1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wielrennen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 9 jul 2011.

  1. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, man. Die Evans de vonken vlogen van zijn aanvallen af! Bekijk de Tours van de afgelopen jaren en je zal goed moeten zoeken voor een aanval van Evans.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Duidelijk iemand die alleen het wielrennen volgt als het voetbal in juli stilligt :emo:

    Cav btw nét op tijd binnen met nog 1 minuutjes op de teller. Mag die nog sprinten morgen.
     
  3. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dan. De Tour is de tour en het podium om te vlammen. Evans blijft liever volgen.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Van wie ben jij fan dan? Vanendert en Samu?
    Sinds het WK 2009 is het steeds meer een renner die vaak de aanval kiest.
     
  5. Blacklist

    Blacklist SWG Leader

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Opmerkingen duiden daar inderdaad op... Maar denk je dat Cav morgen nog iets kan doen tegen Thunder God Thor of Rojas? Het is wel een biljard tafel de rit van morgen maar Cav is half dood nu volgens mij en Rojas en Hushovd zullen dit beter kunnen verteren dan hem of zit ik hier verkeerd? Ben iig benieuwd, wel grappig dat hij 1 min op tijd binnen komt xD
     
  6. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Op dit moment ben ik niet echt fan van een renner/ploeg. Was altijd voor de roze T-Mobile ploeg met Ullrich, Klöden en Vinokourov. Waren mooie gevechten met de Discovery ploeg altijd :thumbs:.
     
  7. Blacklist

    Blacklist SWG Leader

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Evans heeft geen meter op kop gereden vandaag, hehe.... Evans is wel even mijn beste vriend dus vind het niet aardig dat je hem zo gaat haten zonder een goede reden :mad:
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Noemt ie 3 dopingzondaars en een ploeg die gestopt is om dopingredenen :emo:
    Lekkere fan.

    [yt]uxdg41QEQyU[/yt]

    Om de bazigheid van Evans laatste jaren een beetje aan te tonen.
     
  9. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat jij vindt kan mij niet schelen. Ga lekker Evans ophemelen.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik hemel Evans helemaal niet op.
    Maarja je hebt gelijk. Waarom zou ik ook met een voetbalfan in discussie gaan die alleen wat samenvattingen van de Tour kijkt.
     
  11. Blacklist

    Blacklist SWG Leader

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn dank is groot voor dit filmpje
     
  12. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, inderdaad, die samenvattingen zijn echt geweldig. Zijn er vandaag ook al veel van op tv geweest! Maar goed, ik durf niet tegen deze ''kenners'' in te gaan :lol:
     
  13. Blacklist

    Blacklist SWG Leader

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ging het niet om, je zei dat een renner die alleen maar kan volgen het niet verdiend om de tour te winnen en dat sloeg gewoon nergens op, dan heb je iets gemist afgelopen 2 jaar in het wielrennen...
     
  14. Blacklist

    Blacklist SWG Leader

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe moet Cancellara zich voelen na vandaag. Die gast rijdt als een tank op kop, meer dan 3 min rijdt hij goed ten op zichte van de kopgroep en Andy en Frank zitten alleen een beetje te koekeloere naar Contador. Geven helemaal niks om de ritzege...
     
  15. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat heb ik gemist dan? Een ontketende Contador die iedereen met sterke aanvallen bergop het nakijken gaf?
     
  16. Blacklist

    Blacklist SWG Leader

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Een juist beeld van Evans
     
  17. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    De laatste jaren is hij 26ste/30ste geworden, maar daar kan je hem niet op afrekenen. Iedereen heeft wel een slecht jaar, zie Gesink. Echter deed hij de jaren daarvoor wel goed mee, maar een aanvallende Evans in de tour die heb ik niet vaak gezien.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2011
  18. Blacklist

    Blacklist SWG Leader

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe kwam het ookal weer dat hij 26ste/30ste werd?? Gebroken elleboog misschien? Maarja, je hebt gelijk jongen, aanvallende Evans in de tour bestaat niet :)
     
  19. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Lezen is lastig tegenwoordig.
     
  20. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Het gaat niet alleen om de tour he...
    Maar goed ik heb de laatste kilometer net even snel gekeken en volgens mij heb ik niet veel gemist vandaag. Ik moest namelijk werken. Alleen wat is die Voeckler ineens fucking goed. Niet normaal.
     

Deel Deze Pagina