1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wielrennen]Tour de France

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mr.blond, 1 jul 2003.

  1. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Eh.....Lance heeft hem al 4 keer gewonne hoor:confused:. Dit wordt zou z'n vijfde kunnen worden.:eek:

    Edit/ ik zie dat je het zelf al hebt veranderd.:)
     
  2. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Zow, nu lijkt niemand Armstrong meer in de weg te kunnen zitten. Beloki is naar het ziekenhuis gebracht en ik denk niet dat Vinokourov nog twee weken deze vorm kan volhouden. Ik hóóp het wel, want anders zal het om de gele trui niet echt spannend meer worden... Armstrong, kampioen van de armoede? Nee, maar wel jammer dat er zo weinig serieuze en continue concurrentie is...
     
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    DE tour moet wel spannend blijven, ik begin armstrong een beetje zat te worden...
     
  4. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    gisteren met alp d'huez had armstrong bijna moeten lossen had hij gezecht
     
  5. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, dat zei hij ja... Volgens mij is dat allemaal tactiek (die nu niet meer nodig is) maar ik zal er wel te veel achter denken...
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Thing is, áls Armstrong op het moment daadwerkelijk niet de Armstrong is zoals vorig jaar en nu zijn 'dagen' niet heeft win hij alsnog de tour - Want hij draagt wel mooi het geel, en heeft die gele trui verworven tijdens zijn 'off-days'.
     
  7. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb die val van Beloki gezien. Ik denk dat hij geluk heeft gehad. Tijdens een afdaling vallen. Ze gaan dan soms met 100 km per uur..
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2003
  8. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Precies, dat zei de Breuk ook al, als dit écht zijn slechte dagen zijn dan is hij onaantastbaar, maar ik weet het niet... Iedereen heeft het zwaar... Ik hoop wel dat het spannend blijft zeg :cool: Anders gaat het echt alleen nog maar om dagzeges...

    En ik nog wel zo trots op mijn favorieten Beloki en Mayo toen ze gister 2e en 3e stonden :eek:!
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja t'is jammer dat er nu ook niet écht persoonlijkheden meer zijn om op te staan en Armstrong een moeilijke tijd te bezorgen - Ullrich mag dan nog wel mee komen maar is vooralsnog geen enkel gevaar voor US Postal..
     
  10. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ullrich was de laatste jaren in het begin van het seizoen altijd bezig om zijn overgewicht van de rustperiode weg te werken. Hij is allang niet meer de Ullrich die 7 jaar terug de tour won. Ik hoop dat Vinokourov nog voor meer verassingen gaat zorgen.
     
  11. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    TRAGEDY ..

    Echt kut wat er met Joseba is gebeurd.
    Hij bracht spektakel....

    En over Armstrong, best knap hoe hij uitweek, en in no time als een veldrijder de bocht af sneed....
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2003
  12. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Mja :cool: Ik dacht WTF waar gaat ie heen!?! Had helemaal niet door dat er een haarspeldbocht aankwam :) Wel lache geweest als ie zo over de kop was gegaan bij dat slootje! :cool: :eek:.... :)
     
  13. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Belocki deed idd meer als vorig jaar. Toen zat hij maar als een koe opweg naar het slachthuis. Nu viel hij tenminste aan en Armstrong leek (nog) niet zo superieur als eerder.

    Over die actie van Armstrong trouwens. Hij miste gewoon de cykaan (of hoe je het ook schrijft). Toch minstens een stop-and-go toch?:+
     
  14. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    hij kon de bocht naar links nooit meer nemen omdat beloki daar op zun bek ging dus ging hij maar ff rechtdoor. knappe actie en ik dacht ff dat hij mee naar de grond zo gaan.

    die beloki heeft veel pech en pijn! een gebroken dijbeen, gebroken elleboog en een gebroken pols! auwie
     
  15. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt spannend dit jaar, toch denk ik dat Armstrong het wint.
    En dan vooral op de tijdrit.
    Ik weet niet hoe het met de tijdrit van vinokourov of mayo of andere directe concurrenten zit (reken ik Ulrich niet bij overigens, te zwak in de bergen), want als die goed zit kan de texaan het nog knap lastig krijgen.
    Toch denk ik dat hij wint, hij is nog steeds allround de beste, met het sterkste team, alleen is ie niet meer zo superieur als de voorgaande jaren.
    Volgend jaar wint hij denk ik niet.


