1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie is de Mol '10

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 20 dec 2009.

?

Wie is de mol?

  1. Arjen

    9,4%
  2. Barbara

    3,5%
  3. Erik

    8,2%
  4. Frits

    18,8%
  5. Hind

    7,1%
  6. Kim

    24,7%
  7. Loretta

    1,2%
  8. Manuel

    9,4%
  9. Sanne

    12,9%
  10. Tim

    4,7%
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Zit te twijfelen tussen Arjen en Frits :9
     
  2. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Barbara is mijn mol, dus iets wat hier op lijkt geloof ik zeker wel in.

    tsja, het zou zo maar kunnen. Ik vind t sowieso raar dat ze niet kozen voor een aflevering zonder executie en gewoon Manuel naar huis lieten gaan.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd ja. Volgens mij deden ze dat ook eens een keer toen er iemand anders ziek was een paar jaar terug? :)
     
  4. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij het mollendagboek is van elke aflevering de eerste letter van belang.
    Tot nu to staat er DE M. Als de volgende een O is weet je dat je goed zit. Ik verdenk Erik.
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    En hoe weten we nu al dat die letter belangrijk is?
     
  6. Remco

    Remco Guest

    Frits, ik heb je door!
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Van de Mol zijn Twitter: "@giel3fm Voor je lijstje: "Catch Me If You Can" van Eric Clapton."

    Was dat de muzikale hint? Zou een verwijzing naar Opsoring Verzocht kunnen zijn. Een programma van, jawel, Frits Sissing. \o/
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Verdomme! Vanavond mis ik het omdat ik zonodig een toets moet hebben die er voor zorgt dat ik pas om 21 uur thuis ben :mad:. *Zoekt dvd om het op te nemen*
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dude internet? :D
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Weet ik, maar dat is altijd zulke bagger kwaliteit :+, bovendien kan ik met een dvd gewoon in bed liggen te kijken :+
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Pfff, Frits de mol. Of het is een enorme sul (wat hij ongetwijfeld ook is) of hij is de mol. De eerste opdracht liep hij te fucken, bij de tweede opdracht wilde hij continu zand eruit halen (en dat voor iemand die geld wil verdienen) en nu gaat hij voor zichzelf. Jammer dat hij er nog de hele serie in zit. Imo één van de meest irritante tv personen, bleh.
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Die koffer die Frits verstopt had. Sta je dan :emo:
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, man, Frits is te gek. :D Ik heb hem alleen al te vroeg door.
    Kim is een van de meest irritante personen op tv.
     
  14. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Idd

    Maar wat een leuke aflevering zeg! Hehe dat spel met die sleutel of de vrijstelling.... wat heeft Frits zich verdacht gemaakt zeg, haast té....
     
  15. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Frits doet te overduidelijk. Ben trouwens blij dat Barbera Barend er uit is, vond haar maar een saai en kil persoon in Wie is de Mol.
     
  16. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Nou, mijn mol is eruit. 8)

    En bah, Frits. Ik had altijd al een hekel aan hem en elke aflevering nog weer ietsjes meer. Wordt tijd dat hij eruit gaat.

    Ik heb me wel kapotgelachen om dat gedoe met die koffer, wat een kneus. :emo:

    Ik heb alleen nu echt geen idee meer over wie de mol is.
     
  17. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Pff ik verdenk Sanne nu ook wel zeg. Heb het er net ff met mn zus over gehad.

    Hier een quote van haar uit de laatste aflevering:
    Ik heb eindelijk wat nuttigs gedaan.......zand verplaatsen.

    Wat doet een mol?:9

    En in de vorige aflevering zei ze ook bij het spel in de school: Ik doe toch voor spek en bonen mee.
     
  18. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Ik zit nog steeds met de opmerking "De mol wordt bekend gemaakt in aflevering 3", en de opmerking van Karel de Graaff "Frits Sissing is de mol". Niet "wij denken", niet "wij vermoeden", maar gewoon hij IS de mol. Dat in combinatie met de eerste opmerking, en Frits zijn gedrag in de laatste aflevering maakt Frits mijn mol.

    Zie dat al wel voor mij tijdens de finale. "We hebben het in aflevering 3 toch gezegd?"
     
  19. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    valt nu nog niks te zeggen. zowel door kandidaten die zichzelf aldoor expres verdacht maken, als door de regie die kan bepalen wat in beeld komt. degene die nu dus toevallig goed zit met zijn mol kan goed gokken.

    vind het trouwens wel irritant dat het groene/rode scherm moment helemaal niet spannend is, omdat dat 5 minuten daarvoor al bekend wordt gemaakt wie eruit vliegt.
     
  20. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het al vanaf het begin af aan Frits is gewoon de mol.
    Deze afleveringen is het eigenlijk te duidelijk in beeld gebracht, maar is natuurlijk om de kijkers op een dwaalspoor te brengen,
    In de school heeft hij geen 1 vraag goed en 2 fouten, hij wil constant zandzakken weg gooien en met de kettingopdracht zorgt hij ook nog is voor 1600 euro UIT de pot.
     

Deel Deze Pagina