1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wielrennen]Tour de France

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mr.blond, 1 jul 2003.

  1. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag wordt de beslissende dag heb ik het idee. US Postal gaat waarschijnlijk niet afwachten tot de tijdrit, aangezien dat toch enigszins russische roulette is. In de bergen hebben ze het toch iets beter onder controle.
    Maar dan moeten natuurlijk wel die berggeiten als Heras (:confused:ja die doet ook mee) eens een keer zich laten zien, want tot nu toe heeft Armstrong nog niet heel veel aan z'n team in de bergen.
     
  2. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie etappe vandaag vond ik, heb hem helaas niet helemaal gezien, maar wel 2 samenvattingen.

    Armstrong valt een keer en dan nog een keer een halve en Ulrich gaat er niet vandoor, verrassend vind ik was toch zijn kans om te tour te winnen :eek:

    Maargoed, ik ben blij dat Armstrong niks aan die valpartij overhield, zo krijgen we nog een mooie tijdrit zaterdag :9
     
  3. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, het lijkt erop dat Armstrong het weer gaat flikken. Maar je ziet wel dat het deze keer een stuk moeilijker voor hem is als andere keren, gelukkig maar.
    Vandaag ben ik eindelijk een keer een hele dag thuis, had ik mooi kunnen kijken en nu hebben ze een rustdag:'-( :'-(
    Gelukkig heb ik het dit jaar redelijk kunnen volgen, andere jaren was ik op vakantie en las je alles in de kranten, dit jaar gaan we pas 5 aug. weg, dus ik zit nog lekker voor de buis de komende dagen:)
     
  4. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    vivre le tour

    Spanender dan in jaren!

    Hamilton heeft werkelijk een huzarenstukje opgevoerd. Niet veel in het klassement gestegen, maar een bijzonder mooie ritwinst.

    Ook hangt de winnaar niet enkel af van evenwicht, maar zal in de laatste tijdrit alles (:confused: bijna dan) nog mogelijk zijn. Ten minste twee kandidaten zijn mi nog aanwezig. Dus spaanende wedstrijd zaterdag :9 .

    Ook open ligt de strijd voor de groene trui. Gouweouwe Zabel heeft weer wat puntjes gesprokkeld en is, zoals als, bereid te strijden tot de finale

    vivre Le Tour :+
     
  5. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    ik geloof noooooit dat ullrich armstrong weer kan 'uberaschen' zoals in de vorige tijdrit... Misschien dat hij wel wint, maar met meer dan 1.08 voorsprong?! het lijkt me sterk :p Maar de tijd zal het leren...
     
  6. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Echt goed dat Armstrong weer aan het winnen is, dat zal die franse apen leren. tis gewoon niet te geloven dat ze hem nog steeds niet respecteren en hem uitjoelen alleen door die irak shit. Atoombom op die fransen wat mij betreft.. echt zwakzinnigen leven daar..
     
  7. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2

    nope, armstrong kan al zijn energie in die tijdrit gooien, de vorige tijdrit was vlak voor de pyreneeën, dus dan ga je je niet doodrijden...
    dus hij zou kunnen verliezen, maar zeker niet met meer dan 30 seconden...

    PS: en dat van Wielinga is dus gelul...
    "Hij leert wat de tour inhoudt"
    "Het is maar zijn eerste tour"

    What about Michael Rogers dan?
    Die rijdt ook zijn eerste tour, ook nog als KNECHT van Virenque, maar toch staat ie 42 ste...

    Mikel ASTARLOZA rijdt zijn eerste tour..
    Die staat 27e..

    Dus tja....
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2003
  8. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Oei 8) Jordo waar heb je het in godsnaam over? Ok als George W op die fiets zat was het misschien gebeurd, maar ze joelen niet naar hem om Irak, tenminste daar heb ik niets van gehoord. Áls hij nog uitgejoeld wordt is het om het vermoeden dat hij na zijn kuren weer zó goed is geworden dat hij wel aan de ''drugs'' (in ruim begrip) moest zitten. Inmiddels gebeurt het volgens mij niet eens meer. En er niets mis met Fransen, sterker, ik heb meer respect voor Fransen dan voor Amerikanen, maar dat is denk ik persoonlijk... Ik hoop ook voor de sport en het spektakel dat Ullrich een succesvolle tijdrit zal rijden zaterdag en Armstrong naar de tweede plek kan verwijzen.

    In ieder geval, Knaven _O_. Knappe ontsnapping! Eindelijk weer NL winnaar en natuurlijk in Bordeaux :). Ik word alleen ziek van die Herbert of wat dan ook steeds met: ''ze vallen stil'' ''o, toch niet''. ''Nu moet ie bijkomen, dan zal die ander stoppen''. Irritante man praat nergens over... als die geen database had...
     
  9. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het jammer voor Bram de Groot...
    3 keer bij een ontsnapping aanwezig, 3 keer net niet...
     
  10. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Iedereen in Nederland loopt te zeuren dat de Nederlands deze Tour niet presteren, en prompt wint Servaes Knaven vandaag de etappe :)
     
  11. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    ook leuk dat erik breuking toevallig gisteravond in de avond uitzending van studio sport gokte dat servais knaven met een groepje zou ontsnappen en de etappe zou winnen :p
     
  12. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    omdat Knaven met v Bon had afgesproken aan te vallen, ze hebben met een aantal renners afgesproken weg te gaan...
     
  13. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes we have a winner!! :9

    Nouja, bijna dan... :eek:
     

Deel Deze Pagina