1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wiggers, nep negers en wannabee gangsters

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door sneaky, 1 nov 2003.

1. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Walrus je hebt al laten blijken in meerdere forums totaal geen idee te hebben hoe de wereld er uit ziet buiten je bogonia tuintje.
    Je stelt zo weinig voor dat je een forum als dit nodig hebt om je eigen imago een beetje op te krikken.
    Maar jij en ik weten allebei dat iedere keer als jij in een spiegel kijkt dat er een ongeloofelijke lozer staat.
    Een beetje woordjes als ownt gebruiken en maar hopen dat je stoer over komt.
    Maar het lukt je niet en diep in je hart weet je zelf het best dat je geen ene reet voorsteld.
    Het duurd niet lang meer kan ik je zeggen dan is het weer carnaval, de enige periode dat je een masker kan dragen en niet iedereen bij voorbaat al weet dat ze met een lozer te maken hebben.
    Tot je die walgelijke bek van je weer open trekt natuurlijk want dan is je zeepbelletje waar je je achter verschuild weer doorgeprikt.

Oh ja iemand anders heeft het al gezegd maar goed, doe ik het nog een keer.
    Ik ben inderdaad niet aardig tegen een eencellige als jij.

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Wat een ontiegelijke stakker zeg. :{ Ik wil niet zeggen dat hij als neger minder respect zou krijgen (van mij), maar iig zeker niet meer. Denkt ook echt dat hij zomaar lekker met z'n Colt gaat lopen zwaaien en dat iedereen hem dan aanbid.. Echt zielig, dat hij zichzelf al die troep heeft ingepraat.

3. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
  4. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Donn-e is echt de beste rapper die er is!

5. Veggie

Veggie Guest

Dat was chillllllllllllllll :)

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

Veggie,

Tja ik wilde een plaatje plaatsen maar dat ging mis. En toen zie ik iets wat ik wat knullig vond, en dus eddite ik het omdat ik jouw reply's eigenlijk te normaal vond om lullig op je te reageren. Bij deze.....

Ik stel weinig voor. Tja, beetje hooghartig voor iemand met het IQ van een visstick om dat te zeggen. Als ik in de spiegel kijk zie ik een puisterig mannetje van 1 meter zestig met een Jan Peter balkenende kapsel en een WC bril. Dat is dus niet zielig........ dat is PHAT!!!!

Punt twee, je hebt er niks van begrepen. Mijn ownage en gebruik van dergelijke woorden is cynish bedoeld. Walgelijke bek is wel een heel slap gezegde en je praat dan ook wederom als een vers gedraaide koeienvlaai. Dat jij in een wereld leeft waar je cool wordt door het beziggen van bepaalde woorden die pas over tien jaar in de van Dale worden opgenomen daar heb ik weinig mee te maken.

Gezien je cynisme niet begrijpt zal ik je vertellen dat bovenstaande uiterlijke kenmerken niet overeenkomen met de werkelijkheid, niet dat ik jan peter wil verloochenen. Daarnaast wil ik je er op wijzen dat de wereld meer omvat dan brommers en rap; je hebt ook nog Frans Bauer en bakbrommers.

Ik heb jammer genoeg geen tuin, maar als ik er een op mijn buik heb zal ik je het blijde nieuws doorgeven..... Ik hou van begonia's ;)

Als het carnaval is verkleed ik me als wigger dan kan ik mezelf mooi verstoppen achter de cliché's van een subcultuur.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2003
  7. Carlo T.

Carlo T. P.I.M.P.

Leuk Bevonden:
    0
    Whaahhaha owkeej dat verhaal van hem daar ^^^^ gaat weer iets te ver. Hoofddoekjes enzo is weer een beetjuh te.

Maar jah ik snap het doel niet van dit topic hoor.

Kijk:

In je trainingspak van cool cat met je boem erge stylo op die scorro aankomen en dan tegen je matties zeggen:

Eej swa, fa'ka man?! jah rustug en met jou dang!? Wat kwam die ene kill nou boemlauw doen met zijn sma'tjuhs!? Neej ff zonder fa2's want je weet tog?!

