1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie is de Mol? '11

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 jan 2011.

?

Wie is de Mol?

  1. Anna

    5,6%
  2. Art

    23,9%
  3. Hanna

    9,9%
  4. Horace

    11,3%
  5. Jan

    4,2%
  6. Karin

    7,0%
  7. Miryanna

    2,8%
  8. Patrick

    26,8%
  9. Pepijn

    4,2%
  10. Soundos

    4,2%
  1. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit dus. Ik heb alleen van het vorige seizoen van Wie is de Mol? een aantal afleveringen gezien en van dit seizoen maar hierdoor is het meteen een stuk minder leuk om naar te kijken. Misschien dat ik de finale nog ga kijken, maar verder niet.
     
  2. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik houd het voorlopig op Art.. Waarom weet ik ook niet, hij doet me het meest denken aan de mol, hehe!
     
  3. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee! Zo jammer dat Hanna eruit is. :'-(
     
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Weinig verdachte dingen vandaag. Die bolle is het sowieso niet, ondanks zijn fouten. Hij is gewoon onhandig. Art staat dus nog op 1.

    Vond trouwens die lasergame/boobytrap game erg tof.
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik neig ook naar Art, maar ik twijfel of hij niet te opvallend is.

    Jan --> De Mol zou niet met een hooibaal als dekking gaan lopen. €1500 binnenhalen als enige en laatste kans van de groep, dat had hij makkelijk kunnen laten schieten. Ik streep hem van mijn lijstje. Hij zette vol in op één iemand en gaat door naar de volgende ronde. Gewaagd en er is een kans dat hij dus al goed zit. Ik gok dat hij op Art zit.
    Art --> Ik kijk altijd naar waar de Mol het beste zou kunnen staan. Hij bleef lang hangen bij het boobytrapspel. Daarentegen gaf hij wel echt een stom antwoord bij het fotolijstje, misschien een te stom antwoord.
    Anna --> Bleef ook lang over, maar is het verbreken van radiocontact niet te opvallend / te vaak gedaan? Daarnaast gaf zij in haar contactbeschrijving aan dat ze van Star Wars hield terwijl ze die dag ook een Star Wars shirt droeg... misschien om toch nog wat geld binnen te brengen om verdenking af te schudden, maar wel het kleinste bedrag?
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Net ook weer gekeken! Wat een tof programma is dit zeg! Balen dat ik dit serieus nooit eerder gekeken heb :eek:!
     
  7. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Exact de dingen die mij ook opvielen.

    Ik had laatst een interessante visie van Frits Sissing gelezen. Hij zei dat de mol vaak iemand gebruikt om zijn molstreken uit te voeren. En dat is ook wat je telkens in de laatste aflevering van 'Wie is de mol' ziet. De mol doet weinig dingen zelf en laat anderen fouten maken.
    Maar dat is als kijker zo lastig te zien.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Aan het begin van de aflevering, net na de intro, hoorde je ook weer een stem fluisteren dat je niemand moet vertrouwen en die klonk echt precies als Horace. Verder ga ik nog altijd voor Anna, maar ik ga van het weekend weer even het WIDM forum doorbladeren dus misschien ga ik er dan weer anders over denken :+
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik dacht ook dat het Horace was. Hij zei bij de test namelijk precies hetzelfde op dezelfde toon.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.452
    Leuk Bevonden:
    5.015
    Dat dacht ik dus ook :+, leuke opdracht met die boobytraps! Ik ga denk ik na dit seizoen de eerdere seizoenen kijken, heb de eerste 5 gemist dacht ik :+
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Erg tof programma dit, eigenlijk nog nooit eerder gekeken! :eek:
    Zometeen maar 's aflevering 2 kijken.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.452
    Leuk Bevonden:
    5.015
    Art had ook een shirt aan met 'Don't believe what you think', een iets te opzichte hint? :+
     
  13. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat soort hints zijn idd te makkelijk.
     
  14. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Horace, duidelijk. Iemand met zo'n hoofd is niet te vertrouwen 8)
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mooi lelijke chick eruit.
     
  16. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ga op dit moment nog geen uitspraken doen over wie ik denk dat de mol is. is op dit moment toch alleen maar gokken, de widm regie houdt je constant voor de gek.

    hoop in ieder geval dat dat irritante marrokaanse wijf er volgende aflevering uitgaat.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad, dom mens. Net aflevering 2 gekeken, echt een toffe opdracht die met die mijnen, boobytraps en sluipschutters! Lijkt mij ook gaaf om te doen. Wel een mooie actie van Jan om een hooi baal te gebruiken als schild. Eigenlijk heb ik nog geen idee wie ik als Mol zou moeten verdenken. Ik denk dan toch Art of Horace. Ook wel tof dat ze tijdens het stuk dat Pepijn moest een theme van Red Dead Redemption gebruikte, haha.
     
  18. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat is idd vet, in het verleden hebben ze ook wel eens muziek uit Metal Gear Solid gebruikt meen ik me te herinneren.
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Standaard met WIDM, Halo is ook al ontelbare keren voorbij gekomen.
     
  20. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Ik verdenk Pepijn nu. Zijn mimiek na het levend stilleven opdracht beantwoorden is voor mij verdacht. Hij bedekt na het antwoord geven zijn mond nogal maar ik zie nog een klein lachje. Ook was die toevoeging erg verdacht. Verder staat hij op de website op dit filmpje zo ergens in het midden als enige met blote voeten op de foto. Dat maakt hem voor mij verdacht : http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-234108
     

Deel Deze Pagina