1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wiggers, nep negers en wannabee gangsters

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door sneaky, 1 nov 2003.

1. 70ffL1n3

70ffL1n3 God among insects

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet waarom iemand zonodig z'n idolen moet nadoen (50 cents, Eminem, 2Pac-man, etc). Je bent toch een individu?

2. Veggie

Veggie Guest

Zelfde reden waarom mensen met geschilderde gezichten en nagels, punk kapsels lopen .... aandacht

3. 70ffL1n3

70ffL1n3 God among insects

Leuk Bevonden:
    0
    dus je doet anderen na om zelf aandacht te krijgen. Dan slaat het ook al nergens op :confused:

4. Veggie

Veggie Guest

K bedoel, ze willen opvallen ....

5. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    zou je niet beter zijn op te vallen door jezelf te zijn ipv. één of andere P.I.M.P. na te doen die je iig niet bent en ook nooit zal zijn...

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

Nou, subculturen zijn er altijd wel geweest. Sommige mensen horen ook onbewust bij zo'n groep. Vrij natuurlijk geloof ik. Ik claimde ook nooit ergens bij te willen horen maar zie ik foto's van vijf jaar geleden: altijd witte sportschoenen :mad:

Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2003
  7. Karelax

Karelax Guest

Lekker geflame....
    Maare, met Wiggers bedoel ik heus niet iedereen die straat taal praat, maar daar bedoel ik mee: Lui rijk zijn, dan straat taal praten en dan denken dat ze "down" zijn. Daar word ik echt gek van, van die boere knulle die denken dat ze "gangsters" zijn, damned echt waar m'n school stikert ervan en ze denken dat ik ze mag ook nog :confused: Maarja ik weet zeker dat er bij jullie op school ook duizenden wiggers zijn, wat zeer leuk is, is hen nummers laten horan als "Was ik maar een echte neger", en over msn word ik ook gek van die malloten ik quote wel eens wat als er zown gek online is.

8. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
  9. PhenomenoM

PhenomenoM Musique Electronique

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik altijd zo leuk vind is dat ik volgens sommige wiggertjes een nep neger ben omdat ik van Daft Punk hou en Kosheen..!?

Zoals ik al zei, gewoon laten voor wat ze zijn en erom lachen.

Westside ;) ,,

Phenomenon

10. Karelax

Karelax Guest

Terwijl je tog een "echte" neger was postte je eerst...
    Boere knullen die dneken dat ze gangsters zijn, ik moet er echt aan wennen, dat had je gelukkig niet in Spanje, maarja wigger vrouwtjes zijn wel lekker...

11. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Wij hebben hier op school ook las van "wiggers" lopen altijd met van die 50 cent kleding, ouders zijn STINKEND rijk, hebben ze geen mountenbike voor 1000 euro, dan een scooter/motorscooter van 3000! :{

12. Karelax

Karelax Guest

__ SJeK ...The only thing to fear ,is fear it self.... says:
    Yo
    ThuG*Love **HighSpeeD ** ** WhaT Do U Gonna Do When U GeT OuT Of Jail... I'm Gonna Buy Me A Gun ** ** says:
    Ee33J
    alles gut?
    ThuG*Love **HighSpeeD ** ** WhaT Do U Gonna Do When U GeT OuT Of Jail... I'm Gonna Buy Me A Gun ** ** says:
    GaaT RElax
    MeT Jou.?
    gut
    Mooi Jong
    ja
    ben je nog steeds zown klein wiggertje?
    hoor m.
    hehe
    eej k ga
    L@ter$

Niet echt de uber wigger uit m'n lijst maar gewoon een vand e 15..., Wat ik ook haat is als ej zegt tegen een wigger dat ie een wigger is, dat ze dat gaan ontkennen...

13. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik ontken het niet, Frans Bauer ownT!!!

14. Veggie

Veggie Guest

HighSpeeD ** ** WhaT Do U Gonna Do When U GeT OuT Of Jail... I'm Gonna Buy Me A Gun ** **

Dat liedje is wel de bom! :)

15. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    HELL YEAH!!

'Ik kwam jou tegen (ooowheeejoow)

jij was verlegen (oowheejoow)

lalalalaaaaaa'

FRANS BAUER is de motherfuckin chill-BOM!

16. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    En zo'n rijke neger die bovendien geboren is in Nederland en als een malloot praat is wel een 'gangster'?

Erg logisch.

17. Karelax

Karelax Guest

Huh?
    Wiggers kunnen ook zwart zijn, maar meestal gaat het om Blanke mensen die zich als zwarte willen gedragen of willen zijn, dus nee is het niet logsich dat een Wigger zwart is, tsja je hebt ook van die heel over dreve zwarte lui die denken dat ze "gangster" zijn maar die noem je meestel geen wigger, wigger komt van White Nigger (denk ik) W voor N... word Wigger, snappie?

18. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb niks gezegd over 'wiggers', je snapt niet helemaal wat ik bedoel.

"Erg logisch." Was trouwens sarcastisch, misschien nu wat duidelijker. Maar goed, jullie weten mijn standpunt onderhand ook wel.

19. wilcow

wilcow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk, er zijn heus wel wiggers die denken dat ze van de westside zijn en alles zijn en praten als negers enzo. maar der zijn ook gewoon blanke mensen die hip hop kleding dragen en dat gewoon lekker vinde zitten. het heeft niks met stoer te maken. ik zelf ben blank en draag ook ecko en hip hop broeken enzo maar ik gedraag me gewoon als een normale jonge en die zichzelf blijft, die van hip hop houd en niet doet wat negers ook doen, zoals rondhangen op straat enzo. ff een vraag: ben ik dan ook een wigger of nep neger?

je kan meschien wel zeggen van: ja man iedereen met hip hop kleding willen stoer zijn dit en dat. maar ik zelf heb liever hip hop kleding dat die strakke kleding zoals g star enzo en van die broeken die iedereen draagt.

Laatst bewerkt door een moderator: 14 okt 2007
  20. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leuke binnenkomer wilcow.

Deel Deze Pagina