1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie is de Mol '10

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 20 dec 2009.

?

Wie is de mol?

  1. Arjen

    9,4%
  2. Barbara

    3,5%
  3. Erik

    8,2%
  4. Frits

    18,8%
  5. Hind

    7,1%
  6. Kim

    24,7%
  7. Loretta

    1,2%
  8. Manuel

    9,4%
  9. Sanne

    12,9%
  10. Tim

    4,7%
  1. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek:!!! Als je echt wilt weten wie de mol is, klik dan hier!
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Eens effe kijken Wie de Mol is. :D
    Het is toch aflevering 3 . ;)
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    1. Frits
    2. Arjen
    3. Hind dan maar

    Iemand had een mooi punt over Arjen. Hij scoorde zo goed met het rijden, maar alles wer weggegooid. Wist hij dat? Tja, maar toch...om terug te komen bij mijn taktiek: In het Hollandse dorp ging hij als eerste naar buiten. Waarom doet een mol dat? D
    Dus, nog steeds Frits.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jezus ze kunnen het zo spannend maken. Word gek. :D
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh met die groene topo... wat een sukkels... 2000 euro niet in de pot en nog iemand in het spel. Maar ja ze kan de mol niet zijn want ze had naar huis gestuurd kunnen worden als ze misgokte of de anderen begonnen te liegen.

    Tenzij ze op een andere manier te horen kreeg waar ze lagen of dat iemand dat seinde maar dat lijkt me niet waarschijnlijk.

    Ik bedoel zo is het toch duidelijk dat iemand hoogstwaarschijnlijk niet de mol is?
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Niets is wat het lijkt, Tco. Je hebt het rode scherm niet gezien, dus je weet niks. Altijd voorzichtig zijn met je conclusies in WIDM. :+
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    I know I know... maar als ik het heel rationeel bekijk en ze hadden haar die groene topo's niet gegund en met liegen en verkeerd gokken had ze er maar 0-3 dan had ze naar huis kunnen gaan...

    Mja veel spoken jagen altijd... iedereen doet iets verdachts omdat ze de mol willen zijn zodat iederen op hun stemt zodat de rest het dan weer fout heeft etc...

    Net al die Miljouska (?) van Jeugdjournaal die de mol was, mensen dachten altijd die doet beetje dom omdat ze beetje dom is.
     
  8. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hebben ze een zelfde iets al eens eerder gedaan.
    Volgens mij was het ook dat er geen rood scherm te zien was(of juist wel...?), toch weg, maar daarna na een tweetal afleveringen weer terugkomen (weet niet of dat nu met de mol was of niet).

    Dus ook al had ze de rode topos en zou ze de mol zijn, dan nog hoeft het niks te betekenen, want ze hadden dan altijd wel een manier gevonden om dr terug het spel in te krijgen.
     
  9. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Ik trek nog geen conclusies over wie de mol is... maar Arjen maakt wel een heel raar gebaar met zijn hand :+
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2010
  10. Kilian002

    Kilian002 Smell you later!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verdenk frits, gewoon hoe koel hij is om alles
     
  11. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Het is Barbara Barend! Ze kreeg geen rood scherm te zien en dat eindspel had zo gemanipuleerd kunnen zijn dat ze wel moest blijven. Ik weet het zeker!

    Of het is natuurlijk Manuel, die helemaal niet ziek is, maar gewoon expres steeds afwezig is!:D
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Maar die Hind, hoe vaak kan je iets roods aan hebben, damn 8)

    Hind is toch nog altijd één van mijn kanshebbers voor de mol, hoe dik het er ook op ligt.

    Van WIDM forum:
    Toch wel vreemd dat ze Manuel niet hebben laten zien verder. Roeland kwam duidelijk in beeld elke keer toen hij zo ziek was, Manuel heb je geen één keer gezien.
     
  13. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, maar Manuel zit wel bij Schiffers FM dus ik denk dat het wel zeker is dat hij gewoon weg is. Had vast voedselvergiftiging of zo. 8)

    Ik schreeuwde echt vet hard NEEEEE toen Barbara eruit leek te gaan omdat ze mijn mol is, maar ze is er nog! :D Al ben ik nog steeds niet echt zeker over haar.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ze zijn ook al lang weer terug in NL dus dat hij bij Schiffers zit zegt ook niets :+ Het blijft gewoon vreemd dat je een kandidaat, in deze "speciale" aflevering, niet te zien krijgt.
     
  15. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, maar het lijkt me gewoon echt te vreemd en niet volgens de traditie als de mol over de mol gaat vertellen bij Schiffers. Dat ze allang terug zijn weet ik. :+

    Ik las trouwens pas op iemands facebook een reactie van de broer (denk ik?) van Arjen Lubach, iets in de trend van 'Als hij het wel blijkt te zijn dan vertrouw ik hem nooit meer!!', omdat ze het geheim moeten houden. Nouja, ik denk dat je als je de mol bent dat wel tegen je broer zou zeggen ook al mag het niet, dus daarom verdenk ik Arjen niet. :+
     
  16. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je weet welke geldboete je krijgt ( € 250.000 volgens mij?) je krijgt als je uitlekt wie de mol is denk ik niet dat je het aan iemand verteld, zelfs niet aan familie of partner.
     
  17. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Is ook veel over gesproken dat het moeilijk is je mond te moeten houden tegen familie e.d. Dus denk ook wel dat ze hun mond houden, anders hadden ze niet specifiek 'familie' genoemd bij die interviews.

    Vind die foto wel vreemd. Het is gewoon té duidelijk en juist daarom kan het niet zo zijn dat hij de mol is. En toch...die actie bij het autorijden van Arjen pastte wel precies bij de mol. Ik weet het niet en moet ook steeds denken aan die zin die ze nadrukkelijker dan ooit zeiden in de eerste aflevering + reclame's ("en niets is wat het lijkt"). Hind was al overduidelijk verdacht door die sleutelhanger, nu Arjen door die foto...ik zie een patroon. 8)

    Edit: BTW ook heel benieuwd wat die telefoon van Erik te betekenen heeft. :)
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2010
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Heel erg interessant! Dat zou zeker wel eens de betekenis kunnen zijn van de slogan. Ik vroeg me namelijk al vaker af of ze oude scenario's zouden herhalen onder dat motto. Kom op, die hand van Arjen is zo vaag. Zijn kandidaten van tevoren geïnstrueerd over het afgeven van valse hints?
     
  19. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb trouwens gister ook naar de andere foto's gekeken en in aflevering 2 maakt hij ook iets van een gebaar met z'n hand. Alleen in afl 1 staat hij achteraan en kon ik niet zien wat voor een gebaar hij maakte.
     
  20. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Yvon jaspers werd er in de eerste aflevering ook uitgegooid en bleek later ook de mol te zijn. Mja mijn mol manuel is er uit. Ik ga nu toch maar voor frits en dan neem ik het japanse t-shirt in de 1e aflevering als voornaamste reden.
     

Deel Deze Pagina