1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wielrennen]Tour de France

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mr.blond, 1 jul 2003.

  1. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe z´n boekjes, die kan je zelfs winnen als je de winnaar voorspelt van de volgende etappe.
    Dan ben je toch lomp als je je eigen boekjes verloot, dan denk je dus van je eigen beoeken dat mensen ze willen winnen.

    *edit: oh en wouter, dat is nog best lastig, want die gasten gaan pas op de weg staan als het peleton er aan komt.
    Dit deden ze gister ook.
    NIet het kopgroepje blokeren, maar het peleton.
    Ze stonden dus niet de hele tijd op de weg, alleen toen het peleton er aan kwam.

    En als ze dan heel de tijd langs de weg staan is het ook lastig voor helikopters om te zien of het stakers zijn of niet.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2003
  2. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Idd, er staan zoveel mensen dat je die lui niet van gewone mensen kunt onderscheiden... Er is weinig aan te doen...of overal hekken, maar das een beetje te veel van het goede.. :)
     
  3. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    En zo zijn er nog velen die kunnen klimmen O-)

    NIW, Het is inderdaad kut dat Levi Leipheimer al na de eerste etappe moest opgeven...
    Rabo stond met 7 man op de 15e (van de 21) in de ploegentijdrit..
    Met Levi, kopman en tijdrijder, zouden ze misschien wel een hoge klassering halen...
    En Levi zou ZEKER met gasten als Mancebo, Basso en Hamilton mee kunnen, net als vorig jaar, en hij heeft nog een betere tijdrit dan die Basso en Mancebo, echt jammer.....maar ja, volgend jaar beter????

    Als hij er dan nog is, Rabo is geïnteresseerd in Iban Mayo, om als kopman te fungeren ook nog...
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dán is een helikopter juist handig :) Vliegen gewoon paar honderd meter boven het parcours, en dalen (als iemand ziet dat die gasten uit de bossies de weg op kruipen) naar benee en droppen die mannetjes. Misschien wat 'ruig' maar het is dus een beetje onzin dat er 'niks aan valt t edoen' zoals de commentatoren het plaatsten:)
     
  5. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, gelul dat hebben we heus niet van commentatoren.
    Ik denk gewoon dat er weinig aan te doen is.

    maar iig wat vinden jullie van de rustdag?

    Een prettige tussenkomst om lekker te herstellen(voor hoever dat mogelijk is) of een irritante dag die je uit je ritme haalt.
     
  6. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Der Jan is toch maar weer even opgestaan zo lijkt het. En Vinokourov heeft ook niet veel verloren ook al zal die het zwaar krijgen in de bergen. Hoelang nog totdat Armstrong nattigheid gaat voelen?
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Totdat Lance een bergje beklimt, en Jan hém voorbij stormt en Lance zijn energydrink niet meer binnen kan houden.
     
  8. Massiv

    Massiv _O_

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, ik weet niet, jan zag er niet echt best uit in de alpen. hopen dat ie et beter doet in de pyreneen
     
  9. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Mja dan zal inderdaad wel nat worden daar :cool: Maar ik weet niet...Lance lijkt onverslaanbaar en al helemaal in de bergen als hij er moet staan. Enige wat je moet kunnen lukken is een lange ontsnappingspoging. Of vlak voor de finish secondes snoepen. Maar dat kan Armstrong net zo goed. Benieuwd of dit spannend blijft tot het eind en dat US Postal de grip eens kan verliezen..
     
  10. Massiv

    Massiv _O_

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, armie heeft natuurlijk wel de beste ploegmaten [Heras, Rubiera enz.] en Jan zit bij een shit ploegie als Bianchi
     
  11. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    De spanjaarden(basken), kennen de pyreneeën als de beste, Mayo zou daar zeker wel een rit kunnen pakken, met zijn minuutjes....En zijn ploeggenoot Zubeldia, die een degelijke tijdrit heeft gereden...

    Michael Boogerd zei dat hij het in de Pyreneeën gaat proberen.
    Dus wie weet wordt het morgen vanaf 11.36 wel een heerlijke middag :)
     
  12. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou was zeker ff een spannend moment vandaag! Het leek alsof Jan behoorlijk weg kon rijden, maar uiteindelijk heeft Armstrong maar 20 seconden verloren op Ullrich. Maar dit hoeft voor Lance niet vaker te gebeuren en het lijkt erop dat Ullrich beter zonder knechten kan rijden dan Armstrong. Ook knap van Vinokourov dat hij zo lang mee kon! Het wordt toch nog spannend :)!
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ullrich heeft de hele rit Armstrong gevolgd, heeft alleen zelfs even gelost om bij te komen van evt maagproblemen. Ullrich moet gewoon Armstrong volgen, en is dus een soort extra knecht, een luie knecht that is :)
     
  14. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Mja ik heb niet de hele etappe gezien, maar het is logisch dat Ullrich achter Armstrong aanrijdt, maar maakt dat Lance(en zijn US Postal) niet de knecht van Ullrich? Jan moet gewoon door blijven gaan met het snoepen van puntjes. Het komt op de tijdrit neer zo :eek: Wordt een spannende daar.

    Ik hoorde trouwens dat Ullrich in de bosjes heeft lopen schijten 8)
     
  15. Massiv

    Massiv _O_

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, armstrong kon niet echt volgen, zelfs basso kon die bijna niet bijhouden!! maarja, blij dat er tenminste word aangevallen.

    maar toch hoop ik niet dan ullrich wint! ik hou niet zo van die duitser 8)
     
  16. Samonsuke

    Samonsuke ==========

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ullrich is echt geen extra knecht van Armstrong, een knecht is er om water te halen en kopwerk te verrichten. En dat heeft Ullrich niet echt gedaan. Armstrong heeft gewoon een groot voordeel omdat die in zo'n goede ploeg zit, met name door de ploegentijdrit staat die nu eerste in het algemeen klassement. En Ullrich heeft gewoon een shitteam. Anders had Jan nu al lang de gele trui gedragen.
    Ik vind Ullrich gewoon een veel betere renner dan die homo Amerikaan:) Ik hoop dat Ullrich wint :cool:
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2003
  17. TylerDurden

    TylerDurden -------------------

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Armstrong zeker gaat winnen, Ullrich zal dit tempo niet kunnen volhouden en zal zeker falen :cool:, terwijl Armstrong gewoon een dezelfde tempo behoudt.
    Go Armstrong!
     
  18. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Armstrong wint als :

    Hij in de 2 resterende bergritten minstens een halve minuut pakt op Ullrich..

    Ullrich wint als :

    Hij bij Armstrong kan blijven.
    In de 2 bergritten tijd kan pakken.
    In de tijdrit maar 15 seconden moet goedmaken..
     
  19. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    hehehe Armstrong wint die 2e tijdrit :9
    die vorige heeft hij verloren omdat hij niet genoeg gedronken had en Ulrich wel. Ik denk dat het op de 2e individuele tijdrit aankomt en dan zet Armstrong een wereldtijd neer, hij is echt z'n vorm niet kwijt hoor, wacht maar af!! }:]
     
  20. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    We zien het later allemaal gebeuren, ik kijk echt uit naar de rit van morgen(later)..
     

Deel Deze Pagina