1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie is de Mol '10

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 20 dec 2009.

?

Wie is de mol?

1. Arjen

9,4%
  2. Barbara

3,5%
  3. Erik

8,2%
  4. Frits

18,8%
  5. Hind

7,1%
  6. Kim

24,7%
  7. Loretta

1,2%
  8. Manuel

9,4%
  9. Sanne

12,9%
  10. Tim

4,7%
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Wat weer een aflevering :lol:

Pfff, ze hebben het weer voor elkaar hoor :+

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Elke keer zie je, alleen bij Erik, dat hij zijn naam intypt. Het pijltje lijkt op een "I" dus vandaar. Het is wel vreemd dat de kijker het elke keer bij hem krijgt te zien.

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben nog niet overdonderd dit seizoen. Enerzijds omdat ik het gevoel heb dat ik aan het wachten ben op de clue van "niets is wat het lijkt". Anderzijds omdat ik vrij zeker ben van mijn mol, vroeger twijfelde ik meer en moest ik meer nadenken. Mijn mol moet moet eruit, dan ben ik weer wanhopig zoals vroeger!

4. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit keer geen idee wie het zou kunnen zijn! :confused:
    Ik gok op Sanne

5. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk na deze aflevering dat Arjen en Sanne het in ieder geval niet zijn, vooral Arjen had een grote rol in beide opdrachten die vrij succesvol verlopen.

Ik vond Hind verdacht, maar die is er nu uit. 8) Ik neig naar Kim nu maar iedereen gaat er telkens maar uit dus ik kies niet meer.

6. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dat hind eruit is. Ze gedroeg zich een beetje zoals Anniek deed vorig jaar, vind ik. Zelf zit ik op Frits of Arjen. kan er natuurlijk ook naast zitten. We zullen t zien :)

7. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    Arjen verdenk ik ook niet, hij heeft idd flink wat geld binnen gehaald, maar volgens mij was Sanne redelijk passief.
    En kim vond ik vooral in het begin van het seizoen zo opvallend mollen dus niet verdacht

Laatst bewerkt: 4 feb 2010
  8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Dit dus:

Is nu elke week het geval geweest.

9. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Erik is de Mol. Twee afleveringen terug had iedereen een spiegel achter zich bij de 'dagboekscenes'... Behalve hij. :emo:

10. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Sanne kwam met het idee om er een visualisatie van te maken. Best slim. En bij het terugrennen bij die Japanse tekens had ze zó makkelijk een van de twee kunnen kiezen in plaats van te zeggen dat ze het allebei niet waren. Als een mol dat soort dingetjes niet doet dan weet ik het ook niet meer. Ook omdat je dat als kijker ook niet kan zien.

11. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    nvm

12. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Die van Erik is wel een aardige theorie btw.

Ik vond eigenlijk wel een beetje dat deze aflevering er wel heel veel werd gedaan om te laten zien dat Arjen niet de mol zou zijn.
    Kan ook aan mij liggen.....
    8)

Pieter Jan die overdreven roept dat Arjen heel goed was bij de tekens opdracht op de berg en wel een fotografisch geheugen zou hebben, terwijl hij wel een paar dingen niet goed zei. Onderweg wel goede tekens zeggen, maar boven toch een verkeerde kiezen.

En bij de zing opdracht had hij er wel erg veel goed.
    Mollen kan je daar toch vrijwel niet, aangezien je alledrie hetzelfde zit te kijken en alleen soms misschien iets fouts kan voorstellen.

Een beetje te goed lieten ze Arjen overkomen....

Maar ja....
    :D

Laatst bewerkt: 5 feb 2010
  13. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
  14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind die hints richting Erik nog altijd beter, bovenstaande is gewoon toeval en klopt niet :+
    - Erik is elke aflevering in de 10de minuut in beeld (het is het 10de seizoen)
    - Hij draagt continu shirts met een B erin (mol)
    - Zegt heel opvallend vaak getallen verkeerd (8 enveloppen bij de mol opdracht, waren er 7 en in de bios noemde hij de verkeerde zaal enz.)
    - Hij draagt veel zwarte kleding.
    - Hij droeg in het begin ook een Japans shirt voordat men wist dat ze naar Japan gingen.
    - Elke aflevering is de "I" in beeld wanneer hij een test invult.

Alleen nog uitvogelen wat die verkeerde getallen ermee te maken hebben maar verder valt het allemaal wel erg op.

15. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik denk nog altijd dat die hints nep zijn. De rode sleutelhanger van Hind, de handgebaren van Arjen. Ze zijn allemaal zo duidelijk, maar we hebben ze al eens eerder gezien. Zoals bekend zitten er een aantal verwijzingen naar oude seizoenen in de serie. Niets is wat het lijkt!

Ik vind Erik verdacht, maar ik kan er niet omheen dat hij zo veel geld heeft verdiend. Maarja...ik dacht ook dat Dennis zo'n actieve kandidaat was in Mexico.

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528

:cool:

En handgebaren zijn tof :+

WIDM forum <3

17. Piedero

Piedero Spreek uit: Pjeedro

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik rechter was Cookie, dan zei ik dat Erik schuldig was na deze aanwijzingen hahahha

ik twijfel elke mol serie en verdenk altijd iemand anders... Nu geniet ik maar gewoon van de serie zonder me er al te druk over maken ;)

18. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    +1

Dat ken ik;)

19. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik heb gestemt op erik. Het is overduidelijk vind ik. En frits zeker niet, die wilt te graag.

20. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Erik is momenteel mijn nummer 2. Maar hij heeft in het begin te veel geld verdiend. Daarnaast laat hij molkansen liggen. Frits valt op, omdat hij niet anders kan. Hoe kun je als mol het verantwoorden dat je niet de vrijstelling pakt ipv €? Bij het zandzakkenspel is het ongeveer hetzelfde, hoe had je het überhaupt subtiel kunnen saboteren?

Deel Deze Pagina