1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie is de Mol '10

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 20 dec 2009.

?

Wie is de mol?

  1. Arjen

    9,4%
  2. Barbara

    3,5%
  3. Erik

    8,2%
  4. Frits

    18,8%
  5. Hind

    7,1%
  6. Kim

    24,7%
  7. Loretta

    1,2%
  8. Manuel

    9,4%
  9. Sanne

    12,9%
  10. Tim

    4,7%
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Toffe aflevering. Gelukkig pakte Frits die vrijstelling. Zal ik ook gewoon doen. Het spel gaat niet om vrienden te maken. Wel raar dat Barbara eruit is. Die ging vorige week er ook al uit dus dan weet je dat je compleet fout zat.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2010
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Frits liep bij die wateropdracht ook te kloten. Hij had al het goede antwoord gevonden en dacht toen opeens dat dat nooit de bedoeling kon zijn en ging toen weer verder met de opdracht verzieken. Even een screen gemaakt:
    [​IMG]

    Heeft iemand trouwens de groepsfoto's voor elke aflevering? Kan ze niet vinden.
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zie op deze pagina alleen maar Frits voorbij komen, maar de poll van de site is heel anders gestemd. Daar staat Arjen met stipt op 1, daarna Hind en dan Sanne.
     
  4. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Frits gaf als antwoord bij de emmeropdracht: ''de mol'', terwijl je duidelijk in de emmer ziet dat, dat het antwoord niet is.
    Tussen Barbara en Tim kan je nog twijfelen, maar hij geeft echt het volledig verkeerde antwoord.
    Volgens mij staat Frits bij elke afleveringen achteraan, maar ik heb geen screens..
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Goot Frits niet het water nog een aantal keer over en weer nadat bovenstaan shot in beeld kwam? Ik ben ervan overtuigd dat hij expres een verkeerd antwoord gaf, maar ik meen me te herrinneren dat je hem nog zag overgieten, dat toen iets anders kwam en dat het shot erna Frits liet zien die met PJ sprak.
     
  6. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in hij goot het idd nog een paar keer over, nadat bovenstaand shot in beeld kwam, toen hij het antwoord gaf zat het water volgens mij in de blauwe emmer ipv in de witte.
    Terwijl op de blauwe geen maatstrepen stonden...?
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    In de blauwe emmer stonden strepen voor 3 en 5 liter.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Volgens mij had ik nog geen hints richting Kim gepost en ik vond toch wel een goede op het WIDM forum. Dus bij deze:

    Met dank aan "Moedermol".

    En als afsluiter:
    En zo zijn er nog meer van die zinnetjes.

    Blijft leuk om dat forum door te bladeren en op zich zijn deze hints niet eens heel vergezocht.
     
  9. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    FRITS SISING IS DE MOL!


    vond het wel geniaal hoe die vroegere kale presentator dat zei in aflevering 3.
    Helemaal met een godfather outfit aan enzo:9
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind die hints wel te ver gezocht. Dat met die thee en die groene jurk is nét een tikkeltje te ingewikkeld. Ik zie dat niet gebeuren dat Pieter Jan dat helemaal gaat uitleggen.

    En wat betreft de letter K.I.M., interessant, maar heb je dat niet heel snel met een naam van drie letters? Met andere woorden, zie je niet heel makkelijk hints die er niet zijn?

    Ik ben altijd met sceptisch over theorieën van WIDM.nl. :p Mijn ervaring is dat het allemaal zo logisch klinkt, maar dat je er snel intrapt.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Haha, ja dat is ook waar. Maar als je de aflevering terug kijkt dan hoor je inderdaad duidelijk "thee" en sowieso is het niet gezond als je zo'n obsessie voor thee hebt want het gaat er wel heel vaak over. Dus ik mag voor haar hopen dat het allemaal een hint is richting de mol want anders kan ze beter in therapie :+
     
  12. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    OMG!! 8)
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    8)
     
  14. Remco

    Remco Guest

    Frits is zo'n held: 'We moeten minder met onszelf en met de groep bezig zijn, we moeten geld gaan winnen', en dan vervolgens die vrijstelling pakken. :lol:

    Frits is niet echt een goede mol voor de schijn, maar wel voor de pot. Ze hebben nog niet echt bar veel verdient. Ook met die auto-opdracht. Hij wist dat ze even moesten wachten nadat ze het knopje hadden ingedrukt, maar hij zei er gewoon niks van :cool:
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vanavond kan ik eindelijk weer eens "live" kijken.
    Eens even kijken of Hind weer iets rood aan heeft in de eerste opdracht. ;)
     
  16. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
  17. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is zelfs een theorie dat Erik de mol is omdat de cursor altijd in zijn naamvakje staat bij de test. Dit zou dan een I moeten zijn, wat in het Engels 'ik' is. Dus hij is de mol. :+
     
  18. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit nog steeds op Frits en Kim. Veranderd nu niet veel aan.
    Beide hebben niet veel gedaan. :)
     

Deel Deze Pagina