    Wat vinden jullie trouwens van die vreselijke mart smeets, opzich leuk programma, dat tour journaal.
    Alleen ik kan hem niet uitstaan.
    Breukink is overigens wel de bom!!!!

    _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ 8)

    [​IMG]
     
  16. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Vinokourov en Mayo zijn niet zo goed in tijdrijden. Hoewel Vinokourov wel bekend staat om regelmatig alleen uit het peloton te ontsnappen met succes, dus hij kan wel alleen rijden. Mayo is een echte klimmer.
    Wat Ullrich betreft. Hij was ziek in de eerste week. Dus misschien dat hij toch nog voor een verrassing kan gaan zorgen. Tijdrijden kan hij in elk geval wel.
     
  17. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Nah ik denk het niet...
    Men verwacht teveel van Ullrich, het is al 7 jaar geleden dat ie de tour op zijn naam heeft geschreven....
    Het is al knap dat hij in de top 10 van het klassement staat...
    Ik verwacht nog het één en ander van Mayo, het is een Spanjaard, dus die kent de Pyreneeën goed en zal daar een dag uitkiezen...
     
  18. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    overdrijven is ook een vak, ik bedoel, knap dat ie in de top 10 staat??
    Hij kan heus nog wel klimmen hoor, biachi is niet helemaal achterlijk.

    Maar ff wat anders, ik vind het echt jammer dat al die kopmannen uitvallen.
    Als eerste Leipheimer, belokki en garzelli.
    Ook hebben veel kopmannen te kampen met blessures of andere fysieke klachten.
    Kijk maar naar hammilton, simoni en ullrich.
    Zij zouden Armstrong en z´n maaten kunnen uitputten, door continu te aanvallen en niet aftewachten totdat de Amerikaan het initiatief toont.
    Dit is ook de taktiek die op dit moment toegepast wordt door mayo, vinokourov, (voorheen)beloki en andere.
    Maar dit gaat dus minder goed door de vele blesures en uitvallers.

    :'-(
     
  19. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Precies, Mayo gaat nog iets leuks doen deze Tour! Ben benieuwd of het slechte weer aanhoudt i nde Pyreneeen, maar als het echt weer zo warm wordt daar :eek:. Ook vraag ik me af wat er met die protesten gaat gebeuren. Eerst waren het de artiesten, vrij onschuldig, later de boeren, al wat steviger en ze gaan nog van zich laten horen, dat kan haast niet anders! Daarnaast zullen Baskische groeperingen vermoedelijk van zich laten horen in de Pyreneeen, als ze maar geen bommen gaan doen ofzo :mad:

    Mart Smeets is cool :cool: Kweet niet, hij heeft iets grappigs, maar wel een beetje uit de hoogte soms... wat dat betreft is Breukink wat nuchterder, maar Mart is ok, ik heb bijna al zijn boekjes gelezen :)
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Die protestanten zijn niet echt goed voor de tour nee, en al helemaal niet voor Chirac. Toch is het redelijk simpel dergelijke dingen te vermijden of iig snel genoeg te bestrijden; Helikoptertje in de lucht, 10 a 15 man erin. Radiocontact met iedereen die een radio heeft, en zodra blijkt dat er ergens van die apie's op de weg springen gooit iedereen zijn touwtje uit de helikopter en slaat de boel kort en klein. Geeft nog leuke TV beelden ook!
     

Deel Deze Pagina