1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wielrennen [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 25 mrt 2012.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heeft die Hesjedal zijn gewone zonnebril op ofzo? :D

2. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Interessant, waar haal je die info vandaan Tyrant (die grafiek?)? Moet die sites echt meer in de gaan houden, net zoals die twitteraar een paar pagina's terug, had er voor de tour nog nooit van gehoord, en kwam moeilijk aan die informatie.

Leuke etappe, hopelijk kan Gesink mee gaan en kan hij later vandaag aanvallen, als hij dan de voorste groepjes maar niet te ver weg laat rijden boven 2-3 minuten) want dan kan hij er later nooit meer bijkomen. Voor het klassement ziet het ernaar uit dat opgegeven is Froome aan te vallen. Als Contador aanvalt en het mislukt zal Quintana profiteren door aan te vallen, en ik zie Quintana nou geen ambities hebben om voor het geel te gaan, hij vind een podiumplaats al genoeg zo ziet het eruit/misschien tweede plek. Hopelijk verassen ze me vanmiddag :)

Laatst bewerkt: 19 jul 2013
  3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.620
  4. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dankje, dit is precies wat ik bedoel. Ben zelf wel iets meer Gesink fan, maar daarmee ook een Mollema fan en een Poels fan, ik ben fan van (bijna) elke Nederlander. Omdat ik iets meer Gesink fan ben, ben ik het niet eens met dat over die winnaarsmentaliteit, maar ik kan anderen die wel zo denken prima begrijpen. Daar ging het me ook niet om, dat sommige vinden dat het hem daar aan ontbreekt kan ik nog wel begrijpen en dat is hun probleem.
    Het gaat me om de mate van kritiek & krediet ten opzichte van hun prestaties. En het feit dat ze allebei wel eens opgeven maar alleen Gesink daarvoor wordt aangekeken vind ik ook een beetje jammer, maarja.

Voorlopig zit Bauke nog in koers, dus hopelijk houd hij z'n 6e plaats vast!
    Als Gesink dan vandaag of morgen de etappe pakt, kan iedereen tevreden zijn en mag het azijnzeiken voorlopig is over zijn!

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.620
    Weinig samenwerking bij groep Gesink.
    Denk dat Rolland hem gaat winnen dan.

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Gesink meteen eraf.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.620
  8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Held is het. Mooie rijder ook.

9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Mollema goed gedaan.

10. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Zeer knap ja gezien z'n toestand waar niemand het precieze van weet.

Ten Dam komt nu 2 seconden te kort voor de top 10.

Wel 3 Nederlanders in top 20.

11. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Het is dat Mollema een Nederlander is...
    Die gast heeft geen meter op kop gereden of ook maar de indruk gegeven te willen aanvallen. Maar weer twee mooie etappes gister en vandaag. Froome gister wat minder wat ook eens leuk is en Purito is eindelijk in zijn Vuelta vorm.\o/

12. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer alleen dat het zo'n twee weken te laat is om echt indruk te maken.

Was duidelijk te zien dat iedereen het aanvallen op de gele trui heeft opgegeven, verwacht morgen alleen een Quintana / Contador fight om de tweede plaats, en hopelijk een Mollema die schade kan beperken, maar voor de rest is de spanning er wel een beetje uit. 5 minuten voorsprong op de nummer 2, moeten terug naar 2005 toen het ook zoveel verschil was, al was het vorig jaar Wiggens op een andere niet sky renner ook 6 minuten. Sky doet blijkbaar iets heel heel heel erg goed. Kijk morgen het tourjournaal wel om 19.30.

(zal je net zien dat Froome van een klif valt en 20 minuten achterstand oploopt 8) )

Laatst bewerkt: 19 jul 2013
  13. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ah die rit morgen gaat nog wel spektakel worden hoor, mooie aankomst.

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Laten we hopen dat er niemand valt. Is geen pretje met die snelheden :p

Verstuurd vanaf Oppo Find 5

15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Tour du Jour _O_. Lekker rellen.

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Paar vraagjes die ik nog niet helemaal heb begrepen van de Tour. Je hebt bergen die een bepaalde categorie krijgen. Nu snap ik wel dat cat. 1 steiler is dan cat. 3, maar wat is dan Buiten Categorie? :)

En; nu zie je Movistar weer voorop rijden in de grote groep renners, is dit nu puur een commercieel plaatje of wat? Want daar zitten nou echt rijders in die hoog in het klassement zitten, of zit ik verkeerd...

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog zwaarder dan 1.

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    En Movistar gaat nu vol voor Quintana.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk Froome..

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.620
    Vroem Vroem! Jammer dat die inhield... Zou Brailsford wat hebben geroepen? :p

Deel Deze Pagina