Intressante discussies telkens hier....
Ik erger me niet aan wiggers, allochtonen of niggers, zollang ze zich maar niet als apen gedragen, denken dat ze volop veel zijn en zich om de kleinste dingen offensief gedragen.
En dát is nu juist wel het geval bij mij op school. Wanneer ik door de VMBO-aula loop heb ik echt het gevoel alsof ik in een dierentuin zit.
Ik zit nu in de 5e (WWO) en daarmee ben ik ouder dan de rest op school die dat jaar slagen dus ik heb weinig problemen met ze, maar ik kan me voorstellen dat mijn broertje zich onveilig voelt op school.
Ook heb ik een gruwelijke hekel aan niggers/wiggers die echt denken dat ze de hele 'place' kunnen roeleren.
Neem nou dit voorval:
Ik wilde de avo-aula uitlopen. Er kwamen net vier niggers aan die naast elkaar de ingang blokkeerden. Ik was groter dan een van hen. De kleinste zette net een stap opzij, dus ik kon erlangs.
En dát kan natuurlijk niet want die niggers willen altijd beter zijn en rulen enzo. Dus de grootste liep of afstand geoffenceerd achter mij aan. Eej BOY! riep hij naar mij. Ik luister niet naar die mongole taal dus ik liep gewoon wat door in de gangen, ik negeerde ze gewoon. Ik liep langs de administratie en zag een klasgenoot, dus ik stopte, om met haar te gaan praten.
Op enkele meters afstand stopte de neger en riep Ren beter maar weg, boy! (terwijl ik dus gewoon stilstond) en liep daarna terug naar zijn....wat zullen het zijn...homies.
Dan denk ik ook van: sterf gewoon, scheelt de maatschappij weer een hoop problemen...
Ook heb ik een hekel aan allochtonen die blaten dat ze Nederland haten. Dan denk ik ook van: flikker dan toch lekker op naar je eigen land...
Begrijp me niet verkeerd: Ik heb niets tegen negers, ik heb wat vrienden op school van buitenlandse afkomst, maar ik denk dat er gewoon een bepaalde groep is die het voor de rest van de allochtonen verziekt.
Laatst bewerkt: 8 nov 2003