1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wiggers, nep negers en wannabee gangsters

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door sneaky, 1 nov 2003.

1. Karelax

Karelax Guest

Hehe, dat was zeg maar wigger taal voor: oke het is al goed

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    ik kleed mezelf ook hip-hop stijl maar ik doe echt niet van dat ik nigger ben en van yo sup man etc. ik vind het gewoon coole kleding maar die shirts van home enzo die vinnik niet echt staan bij blanken

3. Karelax

Karelax Guest

Het gaat mij niet eens om de kleding, maar vooral om de instelling, zoveel verschil tussen Karl Kani en Fubu zie ik niet...

4. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0

maar die wiggers bij mij op school zeggen altijd tegen wallah ik zweer

5. Karelax

Karelax Guest

He wat heeft dat met die quote te maken?

6. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Heb ik ook last van, ergste is als ze denken dat ze ook nog eens kunnen basketballen!:mad:

7. Karelax

Karelax Guest

Haha, ja gellukig zijn er geen wiggers in mijn B-Ball team. Was een keer een gst die zwart was met blanke vriend die zei dat ik niet kon Basketballen omadt ik blank was... nou dat heeft ie gevoelt hoe ik ball hehe

8. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    Rap is dood luister alleen naar de Oldies toen pac en big rip gingen werd het 10x nix en F@%& the eminem show das ook een wigger

9. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je sommige van die gasten zie lopen is het net of de menselijke evolutie weer terug bij af is....
    Hun knokkels slepen nog net niet over de grond 8)

10. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen last van wiggers......

tis alleen een beetje achterlijk om een paar drugs dealende-schietgrage-werkeloze-misdadigers te imiteren.....

Dan heb ik dus meer respect voor een jonge die een panty aantrekt en er een onderbroek overheen doet. Mag ie van mij de hele tijd roepen : "here i come to save the day". Dan vind ik dan weer normaler

maar wiggers moeten gewoon doen waar ze zin in hebben. Wie ben ik eigenlijk om hun levenstyle te beoordelen. Waarschijnlijk ben ik wel de loser

11. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt laatse tijd wel mee bij onz op school nu stikt het van de skaters en gothics.

12. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    De beste argumenten zijn al genoemd, dus ik heb weinig meer toe te voegen. Bij mij op school valt het nu wel mee, alleen sommige blijven hardnekkig rondlopen met hun broek op hun enkels etc. Ik vind iedereen die probeerd stoer te doen met zulke taal en alleen maar zulke kleren wilt dragen zielig. Waarom is dit als zwarte persoon wel goed en voor een blank persoon is een stakker.

Opzich vind ik het nogal grappig hoe die jongens van het platteland negers proberen te imiteren, het is bijna leedvermaak.

Ik ga toch ook niet met een pikzwart pak en een bloedend clown-masker naar school oid?

Maar goed, ik denk dat ik het niet helemaal snap waarom je je meteen moet gedragen en kleden als de muzikanten van je favoriete groepje en dergelijke. Plus dat ik nog eens alles tegen Hip Hop, R&B en rap heb, is mijn mening erg biased.

13. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    idd die gothics zijn ook erg hoor met hun witte smoeltjes. mooie is dat t allemaal fakers van elkaar zijn. zie je er een met een vaag penstreepje/kunstwerk. lopen er de volgende dag 20 mee

lullig ook dat r sommige bijzitten die best lekker zijn maar nu dus helemaal verneukt zijn.

wiggers heb k niet zo heel veel last van, wel grappig is dat r een nazi om mn school rondloopt die bijna elke dag in elkaar getrapt word door wiggers

14. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Nou, wat een lol. :{

Sorry hoor, maar als we zogenaamde negers hebben die zogenaamde nazi's in elkaar gaan slaan op school? Waar gaat het over?!

15. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    Ik respecteer al die hip hop gasten op school en hun kleding etc. ik ga dat niet afkraken. maar ik heb wel een hekel aan die wiggers zijn gewoon 100% oer hollandse gasten met hip hop kleding denken dat ze gerespecteerd worden door de andere hip hoppers terwijl ze gewoon gebruikt worden voor alles.
    Kijk als suri,antilianen,kabo s beetje gangster proberen te praten dan heb ik er niet echt veel op tegen maar als wiggers dat doen dan heb ik er een super hekel aan.|:-

Over gothics en skaters.
    Op mijn school zitten niet echt veel gothics en skaters er zitten meer van die Skinheads, de enige goths die hier zitten zijn diegene met die kleurige sokken.

16. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Het gaat om welke huidskleur je hebt bedoel je te zeggen. Kan iemand het even uitleggen? :)

Laatst bewerkt: 1 nov 2003
  17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Niet alleen voor de Nederlanders is Nederlands uitgevonden, ook voor de "surinamers, antilianen etc" ..;/ Wat is er mis mee met gewoon normaal te praten?

18. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, echte gangsters dragen niet van die kleding uit die zaken, kunnen ze niet betalen.

-ikzelf ben eigenlijk geen wigger, ik ben blank, luister naar hip hop, maar dan bijv. Canibus, jedi mind tricks, mobb deep, jurassic 5 om maar ff wat op te noemen.

Ten tweede vind ik niet dat je "hip hop bent" als je die kleren draagt. Ik draag zelf niet vna die kleren en doe niet zo dom en ik weet er meer van dan hun allemaal bij elkaar.

En ten derde rap ik zelf ook (nouja, schrijf nu nog teksten, ben bezig met eerste audio)

EDIT: Talib vergeten, lol

Laatst bewerkt: 1 nov 2003
  19. Karelax

Karelax Guest

hier ben ik het mee eens, je kan "hiphop imago" niet kopen en dan proberen die wiggers zeg maar... enige wat grappig is dat je der inderdaad goed van kan profiteren, loop je op eentje af en dan is het "Yo Nigga alles gut" "ja hoor" "met mij niet ik ben men geld vergeten, kan jij me ff een eurotje geven voor een saucijcen broodje,matti?" hehe

20. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ken bepaalde (blanke) personen die wel in skatekleren lopen, omdat zij zich daar prettig in voelen, maar niet de heletijd zo fucked-up praten(kortom gewoon zichzelf zijn), zijn het dan ook wiggers?:{

Deel Deze Pagina