1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wielrennen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 9 jul 2011.

1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Dit wordt nog een lange rustdag als ik het zo zie, we zitten om half 9 alweer in het wielren topic.

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik zie L.L. Sanchez nu nog wel een top10 klassering rijden voor Rabo hoor. Vorig jaar 11 geworden, staat nu goed en stevig 2e. Met een beetje geluk pakt hij het geel zelfs nog (tijdelijk).

Over Gesink. Het viel mij wel op dat hij in de klim naar de finish (laatste 2km) de enige van de favorieten was die op binnenblad reed. Dat is niet zijn normale stijl volgens mij. Voor mij een signaal dat hij toch nog niet 100% is. Ik denk nog steeds dat het heel moeilijk voor hem gaat worden om top10 te rijden. De eerste Hors Categorie moet bovendien nog komen. Ben benieuwd. Hoop natuurlijk dat ik er ontzettend naast zit, maar vond dit gisteren wel opvallend in de finale.

Laatst bewerkt: 11 jul 2011
  3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Meen je dat? Die lichte tred is juist het meest typerende van Gesink. Dat doet ie al bij een col van de 3e. Gesink rijdt nooit door op het buitenblad. 8)

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn mening over Smeets moet ik hier even kwijt, na al het negatieve gelezen te hebben. Ja hij is een arrogante kwal en kan ongelofelijk irritant zijn. Maar aan de andere kant is hij een briljant sportjournalist. Hij heeft ooit eens live iets moeten vertellen over een overleden wielrenner. Hij hoorde een minuut voordat hij live moest gaan dat de man overleden was. Zonder enige voorbereiding dus, moest hij ineens live voor de camera berichten wat er gebeurd was en er iets over vertellen. Hij deed dit op zo'n mooie manier dat ik wel respect heb voor zijn journalistieke kwaliteiten...

Voor de rest: arrogant tot op het bot. Maar wel briljant arrogant...

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
  6. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Dit was een col van de 4e categorie. Maar hij reed op zo'n licht verzetje dat het mij gewoon opviel. Andere renners die normaal ook lichter rijden reden nu ook gewoon nog buitenblad. Zo explosief was die klim toch niet?

Ik vond Evans gisteren trouwens ook weer erg sterk. Die reed op zijn dooie gemak achter de sprintende Gilbert aan op het einde.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Jup, Robert gaat altijd als 1 van de eerste naar z'n binnenblad. Volgens mij rijdt Cav nog langer door op buitenblad :+.

8. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Dan ben ik misschien in de war, maar normaal gesproken onthoud ik dat soort dingen wel goed. Ach ja, we zitten er allemaal wel eens naast.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Hoogerland heeft vandaag 40 minuten getraind, dus dat is positief.
    Morgen waarschijnlijk van start.
    Klöden nog een groot vraagteken :'-(

10. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Die was toch niet gevallen?

11. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Jawel die is ook op zijn plaat gegaan. Veel spierpijn en kneuzingen. Contador heeft ook aangegeven niet helemaal okselfris te zijn. Zijn knie (waar hij drie keer op is gevallen) is zeer pijnlijk en stijf.

Gaat lekker zo.....

Straks wint Voeckler de Tour omdat alle klassementsrenners zijn afgestapt of in dusdanige hoedanigheid rondfietsen dat een normale klassering niet mogelijk (meer) is. 8)

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Jawel, zelfde bocht als Vino en VdB.

Mijn voorspelling:
    Alleen Wiggo eruit. Maar goed dat ik Vino en VdB niet er in had staan :p.

13. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Schlecks, Basso, Evans etc. zijn nog niet gevallen.
    Die valpartij van Contador gisteren was ook echt raar, volgens mij kreeg hij een zet van die andere renner. 8)

14. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Nee, maar het tempo waarin men nu valt is zo extreem dat ik niemand ongeschonden de Tour door zie komen.

Contador kwam met zijn stuur onder het zadel van Karpets te zitten (kreeg al dan niet een zetje van hem) en vloog vervolgens uit koers en tegen het asfalt.

15. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ooh oke, ik had alleen een herhaling gezien. Hopelijk is het morgen weer wat rustiger, dat hele peloton is ook zo opgefokt/bang door die valpartijen en daarmee is de kans dat er nog meer van die massale valpartijen als gisteren komen alleen maar groter.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
  17. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Hoogerland heeft vandaag met z'n pa getraind idd. Morgen start hij gelukkig.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nog 2 dagen op de bollenfiets :+

mits er geen malloot hem het ravijn in rijdt

19. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    WTF er komt iets van betadine / bloed door zijn verband heen.

20. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ja wel van dat ontsmetting spul zijn, jodium denk ik.

Deel Deze Pagina