1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wielrennen [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 25 mrt 2012.

1. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Het wielerevenement van het jaar staat weer voor de deur jongens\o/ Wat verwachten we ervan?

Ik hoop persoonlijk op een mooie open strijd en een ontspoorde sky train maar als je daar met henao, uran en wiggins aan de start staat vrees ik het ergste.

Daarnaast hoop ik dat Kruiswijk eindelijk weer eens een hoog niveau haalt. Daar had ik mijn hoop meer op gevestigd dan elke andere Nederlander.

2. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoop dat de Blanco's mooie dingen kunnen laten zien. Dat Gesink z'n Tour 2010 of nog mooier Vuelta 2009 niveau kan halen, dat Kruiswijk weer net als 2 jaar geleden rond gaat rijden en dat Kelderman op z'n minst heel erg lang om de jongerentrui mee kan doen en de ronde gewoon uitrijd. Verder denk ik dat het belangrijk is dat ze op de attractieve manier door blijven koersen, etappe overwinning zou beter zijn dan een top 10 klassering. Top 5 oke, maar mocht het minder lijken te worden ga dan vol voor een ritwinst.

Verder vind ik het een moeilijk te voorspellen Giro, Wiggins heeft dit seizoen nog weinig laten zien, evenals Hesjdal. Nibali lijkt me dus de absolute favoriet. Verder zijn de toppers al wat ouder (Scarponi, Evans, Sanchez) of moeten we nog maar zien of het wat wordt (Gesink en mannen als Santambroggio). Sky trein in z'n totaal verwacht ik deze Giro eigenlijk wat minder van. Henao heeft al veel gereden. Uran is me nog weinig opgevallen. Sivtsov zou wel is een hele belangrijke pion kunnen worden.

3. CloudSer

CloudSer Guest

Ik ben benieuwd wat er met Blanco gebeurd volgend jaar. Of er inderdaad een sponsor komt, en zo ja wie. Zou zonde zijn om deze ploeg op te doeken natuurlijk. Er is veel talent, bijvoorbeeld gesink.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Gesink is wellicht al talent ontstegen. Ben meer fan van Slagter en Kelderman.

5. CloudSer

CloudSer Guest

Wat bedoel je met talent ontstegen?

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Zo jong is die niet meer en hij mag wel eens wat laten zien.

7. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mooie etappe gelijk vandaag!
    Hesjdal die meteen maar het bal opent met aanvallen op de slotklim en in de afdaling, vervolgens ook nog netjes 3e!
    De 3 belangrijke Blanco's meteen gevallen, gelukkig niks ernstigs en alleen Kelderman verliest veel, maar voor jongerentrui nog geen ramp. Gesink oogde prima, na een tijdje waren ze met 7, met Hesjdal, Nibali, Agnoli oa, deed hij keurig door daarbij te zitten.
    Ben heel benieuwd naar morgen, 2e cat. klim met top op iets van 6km. Zal wel weer vuurwerk komen van Hesjdal!
    Weening trouwens ook goed! Na morgen hopelijk al Nederlanders in de top 10 dus.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Idd, heerlijke chaos. Giro is _O_

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Lekker weertje daar :eek:

10. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Nu al leuker dan de Tour :+

11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Blij dat ik vandaag ben thuis gebleven. Wat een gave massa sprint.
    Ongelooflijk hoe die reus uit Belgiƫ Cavendish weet af te zetten. Machtig mooi!

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Vandaag helemaal een mooie etappe om te kijken.
    Helaas moet ik werken.

13. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Wiggo stelt mij toch teleur. Ja ik heb ook nog gekoerst en weet wel dat je na een val een beetje met de daver zit. Maar zo met de poepers zitten en verschrikkelijk traag naar beneden rijden...

Is dit dan een Tour winnaar en piste olympisch kampioen?

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Nee dat is een zuipende Engelsman.

Dat zag he toch ook al toen hij zn fiets wegsmeet in Trentino geloof ik. Van dat geniale gifje :D

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Haha Betancurt als 2e over de lijn en hij denkt dat ie gewonnen heeft haha. Heerlijk.

16. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Haha idd. Gunde hem de zege anders wel, rijdt een sterk seizoentje tot nu toe.

Maar wat dan gezegd van Wiggo........ Again 8)

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Haha ja geniaal wat een wijf opeens.
    Maar tijdens de etappe kom ikhier eigenlijk nooit aangezien hier amper wielerfans zitten.

18. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Ik dacht dat Nederland idd meer wielergezind was. Kijk maar naar het veldrijden. Ik verlang al tot over een paar (niet veel) jaar. Lars van der Haar wordt een grote en gaat jullie eindelijk weer in het veldrijden enthousiast maken.

Hoop ik :+

19. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Veldrijden kan me idd nog weinig boeien, terwijl ik het vroeger, met Groenendaal, nog best leuk vond voor zo af en toe.

Giro nog te weinig van gezien helaas.. Tenminste, ik heb n paar mooie etappes gemist..
    Vind wel dat de Blanco ploeg het tot nu toe uitstekend doet! 3e, 12e en 20e. Jongerenklassement + ploegenklassement. Dit volhouden zou al fantastisch zijn, een ritzege of nog meer stijging in klassement zou het helemaal perfect maken.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Tour of California is ook begonnen, heerlijk voor het slapengaan.

Deel Deze Pagina