1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie is de Mol? '11

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 jan 2011.

?

Wie is de Mol?

  1. Anna

    5,6%
  2. Art

    23,9%
  3. Hanna

    9,9%
  4. Horace

    11,3%
  5. Jan

    4,2%
  6. Karin

    7,0%
  7. Miryanna

    2,8%
  8. Patrick

    26,8%
  9. Pepijn

    4,2%
  10. Soundos

    4,2%
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je kan ze gewoon online terugkijken, aflevering 4 staat er nu ook al weer op. Uiteraard wel even deze thread ontwijken voordat je het gaat zien :+
     
  2. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik begin steeds meer te denken dat het Art het is,

    wat vonden jullie trouwens van de actie van Patrick die 2 jokers aan Art gaf? Dat heb ik zelden iemand zien in de Mol, zal hij ze weggeven omdat hij de Mol is zoals Art insinueerde? Daarnaast bracht hij de bus tot stilstand en gaf hij wel erg snel op bij de 'oversteek' opdracht, verdacht...
     
  3. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Jea, goede punten. Wie weet!
     
  4. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Het enige is dat je als mol die wedstrijd wilt winnen. Dan ga je dus niet de bus slopen op het moment dat je een stukje voorstaat. De mol zal bij deze opdracht iemand zijn die goed kon rijden (waarschijnlijk heeft de mol het van tevoren al kunnen oefenen) en die erg graag wilt winnen.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Uiteraard, die fout is me al eens eerder voorgekomen in het Dexter topic, laten we zeggen dat ik er van heb geleerd :+
     
  6. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Karin! Die dacht gewoon ik schakel de concurrentie uit8) 'Ok Karin, naar rechts, rechts houden'
    "maar ik dacht: we zijn nog lang niet in de bocht"
    Wat een uilskuiken echt, viel me trouwens op bij de boekjesopdracht dat ze wel een hele sluwe/intelligente blik in haar ogen had.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    En deze weer niet. Dat mens loopt in haar ééntje even een heel seizoen te ver#&@!en.
     
  8. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is Art. Wilt brief weggooien, wilt bedrukken dat het 6 km is.

    Of stiekem toch Jan.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2011
  9. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar hij wordt door het programma verdacht gemaakt.
    Dat gebeurt nooit met Wie is de Mol

    Patrick was wel goed vandaag.
    Karin creëerde wel veel chaos.
    Pepijn zie ik niet zo veel fout doen, maar ook niet zo veel goed doen. Hij is mijn mol voor nu.

    Weer geen Soundos eruit :mad:
     
  10. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmpf. :+
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jan zat op Soundos, dus dat mens is écht zo dom, mooi, dat ze er de volgende aflevering maar snel uit mag vliegen.
     
  12. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik neig met de week meer naar Art, vertrouw die gast niet ;)

    Vlak voor de executie hoorde je hem ook nog zeggen dat niemand kunt vertrouwen in WIDM, de manier waarop hij het zei vond ik verdacht.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2011
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    +1

    Art WIL de mol graag zijn. Hij wordt zo nadrukkelijk in beeld gebracht, dat kan gewoon niet.

    Pepijn? Ik heb zelden zo onzeker als dit jaar.
     
  14. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik gok op Patrick. Ik zit dan vooral met die oversteek over het ravijn in mijn hoofd. Als mol wil je in het begin gaan, omdat je weet dat er in een groep altijd mensen met hoogtevrees zitten. Als je zelf dan vol overtuiging als een van de eerste gaat en dan huilie gaat doen dat het zo eng is zet je nog meer druk op die mensen.

    En ook nog wel wat andere dingetjes.
     
  15. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Voor mij is het ook Patrick; kleine dingetjes die me opvielen, over hoeveel tijd ze nog hadden met die opdracht in de auto's op zoek naar die zakjes met geld. Lachen en grapjes maken als iemand zegt dat ze moeten opschieten.

    Ik vertrouw em niet helemaal.
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, dat klopt. Het was zo makkelijk te mollen, waarom zou een mol überhaupt de overkant willen halen?
     
  17. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Eerste aflevering in een ander land en Art heeft weer een shirt aan met een Chinees teken net als in aflevering 1? :+ Iemand enig idee wat het karakter op zijn shirt betekende? Vond het ook wel verdacht hoe hij zich gedroeg bij die camera. Twee keer 'per ongeluk' een foto maken terwijl iedereen daarna niet dezelfde fout maakt? True, het is wel iets té duidelijk in beeld gebracht, maar toch...

    Ik zit voortaan in ieder geval op Art (bij gebrek aan beter).
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2011
  18. Remco

    Remco Guest

    Ik zit niet meer op Art, het is te overduidelijk, dat kan gewoon niet. Tenzij ze willen dat we dat denken en dat 't 'em dan toch is 8).

    Nee, dat is 't niet. :+

    Ik ga voor Patrick. Echt balen dat Jan eruit is, wat een baas is die gozer. Ook met dat paardrijden. 'Ja, heb ik 1 keertje gedaan.' Vervolgens galoppeert die met dat beest dat hele veld over. _O_
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Anders smst mijn vader de uitslag even terwijl ik het deze week niet kon zien vanwege Londen 8)

    Nouja, morgen sowieso toch maar even kijken, heb de posts hier wel vermeden :+
     
  20. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    FUUUU, weer geen Soundos. Art of Patrick of Anna zou er dus uit hebben gelegen.
     

Deel Deze Pagina