Kijk dat gaat weer te ver 8) Maar jah ik luister bijvoorbeeld vooral naar R&b en hip-hop muziek.
    Ik gebruik veel 'moderne-breezer' taal en woorden enzo en ik heb gewoon kleren aan die ik zelf leuk vind en wat mode is.

Zou dat betekenen dat ik meteen een wanna-b neger ofzo ben?! :confused:
    Dat slaat dan namelijk nergens op want sommige mensen vinden je een neger als je bijvoorbeeld zoals ik een levi's jas met bontkraag heb.

8. TheWalrus

TheWalrus Guest

Het gaat ook niet zo zeer om wat je draait of draagt. Mij maakt het niet zo veel uit wat iemand aanheeft en bij welke cultuur ze horen.

Wel werken mensen die allerlei quasi hippe woorden gebruiken op mijn lachspieren. Dat is net als die wiggers site, allemaal dat westside handje. Ik vind dat humor, maar sommige mensen nemen het dus serieus.

9. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vers gedraaide koeienvlaai

Kijk alleen een dorpsbewoner gebruikt deze term omdat hij er dagelijks instapt.

Waarschijnlijk ben jij dus de dorpsgek.

10. TheWalrus

TheWalrus Guest

Nee, ik ben de hofnar. En dagelijks in jou trappen lijkt me lastig, en ook niet goed voor je. Okay, Groningen is een dorp vergeleken met Rotterdam. Maar daar heb je dan ook 10 keer zoveel dorpsgekken. Dus je valt niet echt op ;)

Overigens wel weer simpel om te gaan blaten over boeren. Wat betreft diepgang ben jij waarschijnlijk platter dan het land hier.

11. LOL, op de achtergrond zie je allemaal skateschoenen, Vans enzo.. en dat noemt zich een gangster

Die schoenen zijn te lijp voor hem :D

12. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent echt te zielig voor woorden, ik verspil mijn toetsenbord verder niet aan jouw.
    Wat inhoud dat je enige verzetje, een gesprekje met mij nu ook ophoud.
    Kun je terug in je lege wereldje stappen.

13. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Negers die denken dat ze 'gangsters' zijn ook. :{

Ik moet helemaal niks hebben van beide.

14. TheWalrus

TheWalrus Guest

Foutje

15. TheWalrus

TheWalrus Guest

SHD, wat een trieste post. Er staat helemaal niks in, behalve een verhaaltje over geen leven hebben en welgeteld drie spelfouten. Ik kan me voorstellen dat lesgeven, studeren, uitgaan en niks doen in jouw ogen heel erg triest is omdat je liever met je tuinkabouters speelt, die luisteren naar de namen TuPac, Biggie en Andre Hazes.

Ik zal het wel missen, dat je telkens exact hetzelfde zegt. Ik heb boeiendere discussies met mijn demente stokoude buurman, die ook graag naar rap luistert en zichzelf die phatte pimpmaster noemt.....

En het forum als mijn enige verzetje, dat is zelfprojectie; mijnheer 1,4 posts per dag, van 9 tot 12 forummer.

Als mijn leven net zo leeg was als jouw herseninhoud, dan moet ik me pas zorgen gaan maken........

En ik kan nu ook wel zeggen dat ik geen aandacht meer besteed aan jou, maar dat vind ik flauw, al maak je meer spelfouten dan de koeien die ik melk, en dan bedoel ik niet mijn moeder.... ;)

16. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    K*T NET BANGER

17. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    the walrus is gangsta

18. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    damn, IEDEREEN is Gangsta!!

ik heb gisteren lekker nog met mn bb-gun een drive-by uitgevoerd op mn broertje en lekker 2 snoepzakken gejat!!! (de politie zei nog: foei!!)

ik 0wnz alle GanGstA TuPak likkertjes hier :D

19. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    SHIIIT! Jij bent echt de man, man! :D

20. Veggie

Veggie Guest

Deel Deze Pagina