1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    OMG....

Ik had een verjaardag ergens in een dorp in the middle of nowhere hier 10 kilometer vandaan. De heenweg was echt relaxed, wind in de rug, met een kwartiertje waren we er. Maar de terugweg... we zouden naar een discotheek gaan... :eek: Jezus heb nog nooit zo zwaar lopen fietsen. Op een gegeven moment trapte ik echt de longen uit mn lijf en leek het nog of ik achteruit ging :{ En dan ook nog eens verschrikkelijk koude regen en zelfs hagel :'-(
    Eindelijk in de discotheek, duurt het eerst een half uur voordat je weer op adem bent, en als je dan na een paar uur eindelijk een beetje opgedroogt bent (nadat je de hele avond al met een doorweekte broek en zompende schoenen hebt rondgelopen), blijkt dat je alweer naar huis moet, en dat je jas nog even doorweekt is als toen je hem liet ophangen. Kun je dus weer ijskoud tegen de wind in gaan fietsen! :'-(

Aaargh, volgende keer ga ik echt gewoon met de auto, dan maar een keer geen alcohol :eek:

2. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    GVD wie heeft er weer met zijn klauwen aan die windwaker gezeten? :) Het waait zeker hard. En dan is het nog maar windkracht 6 tot 7.

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Zes tot zeven..tig I believe. ;+

4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Poeh, toen ik weg fietste van huis stond ik constant stil telkens. Toen ik weer terug ging vloog ik weer terug :eek:

5. desert spider

desert spider half life (2)

Leuk Bevonden:
    0
    woon in friesland he is de wind nog harder ik blij dat mijn huis nog steet staat (ja hu) maar er is nog niets beschadigd (ben net wakker en ben nog niet van mijn kamer af geweest en het rolgordijn is nog dicht) maar ja heb niets gehoort alleen mijn rolgordijn klaperde wat ik zou er toch door hen slapen maar ja als er iets gebuurt i
    k breng later nog wel verslag uit
    mzzl
    hadiedesert@hotmail.com

6. remco320

remco320 350Z lover

Leuk Bevonden:
    1
    Ik was naar de bios en toen we terugreden zagen we een dak van een flat er half afliggen en die Brandweer probeerde te stoppen

7. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    w00tafok toen ik gister naar vriend liep... 's avonds leek het wel of me "kuif"eraf werd geblazen.... niet leuk :mad:..

8. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Gisteravond, ik ging naar buiten bij snowworld landgraaf want heb er ff gesnowboard en mun snowboard vliegt zowat weg(met mij er8eraan). Echt neit cool was dat!!

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hier in het Zuiden waait het ook nogal hard! :{
    Bloempotten in de tuin liggen achter op het grasveld. En gisteren kwamen we van een verjaardag af en werd onze auto bijna van de weg geblazen! :eek:

10. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    serieus?:eek: welk hotel, carlton Oasis?

11. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    waren windstoten met een snelheid van 110 km/h, toch?
    *heeft gisteravond keurig naar het nieuws + weerbericht gekeken:D

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    ja het Carlton Hotel :)

13. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Mijn fiets is weggewaaid8)

14. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Niet gewoon gejat? 8)

15. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier waait het totaal dus niet???
    (tilburg)
    Gister heeft het wel flink gewaait...

16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Het ging ook over gisteren slimmerik |:-

17. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    euhm, nee, niet het carlton hotel, atlas hotel, achter de bios. kzal kijke ofk morge wat foto's ken maken, tis namelijk afgezet:confused:

18. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    hier waaide het wel flink zaterdag avond. precies toen we aan fietste om te gaan stappen. :confused: en dan had ik nog iemand achterop ook. maarja als je dan wind mee had ging je wel snel :D

19. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Omg, vandaag na jaren weer wind meegehad tijdens 't fietsen :D :cool:

Deel Deze Pagina