1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie kan mij helpen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door redlabel, 2 jan 2011.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Maar je neemt wel de moeite om te reageren :emo:, bovendien vul ik regelmatig enquêtes in van members zonder kans op een prijs of iets dergelijks, en dat doen ook heel veel andere members, dus dat is echt een kulargument :F:

    Ook ingevuld, succes ermee :)
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    gedaan. Studeer je economie toevallig? :+
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Done.
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik wist niet eens dat je een game kon winnen, enquete invullen kost weinig tijd dus waarom het niet invullen als je er iemand mee helpt?
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Gast, redlabel is geen XBW member en heeft al 43 reacties in z'n enquête topic.

    Zie het verschil dat 2 games kan maken:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=151205
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=151969

    I'm just sayin! Niet dat iedereen zo is gelukkig.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2011
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Waarschijnlijk krijg je de games toch nooit :+
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Precies. Even snel registreren op de website -> topic aanmaken -> laten stemmen -> niets meer van zich laten horen. Dit dan voor meerdere websites.
    Maakt me overigens ook niet uit, ik doe het niet voor de game. Maar dat is iig het meest voor de hand liggend. ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2011
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maakt ook niet zoveel uit. Met dit soort weggeef acties lok je alleen maar gasten die het puur voor een prijsje doen. Ik heb liever 10 gasten die een enquête serieus invullen dan 100 lui die ff snel een game willen scoren en willekeurig wat invullen.
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ingevuld. Succes verder
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dit is XBW, merendeels de GM, die vullen het echt wel serieus in.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    meh, wat zijn jullie allemaal weer negatief. Ik vond het wel een leuke enquete , ben ook wel benieuwd naar de resultaten (en vraag me ook af wat je op moet maken uit de antwoorden op die kop of munt vraag? Iedereen kiest daar toch voor 'zeer waarschijnlijk' of ligt dat aan mij?)
     
  12. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het iig wel doen. :)
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Inschatten hoe mensen over geld denken. Ik zou het natuurlijk ook doen vanwege m'n poker achtergrond.

    Maar zo'n antwoord zegt ook iets over je financiële stand. Wanneer je maar 100 euro hebt en weinig waarde hecht aan geld. Dan zou je dat risico niet zo snel nemen. Als het fout gaat, heb je een maand geen eten. Als het goed gaat heb je 100 euro extra waar je weinig mee wilt doen. Dit is wel een extreem voorbeeld dat ik geef maar op zo'n manier moet je het een beetje zien.
     
  14. Remco

    Remco Guest

    ik heb zeer onwaarschijnlijk gedaan, hoor :)
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ook, maar snap wel dat het bij personen hier die boven de 1.000 op hun rekening hebben staan het meer voor de hand liggend is om te doen ;)
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik ook, gokken is wel leuk, maar dan moet er ook een leuk spelletje omheen zitten :+
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik ook, € 100,- is nogal eens wat voor een student :+
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar, 50/50 kans waarbij de win 100% hoger is dan het maximale verlies! :eek:

    (Leuk om te zien dat er toch allerlei meningen over zoiets zijn. Daarom vond ik het ook zo'n interessante vraag, er zit vast voor het onderzoek een gedachte achter en daar ben ik wel benieuwd naar)
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Of sommige mensen kunnen niet zo goed rekenen, dat kan ook :+
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Naja, het is natuurlijk wel zo dat wanneer je dat oneindig zou mogen herhalen iedereen 100% Ja zou zeggen.

    Maar zoals Viktor en anderen al zeggen als het 1 keer mag is het ook een risico en een momentopname en zegt het waarschijnlijk iets over hoeveel geld je op dat moment te besteden hebt. Dus zou je impulsief ergens 100 euro tegenaan gooien. En die gedachte komt vast terug in zn marktonderzoek maar ben dus benieuwd hoe
     

Deel Deze Pagina