Veggie,
Tja ik wilde een plaatje plaatsen maar dat ging mis. En toen zie ik iets wat ik wat knullig vond, en dus eddite ik het omdat ik jouw reply's eigenlijk te normaal vond om lullig op je te reageren. Bij deze.....
Ik stel weinig voor. Tja, beetje hooghartig voor iemand met het IQ van een visstick om dat te zeggen. Als ik in de spiegel kijk zie ik een puisterig mannetje van 1 meter zestig met een Jan Peter balkenende kapsel en een WC bril. Dat is dus niet zielig........ dat is PHAT!!!!
Punt twee, je hebt er niks van begrepen. Mijn ownage en gebruik van dergelijke woorden is cynish bedoeld. Walgelijke bek is wel een heel slap gezegde en je praat dan ook wederom als een vers gedraaide koeienvlaai. Dat jij in een wereld leeft waar je cool wordt door het beziggen van bepaalde woorden die pas over tien jaar in de van Dale worden opgenomen daar heb ik weinig mee te maken.
Gezien je cynisme niet begrijpt zal ik je vertellen dat bovenstaande uiterlijke kenmerken niet overeenkomen met de werkelijkheid, niet dat ik jan peter wil verloochenen. Daarnaast wil ik je er op wijzen dat de wereld meer omvat dan brommers en rap; je hebt ook nog Frans Bauer en bakbrommers.
Ik heb jammer genoeg geen tuin, maar als ik er een op mijn buik heb zal ik je het blijde nieuws doorgeven..... Ik hou van begonia's
Als het carnaval is verkleed ik me als wigger dan kan ik mezelf mooi verstoppen achter de cliché's van een subcultuur.
Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2003