1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wielrennen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 9 jul 2011.

  1. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    En toch ga ik hem weer supporteren. Het talent van vroeger heeft hij nog altijd. Het moet er alleen weer opnieuw uitkomen. En dan zie ik hem betere dingen dan Gesink doen eigenlijk.

    Maar goed de tijd zal het uitwijzen en dit jaar zal belangrijk zijn.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Sowieso benieuwd welke koersen die mag gaan rijden.
    Vrees dat we hem gaan 'zien' in Qatar, Down Under, Californië, dat soort rondes :p.
     
  3. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    jij bent wel een doemdenker. Ik denk dat we hem gewoon in het grote werk gaan zien. Misschien nog niet de tour maar dat kan me eigenlijk weinig schelen.

    Waarom zou garmin iemand halen en hem vervolgens nergens opstellen behalve in die kleine rondes..
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Meen je dit serieus?
    Alsof elke ploeg alleen bestaat uit rijders voor de grote rondes...
    Hij zal echt wel een goed voorjaar moeten rijden wil die een leuke ronde mee gaan rijden. Tour vind ik sowieso nog niet iets voor hem.
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik zie 'm graag weer volop meedoen. Heerlijk arrogant, en vroeger nog ontzettend goed ook.
    Hoop dat het weer eruit kan komen, zou geen slechte zaak zijn.
     
  6. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Tyrant... Garmin rijd een programma met het grote werk. Kleine rondjes rijden ze wel maar meer als ondersteuning. En sorry Thomas Dekker gaan we echt wel zien in het waalse drieluik. Misschien de Tirreno al. En als hij daar goed rijd en in Juni de voorbereiding ook zie ik geen reden waarom hij niet naar de tour zou gaan.

    Puur op basis van testen etc. die ze met hem gedaan hebben behoort hij tot een zeer select groepje renners. Het gaat gewoon veel afhangen van zijn voorjaar. Maar ik heb er vertrouwen in want met de motivatie kan nu niks mis zijn.

    p.s. met de de grote rondes bedoel ik world tour wedstrijden, misschien wat onduidelijk gezegd.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Elke World Tour ploeg rijdt in de grote rondes en rijdt daarnaast de kleine rondes ernaast. Dat bedoel ik juist 8).
    Daarom is een ploeg juist erg groot: grote renners voor de grote rondes en kleine renners voor de kleinere... Daarom zeg ik toch ook 'alsof Garmin alleen grote rondes rijdt'. Dat kan geeneens.
    Daarom zou het me niet verbazen als Dekker dus in mindere rondes te bewonderen, wat ik ook al zei.

    Oftewel, ik snap ook dat wel dat Garmin in de grotere rondes meerijdt, ik zeg nergens van niet. Maar grootste deel gaat ook gewoon naar kleinere rondes..
     
  8. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik ben vooral erg onduidelijk, hehe.

    Maar ik bedoel dat we hem zeker gaan zien in rondes als: tirreno, parijs-nice, ronde van het baskenland, de grote voorjaarsklassiekers etc.

    Dat noem ik gewoon grote wedstrijden. En hij gaat zeker 1 grote ronde rijden. De vuelta, giro of tour bedoel ik dan.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    De tijd zal het uitwijzen!

    Zou natuurlijk wel weer leuk zijn voor het Nederlandse wielrennen :).
     
  10. Bernard

    Bernard Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuw of Lars Boom dit weekend weer het rood-wit-blauw mag aantrekken na het NK veldrijden in Huijbergen. Ergens zou het logisch zijn, want zijn concurrenten scheerden dit seizoen ook nog geen hoge toppen.
    Bij de U23 kan het misschien spannender worden, al blijft Lars van der Haar er de topfavoriet.


    http://wielercomite-huybergen.nl/cyclocross
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
  12. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Erg mooi, vind het altijd zo irritant dat iedereen bij het dalen in de meeste gevallen weer terugkomt.
     
  13. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice :thumbs:!
    Altijd die vervelende dalingen..
     
  14. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Lagos de Covadonga, Cuitu Negru en Bola del Mundo in 1 vuelta. Haha dit zijn giro tafferelen dit. I like it!
     
  15. Bernard

    Bernard Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Bernard

    Bernard Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Weinig boeiends?
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Contador 2 jaar geschorst en raakt zijn overwinning in 2010 kwijt.
     
  19. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
  20. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Toen Contador iedereen op een hoop reed vorige jaren, zei ik altijd: ''die gebruikt doping''. Nu zegt het CAS het ook 8).

    Nu is mijn favoriet Andy Schleck wel een hele grote kandidaat voor de tourwinst in 2012. Hopelijk weer zo'n briljante solo. Dat was genieten vorig jaar.
     

Deel Deze Pagina