1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie Wint het EK?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fearless[NL], 2 jul 2004.

1. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    _O_

Portugal _0/

Hahaha en die supporter, rend 'ie keihard in het net, kwam volgens mij nog pittig hard aan. :D

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hij sprong in het net, maar zou me niks verbazen dat hij tijdens de val erna met zn kop tegen die lat onderaan kwam, sukkel:D

3. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Hij was van zo'n website.
    Tijd terug ook bij een grandprix dat zo'n gek de baan oprende.
    jimmy jump . com ofzo...

Gelukkig Griekenland gewonnen _O_

4. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    En werd daarna met zn haren meegesleept :D

Maar hij gooide de Barcelona vlag naar Figo, omdat die destijds van Barca naar Real verhuisde en dan wordt je gezien als een verrader. Hij bracht dus mooi Figo uit zn spel, al zat ie dat de hele wedstrijd al niet.

5. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    griekenland heeft verdiend gewonnen dit toernooi. wie zegt dat dat niet zo is, doet griekenland echt tekort.

6. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Griekenland verdiend |:- right, Portugal speelde gewoon niet goed, jammer had liever gezien dat Portugal zou winnen.

7. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Yep, griekenland heeft het verdiend

congratz [​IMG]

8. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Ik als half portugees had ook liever portugal zien winnen, maar griekenland was gewoon te sterk en ik snap ook niet waarom pauleta nog speelde omdat hij al een heel slecht seizoen bij PSG heeft en het EK bout speelt.

Volgende keer beter.
    En het komt HEEL weinig voor dat een land het EK wint die het organiseerd

9. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    Portugal was zeker wel beter maar jammer dat ze allemaal van die ego's als deco rond hebben lopen :confused: die gozer denkt dat ie van Hooijdonk is door van 40 meter een vrije bal op goal te schieten :confused:

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd:D ik heb me kapot gelachen ;)

*edit* De grieken hebben dus echt wel verdient gewonnnen. Ze spelen ten minsten over, helpen elkaar enz.
    Die portugezen denken alleen maar aan zichzelf, dat irriteert mij. Grieken echt verdient gewonnen!

Kun je a.u.b in het kwadraad een betere smoes verzinnen... :{ :{

Laatst bewerkt: 4 jul 2004
  11. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah !

De Grieken hebben gewoon gewonnen !
    Ze kwamen gewoon als underdog en ze staan nou met de trofee te zwaaien !

Klasse kerels

12. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben gewoon geluk gehad, ook tegen Tsjechie, maar verdiend nee. Ja, sommige spelers van Portugal zaten met hun gedachten ook ergens anders :+.

Mijn mening he ;)

13. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dus dat Griekenland de beste verdediging heeft, weinig landen hadden zo'n verdediging. Hele goede organisatie, en al die tackles zjn gewoon op de bal. Zij hebben het hele toernooi 1 of 2 gele kaarten gehad.

En ook qua voetbal vond ik ze minstens net zo goed als Portugal. Ze waren erg rustig en ze speelden gewoon erg goed voetbal op de eigen helft. Alleen toen kwam de lange bal op die spits en toen was het meestal balverlies. En ik gun het die Grieken veel meer, zij zijn een echt team terwijl Portugal gewoon een groiepje ego's zijn. Oh, wat heb ik me aan Deco ge-ergert zeg. :{

14. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of jij alleen deze wedstrijd hebt gekeken naar portugal, want het slaat echt nergens op wat je slecht over dat portugal ego`s zijn.
    Ze speelde na rusland steeds goeie potten in teamverband.

Ook gelul wat sommige mensen zeggen, dat ronaldo alleen maar truukjes doet en daarna aan balverlies leid.
    Die gast is gewoon 19 en speelt gewoon goed op zijn 1e EK.

Het lijkt wel of echt veel mensen anti-portugal zijn ofzo.
    Ik erger me ook aan dat k*t villa bvd....wat een slap gedoe...echt zo een slecht programma |:-

15. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0

ze winnen 2x van Portugal, spelen gelijk tegen Spanje, winnen van Frankrijk en Tsjechiƫ. Allemaal zonder penalties, dus op eigen kracht.

Kan je toch niet zeggen dat ze het niet verdiend hebben!

16. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind ze niet echt een team hoor. Als je kijkt naar Deco, die vaak een actie maakt, meestal balverlies lijdt en dan gaat liggen. En Ronaldo, hij doet allemaal wel leuke dingen maar hij schiet er helemaal niks mee op. Ik hem hem in deze wedstrijd 1 goede actie zien maken, maar toen leed Deco vervolgens weer balverlies.

En als je dan naar Griekenland kijkt, dat is een echt team. En zo als die commentator al zei. Een elftal is beter dan 11 spelers.

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En dat is/zijn feit(en).
    Wat een idioot met z'n oorbellen (Ronaldo) gaat ie een beetje huilen als een meisje van 13 als haar vriend het heeft uitgemaakt. Prachtig! :D
    Degene die nu gaat zeggen dat het toch wel een groot toernooi is enz.. daar zeg ik alvast tegen: ''dit is het hoogste niveau voetbal, ze moeten hier toch wel tegen kunnen, verdienen verdomme veel te veel en zitten niet meer in de 'F' ...

Laatst bewerkt: 5 jul 2004
  18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Griekenland had gewoon een klasse verdediging!!
    Prachtige goal van Charisteas trouwens _O_
    De problemen van de Portugezen zijn naast de enorme arrogantie van een paar spelers (vooral Figo en Ronaldo) de enorme ego's van de spelers.
    Portugal speelde als ego ploeg, en Griekenland speelde als een team.
    En het betere team verdiend om te winnen van een ego ploeg.

19. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat Griekenland gaat winnen...

20. ShinjiNL

ShinjiNL -

Leuk Bevonden:
    0
    ik wee wel zker dat ze gaan winnen

doeloos:p:p

Deel Deze Pagina