Pfff, vandaag laatste uur gekeken in de hoop op geen massasprint blijkt mijn hoop vergeefs. Ik vond het ook wel frappant dat de presentatoren het de hele tijd hadden over sponsors die niet willen investeren in de sport, tja, je hebt dus ploegleiders, die serieus tot aan de sprint denken dat ze van een sprintploeg als Sky kunnen winnen, met een sprinter die al anderhalf jaar alles bij elkaar wint, en dan niets doen om dit te stoppen. Dan heb je bijvoorbeeld een Rabobank die een 'sprinter' hebben maar dan is het trijntje al stuk bij 3km voor de streep, je hebt een Greiphel, die keer op keer ziet dat zijn teammaats hem niet kunnen steunen in de sprints en hij wordt keer op keer ingesloten door Sky mannen, het is echt ongelooflijk.
Ze gaan met ze alle naar de sprint en proberen het gewoon weer, al ongeveer 2-3 jaar hetzelfde, en ongeveer dezelfde periode met hetzelfde resultaat, keer op keer worden ze geklopt door Cavendish. Ik zou hier ook niet in willen investeren, wat een halve garen. Breukkink, Dekker, en al die andere oud wielrenners, zijn volkomen idioot, 2/3 jaar hetzelfde, en er gebeurd helemaal niets om massasprints te voorkomen, ze gaan met ze alle naar de streep, en Cav wint, wat een wondersprinter is zonder twijfel, maar het toont aan hoe kut de sport is.
Laatst bewerkt: 26 feb 2012