1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wiggers, nep negers en wannabee gangsters

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door sneaky, 1 nov 2003.

1. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    nope, het zit in je hart.

En btw, dat zijn volgens mij echt van die meelopers. Als urban music straks weer uit is en gabber muziek in is worden ze dat!

2. Karelax

Karelax Guest

Er is onder scheid tussen "hiphop" en "skate" kleding
    Hiphop merken: Southpole, Phat Farm, Ecko, Karl Kani (maar dat is weer voor wiggers) etc.
    Skate: Overzeas (ik ken niet echt skate kleding) Skate kleding is volgens mij nog breder dan "hiphop" kleding.

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Uhhm.. Nee. Ik ken die gasten al ong 3 jaar, en al die tijd hebben ze voornamelijk skatekleren aan :{
    'k Week 't niet. Misschien houden ze gewoon niet van die kleren die wat strakker zit.

Overzeas, Freaks enz. idd:) Ik vind het zelf ook wel mooie kleren :)

Laatst bewerkt: 1 nov 2003
  4. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 1 trui van karl kani. dat vond ik wel een mooie trui. dan ben ik maar een wigger/meeloper :+

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Negers die zulke kleding dragen en zo praten zijn even zielig als hun blanke soortgenoten. Die zijn even wannabee gangsters (topic titel) naar mijn mening.

6. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus zeg wat een thread ook he, ik snap best dat er veel zijn die hiphop niks vinden maar om dan gelijk iedereen en de hele hiphop cultuur erbij af te gaan zeiken vind ik ook nergens opslaan.

Ik heb ook een hekel aan die lui die alleen maar in wijde kleiding lopen en zgm naar rap luisteren, maar als ze zich daar prettig bij voelen, laat ze toch, en heb je er een echt probleem mee, ga naar hun toe en zeg er wat van. Maar dan hoef je nog niet de hele hiphop cultuur erbij af te gaan zeiken. (wat wel vaak gebeurt met opmerkingen "Daar heb je weer zo'n nerger die een beetje in een microfoon staat te schreeuwen)

Waar ik persoonlijk een hekel aan heb, is als mensen zeggen dat rap/hiphop nergens meer over gaat of dat rap/hiphop niet meer leeft nadat pac/biggie zijn doodgegaan Hip-hop was er lang voordat pac/biggie waren begonen, het was er toen pac/biggie beroemd waren en het is er nog steeds. Als je zegt dat rap/hiphop nergens over gaat dan luister je niet naar echte hiphop/rap, zo simpel ligt het.

een voorbeeld??

Slaat echt nergens op wat hierboven staat (sorry Nesem, maar dat is gewoon zo)

7. Karelax

Karelax Guest

Nee dat vind ik juist niet, ik had een spijkerjas van Karl Kani ff door verkocht aan een wiggertje voor 45 Euro dat ding kostte me 30 Euros, maar nee je kunt niet iemand beordelen op zen kleren maar je hebt wel van die zeer overdreven kleding van vooral karl Kani... Ik bedoel ik heb vrienden die ook Karl Kani maar geen wigger zijn, maar het over grote deel die het draagt IS het wel

8. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ow, wat een geruststelling 8). Ik dacht overigens dat Karl Kani voor skaters was :eek:.

9. TheWalrus

TheWalrus Guest

Rap gaat best wel ergens over. Supercommerciele rap vaak niet. Maar de muziek is in mijn vaak oren gewoonweg niet erg boeiend.

Eminem vind ik best interessaante muziek maken, met soms wel goede melodietjes en complexe beats. Maar die jat hij waarschijnlijk ook weer.

Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2003
  10. Karelax

Karelax Guest

De topic gaat niet over, of rap dope of niet is, het gaat over wiggers...

11. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Mooie zin, laat zien hoe dom dit is.

Zoals ik al eerder zei, het maakt niet uit wat je huidskleur is dat taaltje is altijd even dom. Als neger ben je ook echt geen gangster als je hip hop kleding draagt hoor.

En het praten als een nep-gangster (er zijn gewoon geen echte gangsters) is geen cultuur, dus begin er niet over dat ik jullie belachelijk zit te maken.

12. Karelax

Karelax Guest

hmm ik snap je post niet, noem je ons wigger of vind je dat we overdrijven over dat er teveel wiggers enzo zijn? :confused:

13. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, voor zover ik weet maakt hij z'n eigen zooi. Met hulp van anderen, maar hij jat het niet.;)

14. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Nee, ik zeg niks over jullie. Ik snap niet waarom het voor een neger wel goed is om zo te gedragen, maar voor een blank persoon is het fout. Behalve dan dat het helemaal niet bij de Nederlandse cultuur past, maar je wilt niet zeggen dat elke neger 'echt' is verbonden met hip hop.

Snap je het een beetje? :+

15. Karelax

Karelax Guest

Ja, ik vind meeste negers net zo fout als hun blanke kameraden

16. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Okay, dan ben ik het helemaal met je eens. :cool:

17. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    wat vaag allemaal hoe komt het dat er op mijn school helemaal geen ene nigger of wigger die van die grote broeken draagt.
    over skaters en gothics:
    ik ben ook skater en ik draag gewoon normale broeken van world industries enz niet van die wijde broeken. maar op mijn school zit het helemaal vol van wannabe skaters en gothics. vooral met die grote overzeas broeken en groene gekleurde dikke veters. en dan denken ze dat ze tof zijn en dat ze alles kunnen maken. zulke gasten haat ik wel

18. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    wat ik me nou dus al een hele tijd afvraag; waar komt toch in hemelsnaam de drang vandaan om 'gangster' te willen zijn/lijken??

gangsters waren mensen die geen normale baan konden/wilden vinden, en daarom de georganiseerde misdaad in gingen.. daarom wil ik ook niet over gangsters spreken, maar over criminelen, want waarom zouden het gangsters zijn? omdat ze met een groepje winkels overvallen, dat wou ik geen gangsters noemen...

criminelen/dieven zijn sinds het begin van de mensheid het laagst op de maatschappelijke ladder, en aangezien het juist het streven van de mens is om zoveel mogelijk van zijn leven te maken, snap ik echt de drang niet om crimineel te worden/lijken, terwijl je toch hoger op de sociale/maatschappelijke ladder kunt staan?

en nu blanken deze drang dus ook ineens krijgen, is het helemaal een raadsel??

kan iemand die veel met wiggers omgaat, of er zelf een is mij dit uitleggen :confused:

19. sneaky

sneaky Guest

zelfde principe.Hoe noem je zulk lui eigenlijk? Waters en Wothics?
    lol

ik kan me best voorstellen dat je hier als "echte" skater pist om word

20. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    nou, dikke lol...

wiggers is de afkorting voor 'white niggers''

en aangezien gothic en skater zijn niet blank of zwart is (het zijn vrijwel allemaal blanken, maar dat terzijde), en het al absoluut niet is ontstaan in een zwarte cultuur, snap je zelf ook wel dat die 'grap' nergens op slaat :{

Deel Deze Pagina