1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wielrennen]Tour de France

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mr.blond, 1 jul 2003.

1. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    de kuip, plastic....??? |:-

2. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Knap hoe de Rabobank 6 ploegen is voorgebleven...
    Met 2 man minder, waaronder HUN tijdrijder Levi Leipheimer, en een slechte Bram de Groot, hebben ze toch een 15e plek eruit weten te persen..
    Knap!

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Je snapt me wel, het is gewoon een lomp ding wat gewoon ongepast is om een tour te starten. Zulke stadions vind je overal in de wereld. Utrecht is gewoon sfeervoller.

4. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    8) 8) 8) 8)

Heerenveen is sfeervoller dan Utrecht ...

Ik ben voor Ajax, maar zelfs ik moet toegeven dat de Kuijp de mooiste stadion van NL is ...

5. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Lomp ding...????
    Je bent er zeker nog nooit binnen in geweest, weet je wel hoe mooi dat is, en zeker als het vol zit.
    En dat zit het wel als daar de proloog begint.

En dat dat je zulke stadions overal in de wereld vind is misschien waar, maar de tour kan bijvoorbeeld niet in zuid-korea beginnen.
    En ALS de tour in Nederland begint, dan lijkt het mij mooi als het in Rotterdam is.
    Het is gewoon een mooie stad om doorheen te rijden.
    Over de erasmus brug en langs de maas etc.
    Dit is mooi om te zien.

6. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Kom nou, Rotterdam mooi... En waarom moet het per se in een stadion? Volgens mij kunnen ze veel beter in Utrecht starten. Start onder de Dom paar rondjes over de Oudegracht, daarna richting zuid-oosten langs mijn Dorpje :), paar heuveltjes hier in de buurt nemen, door naar de Grebbe''berg'' in Rhenen en weer terug naar Utrecht. Mooier dan Rotterdam :{

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Start in Noordwijk en rijd richting zo'n nieuwe woonwijk, 'vergeet' daar de routeaanwijzigingen aan te brengen en ze zijn wel een paar uurtjes zoet :)

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Tussen al het getouwtrek van Rotterdam en Utrecht, wordt vergeten dan Valkenberg ook de start wil hebben. En dat is meer een wielerstad/dorp dan Rotterdam of Utrecht.
    In Valkenberg is om de zoveel jaar het wk (in 1998 nog), is beroemd om de cauberg en hier komt de enige Klassieker van Nederland (dit jaar de finishplaats). Ik ben bang dat Rotterdam en Utrecht achter het net gaan vissen.

9. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken Utrecht niet echt goed, maar als het zoiets is als Amsterdam, qua grachten en kleine straatje met van die kut stenen erin die ze in de 17de eeuw erin hebben gelecht, dan lijkt mij dat aardig kut om op te rijen.

En ik geef eerlijk toe dat ik er nooit geweest ben, dus ik weet niet of het mooi is of lelijk, maar Rotterdam is zeker niet lelijk.
    Het is mischien niet oud en het heeft niet van die leuke gezeligge straatjes als in utrecht, maar het is zeker wel mooi om te zien.
    Al die hoogbouw en de maas ertussen door, met mooie bruggen eroverheen.
    Dit is gewoon mooi om te zien.

10. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Zullen we het maar weer over de HUIDIGE tour hebben?

Morgen begint het echt, Armstrong zal weer superieur zijn.
    Ik gun het Lance het meest, Boogerd zal niet mee kunnen gaan dus tja, en Leipheimer is off...

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik hoop dat dit jaar weer eens iemand anders de tour wint.

12. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Het is nu uiteraard, nog voor de bergen, niet te zeggen dat Lance definitief wint.

Wel vind ik dat in de ploegentijdrit de Postals hebben laten zien dat de hele ploeg sterk is. Dit en een goede Armstrong lijken mij een bijna onklopbare combinatie.

13. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, en Roberto Heras was vorig jaar één van de weinigen die Lance kon volgen, Heras zit in dezelfde team, dus dat zegt genoeg..
    En die Pena is ook een goeie klimmer, het wordt smullen...

14. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht ook wel wat in de bergen van Simoni

15. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je het armstrong nou gunnen, die arrogante lul.

Kijk maar naar hoe boogerd vorig jaar de koninginnen rit won, zegt lance dat hij het boogerd wel gunt en als hij z´n best zou hij hem best wel zou kunnen pakken.
    En om dit te bewijzen heeft armstrong boogerd continu gecontroleerd in de amstel gold race.
    Dit vermelde Armstrong vol trots na de wedstrijd.

16. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Mwha, haha, dat hoort er wel een beetje bij..
    Je rijdt voor jezelf, en je rijdt om te laten zien hoe goed je bent...
    Je wilt de beste zijn..en dat is Lance..een winner..

Ik gun het hem ook omdat hij nu ongelofelijk dominant is, terwijl hij ****** had...
    Maar ik ben gewoon een fan van de man zelf..

17. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Echt balen... Zondag 20 juli komt de tour door de plaats war we zitten, en we zijn er 26 juli. Net gemist!

18. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Iban Mayo _O_

Jammer dat geen Nederlander zich heeft kunnen laten zien...

Wat trouwens net in me opkwam, wat is er met de Belgische renners gebeurd? Altijd zaten daar een aantal leuke renners tussen die voor een verrassing konden zorgen en mensen die altijd in de picture stonden (Museeuw, Dierckxens) maar het lijkt wel alsof er helemaal niemand volgt... Ik ben niet zo op de hoogte maar jongens als Verbrugghe en Merkx had ikzelf meer van verwacht...

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ja knap gedaan.

Ik vind het wel leuk dat ze Armstrong gewoon proberen aan te vallen, hij deed weinig terug, het tempo hoog houden natuurlijk wel maar niet erachter aan springen wat hij altijd wel deed. Mischien wacht hij nog even om later een behoorlijke klap uit te delen.
    Boogerd deed het ook wel goed ong. 20e geloof ik, niet slecht voor een gozertje uit Den Haag.

20. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    lance haalt het wel joh:p
    volgens mij wacht hij gewoon nog, want hij is zo uitgekookt8) (lees Slim).
    dus lance gaat hem denk ik voor de vijfde keer winnen.

edit 34:p : eerste was verkeerd opgeschreven:D

Laatst bewerkt: 14 jul 2003

Deel Deze Pagina