1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wielrennen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 9 jul 2011.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bah die Schlecks. Vind echt die gasten niks.
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Voeckler heeft niet echt zin om van trui te wisselen, of wel?
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ze zijn de enige die demarreren.
    Contador zit helemaal te pokeren.




    GAAAAA NOOOOUU EEEEENS GVD!
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Demarreren is een groot woord.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Aanval plaatsen dan.



    Zo gaat Sandy nog winnen ook. En Voeckler gewoon in het geel naar de Alpen :emo:
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Iedere keer peren ze hem. En na 10 sec gaan ze zitten kijken, doen ze beide die Schlecks.
    Kijk dit is demarreren. Gassen en niet omkijken.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik was geen Lance fan maar nu mis je toch wel iemand die gewoon zoiets had van 'OK ik ga alvast doei brb'.

    Die Voeckler is ook een klootzak maar hier heb ik wel respect voor.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Wat een droeftoeters. Europcar de beste ploeg bergop en Vanendert mag wegrijden.

    Shame on you.
     
  9. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Rob Ruijgh! _O_

    En ik zie overigens liever de Schlecks dan die Evans..
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Andy Schleck.. :emo:
    Laatste 400 meter wegsprinten en 2 seconden pakken :emo:


    Wat een kansloze losers zeg.
     
  11. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    against modern cycling :mad:
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Het zegt toch wel genoeg dat Peraud en Rolland gewoon meekunnen met de favorieten en Vanendert zelfs kan uitlopen.
    En dan nog dat laffe sprintje van Andy, wat een zakkenwasser.
     
  13. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Er wordt hier wel gemakkelijk gepraat. Als je in het voorste groepje zit zit je daar omdat je het hardst naar boven hebt gereden. Het tempo was misschien niet moordend, maar als Contador of Evans zijnde zou ik ook niet gaan met de kans erna totaal uitgeput te zijn. De Schleckjes probeerden het een aantal keer en werden gepakt, zo gaat dat. Dat je met 2 personen bent wilt niet zeggen dat je zomaar na elkaar telkens aan kunt vallen, het kost ook allemaal kracht. Daarbij was Franck niet echt in goede doen volgens mij, en kon Andy dus niet alles geven lijkt mij, dus hopen ze erop dat ze het kunnen afmaken in de alpen.

    Al was deze etappe misschien niet het spektakel wat we verwacht hadden, het werkt zich allemaal wel toe naar een grootse finale in de Alpen. met 5-6 potentiele tourwinnaars: Schleckjes, Contador, Evans, onze franse vriend, en basso en Sansches kunnen het ook nog proberen waarbij bovenstaande namen gedwongen worden om te reageren. Nieuw wielrennen is nu saai, maar in de vorige jaren waren er maar 2 namen over die nog kans maakten op de overwinning, het niveau zit dicht op elkaar, de laatste bergetappes worden nu steeds en steeds belangrijker :p

    Wat een held is die Fransman toch, hij reageerde zelfs op aanvallen. Ik dnk ook dat de Schleckjes hadden verwacht dat Evans en Contador telkens moesten gaan rijden, gaat Voeckler gewoon goedrijden, diep respect voor deze niet klimmer, Armstrong ziet hem zelfs als kanshebber http://twitter.com/#!/Pritt/status/92249535451111424 :)
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2011
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Wat een onzin. Andy ging 2x aanvallen, maar keek na 10 meter al om en stopte met draaien. Maar 200 meter voor de finish ging hij opeens met volle vaart (zonder om te kijken) er vandoor. En daar wint ie 2 hele seconden mee :emo:
    Oftewel mij ga je echt niet vertellen dat hij niet weg kon komen. Basso zat er redelijk doorheen, en Evans liet ook alleen maar gaatjes. Alleen Voeckler kon een beetje volgen, maarja, als je Evans en Basso en misschien wel Contador er af kunt rijden pak je die kans. Andy heeft dat niet gedaan, puur omdat hij te laf heeft gereden. Andy kon echt wel meer geven dan vandaag.
    Wat een anticlimax.
     
