1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wiggers, nep negers en wannabee gangsters

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door sneaky, 1 nov 2003.

1. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Volgens mij heeft Walrus een piemelfixatie. bijna alles draait daar op uit.. en nu weer over slappe frietjes. Sorry hoor, maar ik hef echt niet te weten hoe die van jou eruit ziet.........

2. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Is het trouwens niet een goed idee om weer eens on topic te gaan voor de verandering?

Zijn er trouwens mensen die zichzelf hier als Wigger zien? want ik heb nog geen wiggers aan het woord gezien.

3. Jorundr

Jorundr Helmond Sport

Leuk Bevonden:
    0
    en dat is aangezien het woord wigger niet als compiment beschouwd wordt

4. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik ben een echte wigger, een kwestie van compensatie ;)

5. PhenomenoM

PhenomenoM Musique Electronique

Leuk Bevonden:
    0

50 Cent & nep gangster...?

Dat gaat niet samen, als je ook maar een HEEL KLEIN beetje into hiphop was dan zou je weten dat 50 for real is.

Tja, dat hij zn ding commercieel heeft gebracht, was zijn keuze hij maakt wel vette $$..

Ondanks hij commercieel is betekent trouwens niet dat hij wack is, want 50 is dope.

Ontopic : Ik heb geen probleem met wiggers, als ze zich zo willen gedragen no problem, ik kan er altijd wel om lachen. Ik ben zelf een neger, kheb genoeg blanke vrienden die into hiphop zijn maar wiggers zijn 't niet.

P.S. : Check Malibu's Mostwanted om de dopeste wigger te zien die ik ken haha.

Out,

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

Hij is niet wack maar dope? Dat vind ik niet echt een flexe bewoording.............. ;)

Wat maakt het uit of iemand een echte gangster is of niet. het gaat toch om zijn muziek? Als je een goede rapper hebt die over zijn leven in de goot zingt, maar die eigenlijk onzin proclameert, dna blijft het een goede rapper.

7. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Intressante discussies telkens hier....

Ik erger me niet aan wiggers, allochtonen of niggers, zollang ze zich maar niet als apen gedragen, denken dat ze volop veel zijn en zich om de kleinste dingen offensief gedragen.

En dát is nu juist wel het geval bij mij op school. Wanneer ik door de VMBO-aula loop heb ik echt het gevoel alsof ik in een dierentuin zit.

Ik zit nu in de 5e (WWO) en daarmee ben ik ouder dan de rest op school die dat jaar slagen dus ik heb weinig problemen met ze, maar ik kan me voorstellen dat mijn broertje zich onveilig voelt op school.

Ook heb ik een gruwelijke hekel aan niggers/wiggers die echt denken dat ze de hele 'place' kunnen roeleren.

Neem nou dit voorval:
    Ik wilde de avo-aula uitlopen. Er kwamen net vier niggers aan die naast elkaar de ingang blokkeerden. Ik was groter dan een van hen. De kleinste zette net een stap opzij, dus ik kon erlangs.
    En dát kan natuurlijk niet want die niggers willen altijd beter zijn en rulen enzo. Dus de grootste liep of afstand geoffenceerd achter mij aan. Eej BOY! riep hij naar mij. Ik luister niet naar die mongole taal dus ik liep gewoon wat door in de gangen, ik negeerde ze gewoon. Ik liep langs de administratie en zag een klasgenoot, dus ik stopte, om met haar te gaan praten.

Op enkele meters afstand stopte de neger en riep Ren beter maar weg, boy! (terwijl ik dus gewoon stilstond) en liep daarna terug naar zijn....wat zullen het zijn...homies.

Dan denk ik ook van: sterf gewoon, scheelt de maatschappij weer een hoop problemen...

Ook heb ik een hekel aan allochtonen die blaten dat ze Nederland haten. Dan denk ik ook van: flikker dan toch lekker op naar je eigen land...

Begrijp me niet verkeerd: Ik heb niets tegen negers, ik heb wat vrienden op school van buitenlandse afkomst, maar ik denk dat er gewoon een bepaalde groep is die het voor de rest van de allochtonen verziekt.

Laatst bewerkt: 8 nov 2003
  8. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    denk eens even na voor dat je de term 'nigger' gebruikt, niggers waren de gene die op de plantage aan de galg hingen. Dit soort extreem rechtse shit kan ik niet echt waarderen

Laatst bewerkt: 8 nov 2003
  9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben het geheel eens met Xguus.. voornamelijk op me school erger ik me eraan, al die lui geven altijd ongevraagt commentaar, waarop ik altijd denk van.. *sigh* laten we het asielzoekersbeleid weer is gaan aanscherpen..;/

10. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    ..en daar ben ik het ook helemaal mee eens. Er zitten wel een stuk of 4 turken in m'n klas en 1 moslim, die moslim is wel ok, maar die turken..
    Altijd maar klagen over hoe shit Nederland wel niet is. Het weer, de meiden hier, enz. En dan praten ze ook nog met zo'n eens met zo'n fake buitenland accent, ter wijl ze prima normaal ABN kunnen.. (ze zijn geboren in Nederland dus..)
    Echt moe wordt ik daarvan :{

11. Veggie

Veggie Guest

Turken zijn ook moslims, slimmerd ...

12. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Bwhahahahaha *valt van stoel

13. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ok waar hebben we het nu over, de multiculturele samenleving of wiggers???
    Wat ik van wiggers vind is dit, laat ze lekker zijn wat ze willen zijn.Ik vind de hele karl kani kleding stijl er absoluut niet uitzien, en ik vind het triest als je het gaat dragen.
    Maar zolang ze iedereen met respect behandelen, kan niemand er toch verdere problemen mee hebben.

14. Veggie

Veggie Guest

Idd, maar Karl Kani is wel cool :)

15. Karelax

Karelax Guest

Karl Kani is niet cool, is het echte Wigger kenmerk...

16. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je goed gelezen had, had je begrepen dat ik alles ben behalve extreem rechts. Ik plaats mijzelf beter in het midden.

Het spijt me dat ik de termen niggers/wiggers/whatever door elkaar haal, ik heb weldegelijk heel het topic gelezen maar het was me nog niet helemaal duidelijk. Ik denk ook dat de termen te vaak (foutief) door elkaar gebruikt worden. Niggers zijn ook gewoon negers, en dat zijn mensen met een Afrikaanse afkomst, eigenlijk niks discriminerends dus, alleen het de term een slechte naam/side gekregen. Correct me if i'm wrong.

Maar ik ben dus alles behalve dicriminerend qua huidskleur, daar let ik amper op, wel op gedrag van de personen. Natuurlijk zijn er zo de vooroordelen maar die zullen er altijd blijven over mensen.

17. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik pak de eerste de beste tekst van, pak em beet, de Wu-Tang Clan... 'Let My Niggaz live' :confused:;

http://www.azlyrics.com/lyrics/wutangclan/letmyniggaslive.html

welgeteld 28 keer het woord nigga :{

die rap-negers zijn dus wel erg 'extreem-rechtse shit', is het niet?? :{

18. Veggie

Veggie Guest

9 keer het woord nigga ...

19. Karelax

Karelax Guest

Vind je gelijk hebben, je mag mij eenr acist noemen maar ik noem alle negers zowat poep neger en alle turken vieze jathonden... ze respecteren dat, beetje pittigheid is wel goed...

20. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    niet alle turken :{
    niet alle turken zijn moslims :+
    oja, puur opgezocht omdat ik me gewoon erger aan die nutteloze betweterige reacties van jou tussen door :{

Deel Deze Pagina