Wilders wil verbod op Koran

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tediz, 8 aug 2007.

1. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hoeveel aggressie wordt er in Nederland nou aangewakkerd en gerechtvaardigd door de Koran? Wilders kijkt teveel naar landen als Iran, dáár is het inderdaad te ver gegaan, maar het hier verbieden van de Koran zal daar totaal geen effect op hebben. Wat een aandachtsgeile idioot, snap werkelijk ook niet hoe hij het in zijn hoofd haalt. De meeste moslims die ik ken hebben het juist altijd over 'dat die extremisten/terroristen niet volgens de Koran handelen'. Nu kan ik daar de juistheid niet van controleren omdat ik het boekwerk nou eenmaal nooit gelezen heb. Echter, zoals deze moslims de Koran interpreteren lijkt me totaal NIETS mis met het boek? Tuurlijk zullen er dubieuze dingen in staan of achterhaalde ideeën, maar is dat met de Bijbel ook niet zo? Laten we die dan ook verbieden, gelijk met elk ander geschreven woord dat ook maar enige commotie kan veroorzaken.

2. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Maximaal 2 dagen..

dat hij nog leeft.

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

Zo? Wilde plannen gemaakt? :+

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mja, hij krijgt wel z'n zin. iig.. iedereen op alle Nederlandstalig (en wss ook op buitenlandse) fora heeft iedereen het er over. Opzich wel een goede stunt wat stunten betreft. Geert Wilders heeft, netals iedere partij, goede punten maar helaas ook hele..hele slechten punten. Dit is er in elk geval een van. Jammer dat hij op deze manier aan publiciteit moet komen. Als ik terug denk aan Pim Fortuyn dan was dat ook niet altijd even netjes, maar het ging niet zo drastisch/extreem/absurt als dit.

5. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wilders wil artikel 1 sowieso vervangen door: de Christelijke, de Joodse en de Humanistische cultuur moeten dominant in ons land blijven. Als je het aan hem ligt kom je niet eens toe aan aangifte want 't artikel wordt geschrapt:9 Hoe verzin je het ook.. religieus boek verbieden.

Verder las ik op pagina 1 nog iets over dat je de Koran niet mag verbieden omdat censuur te maken had met fascisme, maar Mein Kampf is ook verboden. Dit is hetzelfde.. net alsof het nu helemaal 'censuur-vrij' is.

En tsja, Wilders.. ergens kan ik me wel vinden in zijn gedachte wat sommige dingen betreft, maar je krijgt het nooit voor elkaar. En met zijn formulering van plannen schrik je de mensen sowieso al af. Breng het dan op zijn minst anders.

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik denk dat wilders z'n brains zijn aangetast door al dat peroxide. Koran verbieden. Wat een tjappie. Alsof dat onze problemen gaat oplossen.

7. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Taosime en boedishisme zijn in china nog steeds ver in de meerderheid. (Die twee zijn bij de bevolking ook steeds minder van elkaar te onderscheiden, wel in de officiele geschriften natuurlijk) In het westen van china zitten, inderdaad een hoop moslims. (en veel grote steden hebben een moslimwijkje) Maar dat is in china zeker geen meerderheid, verre van zelfs. Alleen een minderheid in china is nog steeds heel veel mensen, omdat er gewoon zo enorm veel chinezen zijn. Het christendom is hier ook in opkomst trouwens, maar staat nog in de kinderschoenen vergeleken met de islam.

Ontopic: Die wilders is zo gestoord als een deur.

Laatst bewerkt: 8 aug 2007
  8. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Dat niet nee, maar er lopen genoeg gekken rond in Nederland.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Geert Wilders is een beetje gek op zijn zachtst gezegd. Ik ben ook niet voor het verbieden van de Koran zoals hij zich dat voorstelt, want dan ontneem je de goede moslims in dit land een stukje geloof. Ik ben echter wel voor de stop van het meer bouwen van Moskeeen. Van Oorsprong is Nederland een Christelijk land, en wij zouden ook niet zo gemakkelijk in Irak of Iran een Christelijke kerk mogen neerzetten. Verder ben ik van mening dat mensen die eerwraak zien als hun heilig recht het land uit moeten worden gezet. Ik ben er sowiezo al voor om alle criminele buitenlanders zonder pardon het land uit te zetten, maar dan dwaal ik iets teveel af. Wilders heeft voor een deel gelijk, maar om zijn zin te krijgen moet hij helemaal gelijk hebben. De Islam in Nederland mag in mijn ogen wel wat harder worden aangepakt.

10. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    Dank u Blox, dat wou ik nou ook zeggen, maar goed.

anyway, ik ben het ook zat dat mensen altijd bang zijn voor alles, en dan vooral dankzij de moderne media. het is gelukkig niet zo erg als in Amerika maar toch.
    wisten jullie dat de misdaad cijfers van de afgelopen 50 jaar ongeveer gelijk zijn gebleven, en die van zinloos geweld zelfs licht zijn afgenomen? het komt alleen maar doordat de media meer is gaan berichten over dit soort dingen dat mensen banger zijn geworden. vroeger kon je de dingen nog makkelijk missen maar nu kom je er niet langs. nu klink ik wel als zo een stom ventje dat alles op de media afschuift, maar die zijn toch een onderdeel van de oorzaak van angst.

trouwens Blox, goeie sig.

11. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    valt mee dat hij nog geen kisten aanheeft en een rood wit blauwe brutels en kale kop

12. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Whaha ik zit de hele tijd de 'discussie' te volgen op nu.nl en nu is de server dus overbelast. :+ 570 posts ofzo sinds vanochtend en ze gingen steeds sneller 8)

Wilders heeft in elk geval weer een hoop losgemaakt met die uitspraak. De tering zeg.

13. live gamer

live gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft niet lang meer te leven : (

14. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Waarom doen mensen dit soort uitspraken? Het lijkt wel alsof we er opeens maar aan gewend zijn geraakt dat mensen worden doodgemaakt om een uitspraak. Hoe raar is dat?

15. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    we beginnen met de koran, en eindigen met het verbieden van de bijbel.

16. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    het is tijd voor iets wilders.. maar dit gaat te fur!

17. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben tegen het verbieden, we leven in een vrijland en dat wil ik zo houden ook. Dus ik ben ook tegen het verbieden van de koran.

Maar ik ben ook tegen de samenleving. Ik zie me zelf meer als een positieve racist.
    Ik ben er tegen dat al die buitenlanders allemaal naar nederland komen en dat zijn er niet te weinig, maar die buitenlanders die in hun eigenland blijven wonen gun ik ze ook een normaal leven zonder oorlog.

De is één ding dat ik echt niet kan uitstaan is mensen die in de oorlogs gebieden zit en nog voorplanten en dan auwehoeren dat hun kinderen het slecht hebben |:- Wat verwacht die mensen dan!! :x

18. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

19. live gamer

live gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien werd ie vroeger wel gepest door moslims :+

20. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt een van de meeste hilarische uitspraken die ik ooit op dit forum gelezen heb. Als alle mensen in oorlogsgebieden stoppen met zichzelf voort te planten, dan heb je in oorlogsgebieden op den duur geen mensen meer, gevolg: geen oorlog. Fucking briljant!

Deel Deze Pagina