  15. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Andy houdt denk ik ook rekening met het klassement van zijn broer, als hij wegreed en zijn broer moest lossen en verliest teveel tijd kunnen ze niet meer om-en-om aanvallen in de Alpen aangezien F dan geen bedreiging meer is. Tevens gingen de Schlecks maar zat er wel altijd iemand in het wiel (als ik me het goed kan herinneren, zelfs Voeckler), en met iemand in het wiel ga je niet verder. Daarbij, misschien zijn sommige klassementsrenners op dit moment gewoon niet goed genoeg om wat te doen. Dat Andy het beste is in de sprint wil niet zeggen dat hij zomaar weg kon op het zware stuk.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Dat is dus juist hun grootste manco. Volgens mij moet Frank de pik van Andy nog vasthouden als die gaat pissen. Ze zeggen zelf altijd dat het in hun voordeel speelt dat ze met z'n tweeën zijn, maar vandaag was toch mooi te zien dat dat allesbehalve in hun voordeel speelde. Evans zat gewoon in z'n vuistje te lachen dat hij meekon.
    En Andy is zeker 2x echt weg geweest maar hield toen in. Voeckler en Evans hadden hem die keren echt never nooit kunnen terughalen.
    En die sprint, het zegt wel dat Andy nog adem over had. Dat hij zeker wel kon aanvallen ergens. Het is een Pyreneeëncol, dat zitten genoeg vlakke stukken in om weg te rijden. Als Sanchez en zelfs Vanendert het kan, kan Andy het toch ook?
    Ik neem aan dat als ze in de Alpen in een vergelijkbare situatie komen ze maar eens moeten kiezen welk klassement ze kiezen. Nu hebben ze helemaal niks. Wat zal ik dan lachen als Evans uiteindelijk nog wint _O_
     
  17. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik niet, een coureur die alleen maar kan volgen, verdient het niet de Tour te winnen.

    Dan nog liever Voeckler.
     
  18. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    We zullen zien, nu F als A beide nog mooi staan, en ze zouden zich in de Alpen wel beide goed voelen kunnen ze hun tactiek gewoon nog met succes uitvoeren, is een van de 2 minder, moeten ze inderdaad kiezen. In ieder geval is het wel spannend dat zelfs Evans nog 2 minuten moet goedmaken op Voeckler, ik zie hem dat ook niet zomaar doen tegenover een ontketende Fransman die liever dood over de finish gaat dan tijd verliezen, zelfs in een tijdrit kan hij zichzelf ontstijgen op deze manier. Eigenlijk is Voeckler dus degene die op een zetel zit als Evans, de Schleckjes en Contador blijven aanrotzooien zoals vandaag, wint hij de tour!
     
  19. Blacklist

    Blacklist SWG Leader

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er hedendaags mis met Evans dan? Hij staat er goed voor in het klassement en hoeft niet aan te vallen. In de tijdrit zijn Andy en Frank kansloos tegen Evans dus waarom zou hij hier kei hard aanvallen als hij zich dan opblaasd en misschien meer tijdverliest. Hij wint een etappe deze tour en zeker niet op een laffe manier. Mensen die nu nog zeggen dat Evans laf is hebben een ander half jaar geen wielrennen gezien, toen was hij een wieltjesplakker maar tegenwoordig rijdt hij met een ander motto. Ik haatte Evans 1,5-3 jaar geleden ook hoor, maar nu is het best een mooie renner, echt een krachtpatser als je hem op zijn zware verzet naar boven ziet knallen en niet alleen wieltjes ziet zuigen.

    Andy en Frank kunnen gewoon niet het verschil maken of durven het niet, heel jammer. Heb voor de tour ook mijn geld ingezet op Andy, daar niet van maar ik hoop toch echt dat Contador ze in de Alpen even laat zien dat het dom was niet door te rijden, door op Alpe d'Huez een splijtende demarage te plaatsen om ze vervolgens kansloos te laten in de tijdrit. Een hele rare tour met Voeckler nog in het geel na de Pyreneeen en een belg die eigenlijk voor de klassiekers is en hier het beste bergop rijdt in de twee zware Pyreneeen ritten.

    Tyrant zijn twijfels over Lotto worden hierdoor nog groter :p?
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Uiteraard. Ik bedoel, wat als VDB nog in het peloton had gezeten? Die had hier dan 5 minuten gepakt?
    Evans is de laatste 2 jaar allesbehalve een wieltjesplakker inderdaad. Kan lekker aanvallen.
    Ik bedoel, gun het hem van harte! Maar hoop gewoon dat ik maandag niet flink wordt teleurgesteld...
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2011

Deel Deze Pagina