

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 20 dec 2009.

?

Wie is de mol?

  1. Arjen

    9,4%
  2. Barbara

    3,5%
  3. Erik

    8,2%
  4. Frits

    18,8%
  5. Hind

    7,1%
  6. Kim

    24,7%
  7. Loretta

    1,2%
  8. Manuel

    9,4%
  9. Sanne

    12,9%
  10. Tim

    4,7%
  1. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat het slecht onderhouden was droeg juist bij aan dat vage sfeertje dat er hing. :) Vond het voor dit spel wel wat hebben.

    Overigens zag ik niet echt een reden om Frits te verdenken. Veel van die mensen in het programma hadden het er wel over, maar wat kun je doen aan een kerel die naast de trap staat? Zag er trouwens wel droog uit toen hij naar dat kistje greep, met nog een hele kreet van Frits toen hij geraakt werd. :p

    Mareh, over een week zou de mol zich dus bekend maken? 8)
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.028
    Als het goed is wel 8), ben benieuwd wat dat is
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Frits had in de eerste aflevering een shirt aan met Japan erop, terwijl hij niet wist dat ze naar Japan zouden gaan 8)
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Even een paar quites van het WIDM forum (waarom ga ik daar ook steeds heen :mad:):
    En deze vond ik wel droog:
    Volgt Orcie toevallig widm? :+
     
  5. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    hahah lol @ die laatste :9

    Maarja, Tim is er dus uit. Jammer, maar ik wist wel zeker dat hij de mol niet was.
    Hij was zo serieus bezig met zn mollenboekje enzo en na de eerste eliminatie was hij ook super opgelucht.

    Hind vind ik maar een beetje vaag doen. Ze heeft geen 'vriend' en maakt ook steeds kleine mollen actietjes.

    Arjen is echt een goede kandidaat, of de mol natuurlijk:9
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2010
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Door die actie van donderdag is WIDM pas om 10 uur.
     
  7. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    met de vorige seizoenen in het achterhoofd ga ik nu voor Erik. Hij sleept het meeste geld binnen (zoals Dennis dat ook deed). Nee, ik vind hem wel een goede kandidaat, ziet veel dingen, maar maakt zich niet echt verdacht tot nu toe.
    Kim doet echt teveel om zich verdacht te maken, die kan het ook niet zijn.

    Manuel vind ik wel verdacht. En barbara houd ik ook in de gaten.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Frits is mijn mol! Ik gebruik de theorie van een vriend. Ik kijk bij elk spel waar de mol het beste kan staan. Bij het spel in het Hollandse dorp heeft de mol er absoluut geen baat bij als eerste naar buiten te gaan. Integendeel, hij kan beter zo lang mogelijk in het spel blijven. Barbara en Erik waren het laatst koppel en vervolgens maakt Frits het af door nét te falen...wel erg toevallig.
    Ook stond hij bovenop de brugpijlers waar hij kon stoken in de plaatsing van kandidaten en van alles kon roepen (riep hij Tim ipv Hind die het fout verstond?).

    In dat licht heeft Erik nauwelijks kunnen stoken (reagerende op de bengel). Wat kun je immers fout doen in de helicopter? Kleuren kun je niet verkeerd herkennen met een buurman erbij. De mol had geen reden om in de helicopter te zitten.

    Edit:
    Ik lees nu die theorieën over Arjen op de vorige pagina. Aarg, Cookie, waarom post je die hints vervolgens hier? :+ Ik word gek. Overigens ging Arjan als eerste naar buiten bij het Hollandse Dorp. Wat is daar nou mol-tactisch aan?
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ok, ok. Geen Arjen, dan doen we gewoon Hind:
    [​IMG]

    Vroeg me sowieso al af waarom die sleutelhanger van haar rood is en ze samen de Japanse vlag vormen. Erik zijn sleutelhanger ligt trouwens, als enige, verkeerd om daar...dum dum dummm....

    Ik vond deze ook wel mooi:
    Op die manier kom je sowieso bij alle kandidaten op 10 uit 8)

    Of deze:
    :lol:
     
  10. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo probeer ik ook te denken, maar duidelijker wordt het er vaak niet op.
    Maar dit is wel een overtuigende theorie _O_
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Lol soms kan je ook te ver gaan. :D
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Oh die van Frits is geweldig. :D 112... :lol:

    Wie is de Mol is overigens verzet naa 22.05 voor Nederland helpt Haïti... Wat dus ook bij RTL en SBS wordt uitgezonden.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.028
    Kijk eens naar de bovenste post van dit deel :+.

    Maar het is natuurlijk ook de bedoeling om je te misleiden, ik denk niet dat ze zo'n grote aanwijzing geven dat Hind de mol is (dat sleutelhangding)
     
  14. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar omg dat is wel de vlag van Japan, Jorrit dit moet er wel een zijn!!!!11
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Als Hind niet de mol is, wat is dan het nut van die rode sleutelhanger? Daar moet iemand over nagedacht hebben.
     
  16. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is al wel in eerdere seizoenen geweest (ook met niet-bekende Nederlanders) dat de mol rode dingen aan had of dingen had met rood. Dat lijkt me tegenwoordig iets te makkelijk.
     
  17. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Rood staat ook voor afvaller van een aflevering. Rood scherm. Misschien is hind wel de verliezer van dit seizoen. Vorig jaar had anniek ook van die vage acties waardoor mensen ook gingen denken dat zij de mol was. Hetzelfde kan bij Hind zijn.... Ik weet het ook niet, ieder jaar denk ik weer van, ik ga GOED op hints letten en aanwijzingen zoeken. Maar door al die verschillende dingen begin ik steeds weer te twijfelen 8)
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat stukje met die laser guns dan gaat Hind naar buiten met zo andere gast. Maar dan komen voorbij die paal waar die knop al is ingedrukt en zij drukt er nog een keer op en dan verdwijnt het plaatje. Dat kan de Mol weten en als ze er iets over zeggen. Kan ze gewoon zeggen "ja wilde zeker weten of die werkte en ik kan niet weten dat het dan niet meer werkt."
     
  19. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik weet niet waarom maar ik zeg manuel
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het kan ook echt zo zijn. Je ziet een knop en denk "oh, drukken!". Er was grote onduidelijkheid over hoe het nou precies werkte. Ik vind het geen grote mollenstreek. Daarnaast blijf ik erbij dat mol zo lang mogelijk in het spel wilde blijven. Hind was te passief.
     

Deel Deze Pagina