1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wiggers, nep negers en wannabee gangsters

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door sneaky, 1 nov 2003.

1. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Waarschijnlijk gaat het ze niet om wat een gangster (oftewel crimineel) is, maar wat zei denken dat het is.

2. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    gangster is gewoone en begrip. vroeger was je tof en cool. nu ben je een gangster en een coolio. gewoon hetzelfde alleen 2 andere woorden

3. PromoStyle

PromoStyle Guest

Ff een vraagje aan de opener van deze thread. Je zit wel te zeiken over wiggers enzo maar kvindt negers die van die outlaw shit dragen ook zwaar irritant. Die lopen nog het meeste: Westside, Outlawz, Thugz, Tupac enz. te roepen terwijl ze geeneens weten waar ze over lullen. Als je een neger ben hoeft dat niet gelijk te betekenen dat je uit de "hood" komt en dat weet waar al die shit over gaat. Tis gewoon allebei triest!

4. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    maar de hiphop is deel van de zwarte cultuur in Amerika, ik kan ook niet begrijpen dat de negers zich zo voelen aangetrokken tot het 'ganster'-leven, maar dat kan ik dan nog wijten aan het algehele cultuurverschil tussen blanken en zwarten, Nederland en Amerika...

maar als ik dan jongens zie van mijn leeftijd, blank, zelfde overkoepelende cultuur, zelfde boerendorp, kan ik het na-aap gedrag niet begrijpen :confused:
    en dan wordt het inderdaad helemaal erg als ze beginnen over the 'Westside'', 'waddup, dawg?' oid, erger ik me helemaal kapot :mad:

5. PromoStyle

PromoStyle Guest

Hiphop is een deel van de zart cultuur IN AMERIKA, niet in Nederland. Het stelt hier geen ene reet voor. Omdat je een neger ben betekent dat gelijk dat je dingen als "westside, thugz" en dat soort dingen begrijpt??? Een blanke nederlander kan er precies hetzelfde van weten als een zwarte nederlander. Ik mag wiggers en outlaw thug westside negers niet, omdat ze gewoon allemaal zo doen alsof ze er alles van snappen maar ze snappen er allemaal gewoon geen ene fuck van, of ze nou blank zijn of zwart.

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

westside zuigt.......

7. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ongeacht de huidskleur vind ik gasten die van die Outlaw en Karl Kani kleren dragen gewoon dom. Ze denken dat die kleding pretendeert dat ze stoer zijn ofzo. Smaken verschillen soms ziet het er echt niet uit. Vooral bij wiggers enzo vind ik dat. Ten eerste hebben die dus totaal geen verstand van hiphop. Ten tweede zijn dat van die gastjes die allemaal neger willen zijn en een gun willen hebben, maar als ze zelf een pistool tegen hun hoofd krijgen gedrukt poepen ze echt wel in hun Karl Kani broekjes. Daarom vind ik dat dom. Jammer dat die merken zo commercieel zijn geworden. Ik zeg doe wat je zelf wil..

8. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha tis dat ik niet meer op school zit want boy o boy,daar zaten me toch een hoop wiggers zeg.
    Ik was in die tijd een gabbertje en ging naar 90% van de grote feesten in nederland,belgie en duitsland en trok daardoor nogal een hoop aandacht van buitenlandse mensen,en wiggers :)

Ze lopen alsof ze in hun broek gescheten hebben man.
    Op elk moment van de dag doen deze wiggers zich voor als 1 of andere buitenlander.Hebben deze mensen geen eigenwaarde ofzo?

Je kan mij niet vertellen dat je het leuk vind hoor om je zo tegedragen en tekleden.Tis alleen maar om erbij tehoren joh,meer niet.
    Ze denken dat ze meer vrouwtjes kunnen krijgen enzo.
    Lijp is wel dat er nog echt van die vrouwtjes bestaan die dit aantrekkelijk vinden ook he!
    Ik bedoel,hoe debiel ben je dan?

Nu ben ik een beetje uit die scene gestapt en let ik er bijna niet meer op.Soms komen van die kleine wiggertjes me lastig vallen maar die hoek ik gewoon tegen de vlakte.Verder heb ik er helemaal geen problemen mee hoor.

Waar ik vroeger nogweleens mn muil opentrok tegen buitenlanders,heb ik nu behoorlijk wat goede buitenlandse vrienden.
    Je moet alleen wel ff de juiste vinden want de meeste naaien je waar je zelf bij staat.

9. n0t0ri0us

n0t0ri0us --------------

Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe.. coole topic. Maar waarom al deze opwinding over de stijl van anderen? Ieder zn eigen smaak toch. Als je down bent met de rap-scene moet je zelf weten of je in Karl Kani of Fubu loopt toch.

Anyways, waarom komen negers altijd te laat op hun afspraken? Because they walk THE WALK :D

Ciao!

10. TheWalrus

TheWalrus Guest

Het is nu eenmaal een modegril. Dus ik pimp jullie want ik ben flex, ik own hier de phatte westside shit aan de eastside.

Yohoooooo

11. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    weet nie wat jullie allemaal lopen te zeiken hoor maar kijk eens naar jezelf wat draag je zelf en waar hoort dat bij laat ze lekker wigger zijn ik heb er geen moeite mee... ik loop ook in karl kani doe ook me broek in me sokken loop ook met een bondkraag maar vind ik mezelf wigger nee dat vind ik niet maar dat word van mij gedacht..... daar heb je het weer vooroordelen!

12. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dan leef ik zeker in een andere wereld ofzo?
    Ik hoor echt niemand zeggen : Hey, jij bent echt coolio man!of Gozer! Weet je hoe ganster dat is!?

:{

13. Veggie

Veggie Guest

Dit is weer zo'n trieste topic ... anti-hip hop en anti-tupac members worden hier weer aangetrokken als magneten ... mjah boeiend ... bl@@t maar verder

14. Karelax

Karelax Guest

Ik hoop niet dat jij van mij denkt dat ik anti hiphop ben? Ik luister waarschijnlijk meer dan jij...
    Ik bedoel ik word gek van die mensen die denken dat eminem of tupac hun god is (ik vind ook tupac de beste rapper maar een god kom op..) Kijk als jij een wigger bent oke maar noem ons geen anti hiphop

15. Veggie

Veggie Guest

Wie vind Eminem of Tupac een god?
    Zoals Graveheart al zei, jullie leven zeker in een andere wereld...

En noem mij geen wigger ...

16. TheWalrus

TheWalrus Guest

Hou je klep veggie, vieze wigger!!!!;)

Goed, we duiken allemaal in ons subcultuurtje. Wat ik nu aanheb ? Een G-star broek, een Pall Mall trui en sokken van de hema. Goh, wat zal ik zijn ?

Het is gewoon zo dat er een stel slungelige pubers zijn die beinvloed worden door een stel criminele rappers. Ze imiteren de stijl, en dat moeten ze zelf weten. Wel is het natuurlijk dom als middenklassertjes iemand adoreren omdat hij uit de hoed komt.

Bewust een cliché nastreven vind ik nogal sullig. Dat doen veel leden van studentverenigingen ook; zich verschuilen achter het imago. Maar goed, ieder zijn stijl......

Laatst bewerkt door een moderator: 4 nov 2003
  17. Veggie

Veggie Guest

Walrus, jij bent echt 1 van de zieligste mensen hier op dit forum ...

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik sluit me bij Veggie aan.

19. TheWalrus

TheWalrus Guest

Dit riekt naar penisnijd......

20. Veggie

Veggie Guest

Ja lollig ... not ..

Deel Deze Pagina