1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wiggers, nep negers en wannabee gangsters

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door sneaky, 1 nov 2003.

1. Veggie

Veggie Guest

Nutteloos, of je kunt er gewoon niet tegen .... :)

2. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    |:- |:- |:-

6 keer per refrein, 4 refreinen = 24 keer nigga

3 keer in totaal in de coupletten...

24 + 3 is nog altijd 27 (ok, in de haast had ik een teveel geteld in mn vorige reply :p )...

tja, wiggers zijn natuurlijk pas echte wiggers als ze al in groep 3 van school afgaan... vandaar ook het 'hoge niveau' van onze forum-wigger...

en nu graag een INHOUDELIJK antwoord, of is dat nou echt te moeilijk voor jou??

3. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ik kan er niet heel erg goed tegen nutteloze reacties (of ze moeten grappig zijn) en daarbij zijn nutteloze/betweterige reacties of wat dan ook niet cool hoor :{

... geneigd te zeggen.... het typeert de wigger...
    maar deze woorden slik ik wel in omdat ik er niet op uit ben jou persoonlijk aan te vallen en ik je niet ken en dus niet weet of jij zo'n faky ownage nep nigga bent.

4. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    ''He's talkin about Niggers. Niggers was the ones on the rope hanging out the thing. Niggaz is the ones with the gold ropes hanging out at the clubs. If you're not a nigga...you don't use that word.'' Tupac Amaru Shakur

5. Veggie

Veggie Guest

Ooooohhhhh ...

1-0 voor Pac

6. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    niemand zegt dat tupac een wigger was hoor.. alleen veel kneusjes die hem na willen doen etc zijn dat wel! DOE een EIGEN DING voor 1 keer :{

7. TheWalrus

TheWalrus Guest

Als alle flimflams, bobo's zijn, zijn alle bobo's dan flimflams ?

Het woord nigger is echt een beetje een geuzennaam geworden. Dat een stel zwarte idioten zichzelf graag zo nomen, dat doet me weinig. Ik heb meer respect voor de negroide mensen die hun vrienden gewoon bij de naam noemen, en gelukkig doen de meeste dat dan ook.

De kledingstijl, en de manier waarop veel mensen praten omdat ze tot de subcultuur die verwant is met rap en hiphop willen behoren vind ik soms wel lachwekkend, maar dat wil niet zeggen dat ik de mensen die deze taal bezigen niet respecteer.

Het is net als met gabbers, laat maar lopen, en stoer doen, uiteindelijk zijn het ook maar kleine mensjes net als ieder ander. Nu de gabbercultuur niet meer het straatbeeld bepaald en de enige, toch wel erg populaire subcultuur, die van de hiphop en rap is, zien we behoorlijk wat wiggers. Ik geloof dat de nieuwe tendens het hebben van een compleet eigen stijl is.

Wel grappig, vroeger had je dan gabbers die praten met gabbers waarbij de ene een echte gabber beweerde te zijn omdat hij platen van een of andee minder bekende DJ kende. Datzelfde zie je nu met zogenaamde rapkenners, die de dode rappersalmanak verheerlijken.

8. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    100% mee eens, en ik zou nou wel eens een reactie van Veggie hierop willen lezen, want met bijdehandte opmerkingen en nutteloze bijdragen, al zn posts op pagina 8 en 9:

'Turken zijn ook moslims, slimmerd ...'
    'Idd, maar Karl Kani is wel cool'
    '9 keer het woord nigga ...'
    'Nutteloos, of je kunt er gewoon niet tegen .... '
    'Ooooohhhhh ...

1-0 voor Pac'

:{

ik heb persoonlijk niks tegen je (ik ken je niet eens) maar zeg nou AUB één keer iets waar iedereen wat aan heeft :{

9. PhenomenoM

PhenomenoM Musique Electronique

Leuk Bevonden:
    0
    Daar noemen jullie me wat op zeg...
    The Wu-Tang Clan...

Oppervlakkig kunnen jullie ook zijn...

Rap/HipHop is vaak nigger this nigger that (het is trouwens nikker) ...

Maar vaak gaat het ook over andere dingen...

Ik ben zelf een neger, hou veel van hiphop, maak het zelf ook, maar mij zie je niet in karl kani en fubu rondlopen ik vind 't helemaal nix..

Maar het punt is ; als die wiggers wiggers willen zijn, waarom niet? Jij bent toch ook wat je wilt zijn...

Shit, het enigste wat ik om wiggers doe is lachen en er plezier bij hebben.

Dus let them be and they'll let you be.

Ik weet dat jullie commentaar gaan hebben maarja, that's the way things are...

Out,

En kan het wat minder met nigger dit nigger dat, zoals ik hierboven ergens al zag ; if you're not a nikker don't use the word.

10. TheWalrus

TheWalrus Guest

Tja, ik weet het niet, het woord nikker klinkt een beetje dom. Daarom geef ik ook de voorkeur aan een woord als zwartjoekel ;)

Nee, ik bezig dat woord woorden normaal niet, behalve als ik meezing met rappers, en dat doe ik bijna nooit. Zelf vind ik het raar als mensen met een donkere huidskleur elkaar nigger noemen. De mensen met een donkere huidskleur die ik ken gebruiken die woorden alleen om wat te ouwehoeren; oftwel cynisch.

Nog even een goede mop in de vorm van een raadsel.

Ik ken nog een stelende, profiterende, blonde vrouwen aanrandende, messentrekkende mop.........

Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2003
  11. TheWalrus

TheWalrus Guest

Veggie houdt wijselijk zijn mond omdat hij veel zelfkennis heeft?

12. Waar the fuck maken jullie je druk om, ok die wiggers zijn soms irritant maar laat ze gewoon zijn wie ze zijn en je hebt nooit last van ze, en Walrus je zit Veggie alleen maar een beetje uit te lokken...

13. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Ja en ze zeggen sjeeeppppp doekoe=geef geld
    bielehhh=ik zweer

14. hmm, nooit van gehoord :p

15. Veggie

Veggie Guest

16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Laat maar onzinnige post.

Laatst bewerkt: 13 nov 2003
  17. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik ben je swa weet je ?
    Hey sma ga met die pet rond voor de doekoe,
    Ik own echt wel......

18. Veggie

Veggie Guest

'own' heb k nog nooit gehoord ... :)

*edit

en de rest ook niet, jullie overdrijven gewoon denk ik ....

Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2003
  19. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

dushi= schatje
    tanga = meisje
    mokro...=marokaan
    pattas=schoenen
    walkie=lopen

20. TheWalrus

TheWalrus Guest

Laten we een walkie maken dan pak ik je smaatje omdat ze mij ndushi is, en dan ram ik mijn tollie in de pattas. Die tanga moet de afwas doen.

Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2003

Deel Deze Pagina