1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wielrennen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 9 jul 2011.

1. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk nu Eurosport en daar hebben ze het er gewoon over wat er gebeurt en wat ze zien en wat er misschien gaat gebeuren.
    1 nadeeltje .. af en toe reclame :D

heb liever een commentator zonder mening, z'n mening interesseert me niet, ik bepaal zelf wel of ik iets goed of mooi vind

2. Seh

Seh Guest

Je ziet toch zelf wat er gebeurt? Vind het juist wel vermakelijk die verhaaltjes. Gelukkig kan jij gewoon Eurosport opzetten en kijken de andere gewoon bij Sporza of de NOS. Lekker boeiend.

3. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ai, dan is iedereen wel heel hard gevallen. Gebroken heup, gebroken pols, gebroken sleutelben, gebroken ribben.

4. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik kijk niet, ik luister en als ik iets interessants hoor kijk ik :)

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Hoe kan het dat terwijl je naar Eurosport kijkt, toch alles over Dijkstra hoort?
    Vanaf nu verwacht ik dan ook dat je lekker naar Eurosport of Sporza gaat kijken en je smoel houdt over commentaar. Kunnen we het weer lekker over wielrennen hebben.

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Gast ga spijkerpoepen, of je aftrekken bij AZ berichten.

7. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt wel lekker doorgereden in het peloton nu hoor.

@ dakar: :emo:

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Gaan die kopgroep nog bijhalen? Dat zou zuur zijn voor Voeckler :9

Kopgroep klimt, peloton daalt?

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Denk het niet. De kopgroep heeft zoveel klasse, echt de topaanvallers van het peloton zit er bij. Mocht het onder de 2/3 minuten komen demarreert Voeckler of Sanchez ofzo. Die gaan het wel volhouden zo, ben alleen benieuwd in welke vorm ze de finale gaan fietsen. Denk niet met 5 man.

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Voeckler is wel een vechter, we zullen zien hoe lang ze het volhouden.

11. Seh

Seh Guest

:emo: Oke, maar bij de NOS laten ze jou niet weten wanneer er wat interessants gebeurt? Bij mij kwamen de schreeuwen de speakers uit bij de grote valpartij hoor.

12. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    dan heb je niet goed gelezen.
    ik bepaal overigens zelf wel wat ik zeg, als je het niet wilt zien: "Voeg mikecitybike toe aan je negeerlijst: http://forum.xboxworld.nl/profile.php?do=addlist&userlist=ignore&u=28759
    je reageert overigens op elke post over het commentaar :)

13. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ik denk dat Vouchler(hoe schrijf je dat?) en Hoogerlandt zometeen demarreren, en dan met z'n 2en door en de afspraak waar maken.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    :F:

Hoogerland demarreren? Haha Hoogerland is de beste klimmer uit dat groepje, maar als het explosief gaat worden haakt hij als eerste af :lol:
    Plus Voeckler heeft juist baat bij samenwerking, aangezien het hem niet op de etappe gaat maar om het geel. Door te demarreren verklein je de kans op een succesvolle ontsnapping.
    Beetje scherp blijven Daan.

15. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit je wel te kijken? Best knap om die namen dan fout te schrijven. :p
    Peloton komt wel snel dichterbij, Voeckler ziet er wel uit alsof hij het zwaar heeft.

16. Seh

Seh Guest

Denk dat Hoogerland wel kan demarreren, de laatste ''sprint'' die nog serieus was (toen hij in de afdaling was afgehaakt) won hij ook. Maar hij gaat dat (als hij het van plan is) pas doen nadat hij zeker is van de trui. Denk persoonlijk dat hij het op een akkoordje heeft gegooid met die Voeckler, bij elkaar blijven en ieder een trui. In de finale is het ieder voor zich, dat is logisch.

17. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    wat leuk jhonny redt een hondje!

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Onderlinge afspraken zijn toch duidelijk nu :) Beide een trui. Het is de vraag of ze het peloton op genoeg minuten kunnen houden. Voeckler staat op 1:29 van Hushoved.

19. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Shitt laat ik juist deze etappe Voeckler uit mijn selectie voor tourpoule :mad:

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dat was puur omdat die andere 3 niet meedoen in die klassementen en zuinig aan het rijden zijn ivm finale. Dus dat zegt weinig.

Deel Deze Pagina