1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wilders wil verbod op Koran

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tediz, 8 aug 2007.

1. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet maar nooit. Er hoeft maar iets te gebeuren en die gast staat in de peilingen op 20 zetels. Volgens mij scoorde hij na de moord op Van Gogh ook met iets van 30. Hiervoor riep hij ook al dingen zoals dat de helft van de Koran zou moeten worden verscheurd, en dat hij de islam een belachelijke religie vindt.

Ik zou wel om zijn idioterie kunnen lachen, maar het enge is dat er zo veel mensen in staat zijn om op hem te stemmen.

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Jawel maar toen was, zoals je al zei, net die moord op Van Gogh gebeurd.

3. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    En wie zegt dat er niet weer een keer zoiets kan gebeuren? Dat zoveel mensen in staat zijn om op zoiemand te stemmen, ongeacht de omstandigheden, vind ik nogal verbazingwekkend.

EDIT: Uit een enquête van EenVandaag komt naarvoren dat 65% van zijn aanhang het met Wilders eens is, en 90% de volgende keer weer op hem zou stemmen.

Gaat lekker met dit land.

Laatst bewerkt: 8 aug 2007
  4. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben blij dat hij tenminste doorgaat. Ik stem niet op hem, maar hij kan het miss wel bereiken om het buitenlander aantal te minderen. Als het doorgaat zoals het nu doorgaat, dan word nederland alleen maar onveiliger, crimineler etc. En dat moeten we niet hebben in ons landje dacht ik zo, maargoed, mijn mening.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    even een kleine update ik heb besloten om morgen aangifte te doen. Ik ben de tekst aan het formuleren. Maar ik ben behoorlijk geschrokken .... :eek:

Dit kan gewoon niet

6. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk je nou serieus, Fardo, dat je er iets aan kan doen. Wilders wordt zovaak teruggeroepen, of krijgt een waarschuwing. Het helpt echt niet. Een iemand kan wilders niet stoppen, type wilders is pas te stoppen als de overgrote meerderheid tegen hem is. Dan pas houdt hij op.

En Beyond The Graven, je hebt idd gelijk. Het is niet erg dat wilders er is omdat het de politiek zo wel aan het denken zet. Bovendien: als veel mensen het met wilders eens zijn, dan zet het de overige partijen ook aan het denken: is dit wat het volk wil? De ideeen van een partij sluiten vandaag de dag aan met wat het volk wil, dus zo'n gekke gedachte is dat niet.
    Wil natuurlijk niet zeggen dat ik het altijd eens met em ben, alleen zijn aanwezigheid is niet zo verkeerd. Net als Fortuyn indertijd.

7. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    zoals je al zegt kan een persoon wilders niet stoppen, maar ik heb ondertussen al 5 mensen gesproken die van plan zijn aangeifte te doen met aanwijzing naar artikel 1.
    en 2 daarvan zijn moslim als je et wil weten.
    ikzelf ga ook een aangifte doen, en als genoeg mensen dit doen, misschien dat er dan toch eens een keer iets wordt gedaan aan die ..... aan die.... ik kan geen woorden bedenken die kunnen beschrijven hoe debiel arrogant en bevooroordeeld die wilders is. woorden schieten tekort.

het feit dat hij toch zoveel stemmen heeft gekregen laat alleen maar zien hoe diep de Nederlandse samenleving is gezakt.

8. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    De enige manier waarop je de politiek op deze manier aan het denken zet is op de manier van 'hoe pak ik stemmen van Wilders af'; allemaal gebaseerd op het idee dat de politiek precies moet doen wat het volk wil. Wat mij betreft is dat een misinterpretatie van de democratie, om over die fascistische voorstellen van Wilders nog maar te zwijgen.

Nee, met die voortdurende aandachttrekkerij door middel van ongenuanceerde dooddoeners en 'gevatte' one-liners die makkelijk te zijn begrijpen door mensen die zelf klaarblijkelijk zeer weinig tot nadenken in staat zijn bereik je niks, behalve meer stemmen trekken.

Het zoeken van de dialoog is een cliché en wordt vaak als excuus gebruikt voor belachelijke opmerkingen. Dit is gewoon puur populisme, en het draagt niks positiefs bij aan de Nederlandse maatschappij.

9. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen mogen toch zelf weten wat ze vinden, en wat ze stemmen. ik ben het totaal niet met Wilders eens, en snap ookwel dat heel veel mensen op Wilders stemmen, zonder echt te weten wat zijn plannen inhouden. wil alleen ff zeggen dat sommige mensen er gewoon anders over denken dan jij.

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mensen die op Wilders stemmen kijken alles zo zwart-wit. Ik heb er ook ééntje in mijn vriendengroep. Ze krijgen een eenzijdig beeld van de media en passen zich daarop aan. Ze denken dat Nederland overgenomen wordt door bloeddorstige moslims die iedereen gaan afslachten die ergens anders in geloven. Dit klopt voor geen meter. Ik doe een mediastudie en daar staat deze beeldvorming centraal.

@Fardo: Respect voor jou:thumbs:

11. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en? Ik vind het gewoon zorgwekkend dat sommige mensen achter zijn fascistische ideeën aanwandelen omdat ze zijn vertekende beeld van de samenleving voor waar aanzien. Ik zeg niet dat we de democratie af moeten schaffen en zijn partij moeten verbieden (al nemen Wilders en kornuiten het zelf ook niet zo nauw met de basisregels van de democratie), maar ik geef enkel aan dat het feit dat hij zoveel stemmers trekt het bewijs is dat de samenleving zich tegen bepaalde bevolkingsgroepen aan het keren is, wat natuurlijk zeer gevaarlijk is.

Ik zie eigenlijk geen enkele reden waarom ik zoiets niet zou mogen zeggen alleen omdat het iemand anders zijn mening is.

12. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Waar maken jullie je druk om zeg, aangifte...... Alsof dat zou helpen, aangifte doe je als je portomonee is gestolen.

13. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    knap dat jij dat weet van iedereen :thumbs:

nogmaals, los van het feit of het van Wilders nou wel of niet goed is, je bent zelf hier ook mensen aan het bevooroodelen. Doe dat dan ook niet.

14. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen stemmen niet op Wilders vanwege zijn kapsel, hoor. Als je op hem stemt neem ik aan dat je achter zijn ideeën staat; ik veroordeel zijn ideeën, ongeacht van wie erachter staat. Het feit DAT er veel mensen achter zijn ideeën staan baart me zorgen. Snap dat nou toch eens een keer.

15. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Heeft toch geen zin, hij heeft al zo veel aanklachten gehad maar lult zich er telkens onderuit! Al hoewel ben ik het wel met hem eens over zn standpunten over buitenlanders maar dit vind ik wel iets te ver gaan. Maar voor de rest ben ik met hem eens.

16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    De verzuring in de nederlandse maatschappij slaat ook toe gezien de draai naar rechts die een fatje zoals Wilders massa's stemmen gaat opleveren bij de volgende verkiezingen.
    In België hebben wij deze tendens al méér dan 20 jaar met als gevolg dat een kwart der vlamingen op het vlaams belang stemt ,en héél europa de vlamingen dan ook al bestempeld als racistisch.
    Hierbij komt dan nog dat De Winter hier zich niet aan zulke sterke uitspraken kan bezondigen zoals Wilders dat bij jullie doet,omdat hij anders een rechtszaak aan zijn broek heeft wegens racisme.
    Indien deze tendens in nederland zich blijft voortzetten en Wilders politieke aandeel nog groter gaat worden en dit alles gekoppeld aan zijn straffe racistische uitspraken zal men in europa dan op een moment de nederlanders als ultra-racisten gaan beschouwen.....
    Een beetje erger dan de vlamingen dus....:+

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En dat helpt ook niet :+.

Ik vind het jammer dat Een NL niet in de verkiezingen is doorgekomen. Dat was een goede partij, met goede ideeen. Zonder extreme uitspraken en vage Wilders dingen. Jammer dat die partij het niet gehaald heeft.

18. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Was het niet Marco Pastors die de Islamisering in Nederland vergeleek met de opkomst van nazi-Duitsland?

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Alsof dat (alleen) door de buitenlanders komt... :emo:

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Zitten inderdaad mensen met rare rechtse ideeën op dit forum (ok, veel zijn ook nog maar net 16 ofzo maargoed).

Vind zelf dat de media gewoon totaal geen aandacht aan die Wilders moet schenken. Doodzwijgen, negeren en volkomen links (rechts:+) laten liggen.

Deel Deze Pagina